Tenzij je echt iets concreets van haar wil vragen (wat redelijk is) zou ik niet gaan denk ik. Ze is waarschijnlijk ziek of er is iig iets wat waarschijnlijk vervelend voor haar is want zo hard hoesten moet voor haarzelf ook supernaar zijn. Haar gezondheid gaat jou in feite niks aan dus gaan vragen wat ze heeft vind ik ook niet echt done. Vragen of ze zachter kan hoesten vind ik ook geen redelijk verzoek want ze doet dat natuurlijk onvrijwillig en kan er dus niet echt iets aan doen. Het is geen karaokeparty ofzo, dus ik denk eigenlijk niet dat je er echt concreet iets mee gaat opschieten om het aan te snijden, behalve dat zij zich waarschijnlijk nog rotter voelt dan ze wellicht toch al doet. Ik kan me heel goed voorstellen dat het voor jou ook echt vervelend en naar is maar er is denk ik in dit geval niet echt een oplossing, behalve proberen het wat meer bij je eigen omgang met de geluidsoverlast proberen te zoeken (en ik snap echt hoe lastig dat is en hoe opgefokt je erdoor kan raken) zodat je iig hopelijk iets minder on edge kan raken van de overlast. Wel een kutsituatie