Durf te vragen #4

Ik denk dat ze die sticker onder de foto van de story hebben geplakt. Je kan de foto van je story kleiner maken, dan die sticker eronder zetten en dan de foto weer groter maken.

1 like

Omg nachtmerries! Ik heb dit zo vaak moeten nemen. Krijg nu al die chemische smaak in mn mond :nauseated_face:

1 like

Ik begin maandag aan mijn stage. Bij het tekenen van de overeenkomst (afgelopen december) kreeg ik te horen dat ik tzt nog zou horen hoe laat ik word verwacht op de 1e dag en eventuele andere info. Tot wanneer zouden jullie wachten en zelf gaan mailen als je niets hoort? Mogen is natuurlijk een feestdag, ik dacht zelf aan woensdagmiddag of donderdagochtend mailen.

Zou kunnen of buitenshuis ergens op de wifi. Maar dan moet je dus telkens switchen als je in wilt loggen. Denk dat als je het een keer vergeet, je alsnog fucked bent.

1 like

Ik zou het denk ik ook donderdag doen

1 like

Ze eerst allemaal aan elkaar vast maken (dus 1 lange ketting ervan maken), en dan in rondjes om je hals doen.

2 likes

Oh ik zou gewoon nu al mailen denk ik. Zou het zelf niet fijn vinden als ik bijv vrijdag pas die informatie zou krijgen.

1 like

Ik zou donderdag even bellen, dan heb je gelijk antwoord.

1 like

Ik heb een jumpsuit waar 99% alcohol is opgekomen, hierdoor is een van de mouwen ontkleurd. Nu wil ik proberen om de hele jumpsuit te bleken om het later met textielverf te verven. Ik heb geen idee of het wat is maar vind het zonde om hem weg te gooien. Alleen weet ik niet waar ik mee kan bleken? Zou dat gewoon kunnen met Glorix? :grimacing: of heb ik daar bleekmiddel speciaal voor textiel voor nodig?

Ik zou denk een textielontkleurder gebruiken, ik zou bang zijn dat je met glorix je hele kledingstuk naar de gallemiezen helpt, dat is natuurlijk hartstikke heftig spul dus niet zo goed voor de stof denk. En lijkt me ook moeilijk om egaal te krijgen. Volgens mij heeft Dylon van die speciale

1 like

Zou je niet de hele jumpsuit met 99% alcohol kunnen doen? En wat voor materiaal is je jumpsuit? Want textielverf pakt niet op synthetisch.
Ik bleekte vroeger wel eens oude jeans met chloor en dan zo’n gerafeld shortje van maken maar het chloor tast ook de stof aan, die wordt dunner en scheurt veel sneller

Het is 100% katoen dus dat zou goed moeten komen. Kan textielontkleurder ook de stof aan tasten? Ik zit te kijken naar dat Dylon pre dye maar dat kan ik niet meer vinden. Anders is alles met alcohol misschien nog wel een oplossing inderdaad!

Je hebt ook textiel ontkleurder (o.a. van HG). Ik had vroeger een dekbedset van PIP met een wit achtergrond en daarop allemaal bloemen enzo. Het wit gedeelte van mijn vriends kussen was vergeeld van zweet kwijl en haarspul (ew) dus wilde zijn kussen wassen met dat spul… uiteindelijk was het hele kussen super vaal geworden en was de print nauwelijks nog te zien.
Was toen echt super balen want dat was niet wat ik wilde maar in jouw geval zou het misschien nog wel kunnen werken! Dus dat kan je ook nog halen.
De stof was volgens mij niet zo erg aangetast maar heb het wel weggegooid dus niet meer in gebruik gehad en gewassen daarna dus zeker weten doe ik het niet

1 like

geen omg ofzo maar hoezo ben je geblokkeerd? Want ik heb wel een aantal keer een waarschuwing gekregen omdat ik foto’s van internet had geplukt aangezien ik zelf te lui ben om foto’s te maken. Ik gebruik nu nog steeds vaak foto’s van internet.
Edit: Ik denk dat het wel kan als je een vpn download. Maar wat lula zegt, als je dan 1x inlogt zonder je vpn aan te zetten ben je alsnog de lul denk ik.

Weet iemand welk liedje op 44:40 is?

1 like

Golden Brown! van de Stranglers

dankjewel! Ik wist dat ie snel herkend ging worden :slight_smile:

1 like

Ik wil wat meer herbruikbare dingen gebruiken. Denk aan boodschappentasje, wattenschijfjes, rietjes etc. Heeft iemand aanraders en hier fijne van gevonden? Misschien één site waarop ik alles kan bestellen?

Dille & Kamille sws

2 likes

Ze hebben hier best een breed assortiment aan duurzame producten. https://www.miisha.nl/

Ik ben zelf fan van vaste zeep voor onder de douche, wattenschijfjes, maar bijv ook van een menstruatiecup, als je dat nodig hebt.

Wat ook een leuke, duurzame switch is, is van een regulier notitieboek overstappen naar een bambook of correctbook, deze zijn herbruikbaar!

2 likes