Hoe zet je 8,125 naar een breuk? Ik weet dat ,125 1/8 is maar wat doe ik met de 8?
8/8 = 1
dus je wil 8 keer die 8 om er een breuk van te maken → 8 * 8 = 64
plus die 1/8 → 65/8 = 8,125
Kan je dat niet gewoon 8 1/8e maken? Anders heb je 8 helen ofwel 8/8 * 8 = 64
dus dan 65/8
Als je via google zoekt krijg je best wel wat opties. Misschien is het dit? Seeds for Mirabilis jalapa ... just like hand grenades for your Barbie. | Hand grenade, Print tattoos, My flower
Zoeken op grenade shaped flower seeds oid.
Oke in de hoop dat we weer open gaan en weer rosbief gaan verkopen bedacht ik me opeens iets. Dat bedrijf waar t vandaan komt heeft ook veel minder verkocht. Helemaal omdat horeca en alles dicht is. Dus die heeft minder koeien gekocht. Hebben boeren nu koeien over? En varkens en kippen? Hoe werkt dit.
Ik heb er wel eentje! Bevalt goed, ik laat soms wat wasmiddel ernaast vallen en dan komt het niet op de vloer.
Mijn wasmachine staat op zolder dus de looks maken me niet zoveel uit haha
Ligt er denk ik ook aan hoe oud je wasmachine ja.
Als je verwacht dat je er op korte termijn problemen mee krijgt (lees lekkage) dan zou ik wel zo n bak eronder doen
Ik had er een gekocht maar toen ze mijn wasmachine kwamen installeren zeiden ze dat die een ingebouwde lekbak had dus toen heb ik die bak weer teruggebracht. Misschien kun je dat nakijken bij jouw wasmachine?
Ik heb er geen, alleen staat mijne in de badkamer dus als 'ie lekt is dat niet zo erg. Maar eerlijk gezegd heb ik echt nog nooit gezien dat er ergens water gelekt heeft. Heb best een oudje, dus denk dat het ook zonder kan. Maar dat weet ik niet zeker haha
Edit: oh misschien heeft mijne ook zo’n ingebouwde, dat weet ik niet.
Ja en die bak heeft me al twee keer gered van problemen
Ik heb onze redelijk nieuwe wasmachine zonder lekbak op laminaat staan. Leek me vooral irritant, want we hebben vrij regelmatig sokken in het filter en daar kan je dan net niet meer bij.
Ja! Ik heb het soms zo erg dat het water niet meer goed afpompt, oeps.
Mijn vriend stopt de wasmachine wel eens te vol en dan stroomt hij over, dus ik ben heel blij dat wij er een lekbak onder hebben staan.
Omg ik moest ineens weer hieraan denken omdat m’n laatst gebruikte emojis vol staan met dit :handshake::man:t5:
:handshake::man:t4:
:handshake::man:t2:
Dus is het nog gelukt?!?! Zeg please ja
Omg nooo
In de eerste lockdown was dat kort even een probleem maar ondertussen volgens mij niet meer. Het meeste vlees wordt volgens mij eerst ingevroren, dus dat ligt nu wellicht iets langer in de vriezer. Daarnaast is de verkoop in supermarkten omhoog gegaan, dus daar is weer een deel die kant op verdwenen.
Voor zover ik het bij ons kon zien was het grootste probleem later in de keten, dus spullen die al klaar waren om naar horeca te gaan of de halffabrikaten daarvan die niet meer gemakkelijk ingevroren kunnen worden,
Kijk even wat je inboedelverzekering er over zegt, die van ons vergoedt de vloer niet als je geen lekbak hebt en je wasmachine maakt waterschade.
Is er nog een manier waarop je op Instagram kan zien wat iemand heeft geliket?
Een vriendin is bijna jarig dus ik moet haar even stalken om erachter te komen wat ik voor cadeau moet kopen