Nee, binnen NL is het met QR en buiten NL met printen (of andersom haha). Had laatst hetzelfde, echt irritant. Nog geprobeerd bij het pakketpunt maar ze konden het echt niet aannemen zonder papiertje erop helaas
GODVRDOMM
Ok bedankt om te laten weten.
Valkenburg of vaals. Als je noorderlijk wilt reuver.
Ik herken het wel. Roze omdat het naar aardbeien moest smaken. Zo onwijs vies vond ik dat.
Niet dat andere antibiotica die vloeibaar is zo goed te doen is.
Er bestaat idd een antibioticadrankje wat echt neonroze is. Het ruikt ook super zoet!
Ja iel ik weet het ook nog en ik proef het gewoon
Hier denk ik heel soms ook nog aan! Was echt zoān ranzig roze drankje wat inderdaad zo zoet rook. En daar moest je dan een eetlepel of zo een āhoestdrank dopjeā van innemen. Ellende!
Was er ook niet een wit drankje? Ik vond dat stiekem heel lekker (moet missh naar impopulaire meningen)
Ja ik heb dat ook gehad, dat was gewoon antibiotica. Het zat in een glazen bruin flesje en er zat een speciale plastic lepel bij. Er was aardbeien en banaan smaak en het was allebei even goor
Geen idee. Herinner me alleen dat vieze chemisch roze drankje wat zo zoet rook maar hartstikke ranzig smaakte daardoor werd ik al misselijk van alleen de geur.
Haha dit dus.
Was dat geen maagbeschermer? Herken het wel! Jeugdsentiment.
Ja, ik heb als kind wel een witte, vloeibare antibiotica gekregen in ieder geval. In mijn herinnering ook best prima weg te krijgen, beetje anijs achtig volgens mij.
Ja pepto bismol is dat toch? Maar wellicht is er ook een antibioticum in die kleur, dat weet ik niet
Nee, ik weet 100% zeker dat het in mijn geval anitbiotica was. Kreeg dat meerdere jaren achter elkaar voor bronchitis.
Geen idee hoe gaviscon smaakt haha, dus wellicht lijkt het op elkaar qua smaak.
Je hebt gelijk was amoxicilline antibiotica
Maar de link gaat naar roze anitbiotica. Ik reageerde op @Scorpiovibes over een witte vloeibare antibiotica. Of is deze er ook in het wit? De dikte lijkt wel hetzelfde in ieder geval
Oh ja oops! Dacht dat het nog over roze ging. Maar deze antibiotica heb je zeker ook in wit. Is vaak ook 1e keuze behandeling bij infecties.
Ziet er wel leuker uit in ieder geval, in het roze! Kan me voorstellen dat dat aantrekkelijker is voor kinderen.
En dat drank je smaakt hetzelfde als deze:
(Zocht plaatje van Twister ijs. Blauw/wit met rode kern)