Misschien een hele domme vraag hoor, maar stel dat iedereen (of heel veel mensen) opeens plantaardig gaan zouden eten, zouden we dan niet daarin een groot tekort krijgen en zou dat dan niet op zijn eigen manier het klimaat verneuken?
Nee dat gebeurt niet want voor vlees is veel meer landbouw nodig. Voor de productie van 1 kg rundvlees heb je bijvoorbeeld ongeveer 7 kg soja nodig. Je kan dan natuurlijk beter gewoon die 7 kg direct aan mensen geven toch.
Zijn er manieren om succesvol een kriebelend kledingstuk minder kriebelend te maken? Ik heb iets besteld en het staat ontzettend leuk, maar hij kriebelt… Ik lees op internet dat je hem kan wassen met conditioner of azijn, maar werkt dat echt of is dat zo’n advies wat leuk klinkt maar niets uithaalt? Iemand ervaring mee?
Ik heb voor het eerst een baan zonder nul-uren contract (echt blessed ) maar over het algemeen is het dan toch zo dat ik bijv Pinksteren vrij heb maar wel betaald krijg als ik normaal altijd maandagen werk?
Aah super op die term zoeken levert meer op inderdaad! Gelukkig heb ik een rozenstruik dus zou het van pas kunnen komen
Ja! Als jij een contract hebt voor 40 uur, krijg je ook salaris passend bij 40 uur. Ook als je een dag vrij bent vanwege een feestdag.
Ja, daar zat zeker een V&D, de schoolspullen en papierwaren en zo zaten daar vooral. De rest van de V&D was inderdaad aan de overkant. In de kelder zat een Hema. @Sjern
Maar ook nog veel andere winkels (o.a. een mango volgens mij)
@monkeyslut gewoon zomaar! Ik moest er ineens aan denken en ik wist niet meer zeker hoe het nou zat.
In die v&d zat dus een new look volgens mij! Zo’n store in store. Maar ik weet het niet zeker. Misschien was dat dan dat andere deel juist.
Nu je het zegt kan ik me dat van die schoolspullen daar wel herinneren, er komen van die vlagen aan herinneringen naar boven haha.
Ja dat zou heel goed kunnen!
Jeej dank je!
Dat heb jij precies in de goeie periode gescoord, komende maand zijn het er nogal wat. Gefeli!
Kan iemand een logische verklaring bedenken hiervoor:
Wanneer het heel warm is zoals vandaag (Nouja, als de zon wat langer schijnt) begint het heel muf te ruiken in mijn dakgoot (denk ik). Heb alles al gecontroleerd kan niks doods vinden of iets verrots. Wie kan bedenken waar ik nog meer aan kan denken?
Zit er niks verstopt? Misschien kun je m eens doorspoelen met soda, is niet schadelijk voor het milieu dacht ik.
Misschien komt de geur niet van de dakgoot maar van het dak zelf? Materiaal waarvan het dak is gemaakt of het isolatiemateriaal zou wellicht kunnen gaan stinken als het warm wordt en er dan dampen vrijkomen oid
Ik ga eind mei met z’n 6en en wij betalen bijna 1000 voor 7 nachten (landal huisje, wel redelijk luxe met sauna)
Dank je wel!!
In de categorie ‘oma heeft een vraag’:
Als ik muziek wil toevoegen aan mn Instagramstory, moet ik per se zo’ n stomme sticker erbij doen met de songtekst of titel.
Ik zie in de story’s van anderen heel vaak dat er geen sticker bij staat, maar dat de titel ed alleen boven, vlak onder de gebruikersnaam wordt getoond.
Weet iemand hoe ik dat ook voor elkaar kan krijgen?
Je bericht is verwijderd @pineapple.
Zie update: Update maart 2021
Dit geldt ook voor het vragen om screenshots van betaalde artikelen.
Die sticker buiten beeld slepen haha
Gewoon links of rechts