Durf te vragen #4

Ah damn, ik had dat wel al verwacht maar toch. Mijn kat stopt zich altijd veilig weg onder het deken, vind het zo zielig als ze dat niet meer zou kunnen.
Aan de andere kant slaap ik al jaren zo brak dat ik nu naar oplossingen zoek en dit leek me wel een goede optie hmm

Je kan die deken toch overdag opvouwen tegen je voeteneind aan?

Leg er anders nog een sprei overheen? Dan kan je kat wel bij je onder de sprei liggen.

1 like

Hoe heet die online snoepwinkel waar je die zure snoepjes kunt kopen? Heb geprobeerd met de zoekfunctie maar niet gevonden

Annekes zoetwaren

3 likes

Annekes zoetwaren

1 like

Ik heb binnenkort voor het eerst een boxspring bed.
Wat voor hoeslaken doe je daar omheen? En gaat dat hoeslaken dan alleen om de topper (9 cm) of ook over dat matras (21 cm) eronder?
En als je het bed opmaakt, moet het dekbed dan onder die topper of onder die box?

Help a boxspring noob out please :+1:

Ik heb zelf de kleinere versie (0,7L) van deze van de hema: clipdoos 1.4L 20.5x13x8.5 - HEMA. Gebruik ‘m nu al minstens twee jaar voor mee naar werk en hij heeft nog nooit gelekt

1 like

Alleen om de topper, maar ik koop daar geen specifieke topper-hoezen voor. Die vond ik altijd zo’n crime, net geen stof om de hoeken.

2 likes

Ik heb net een muur geverfd, maar wat is handiger, nu het tape eraf halen met het risico dat ik nog een keer moet plakken als het morgen niet zo mooi blijkt te zijn opgedroogd (en ik dus nog een laag moet doen) of nog wachten met tape eraf halen…

Tape er meteen afhalen! Anders droogt je verf op en dan heb je het risico dat je verf er mee af trekt als je het tape gaat verwijderen. Zou zelf liever nog een keer tapen, ook al is dat rotwerk

4 likes

Zuur snoep en dropachtigen

@Lort @Luzarl dank je!

1 like

Ik ben pannen aan het bestellen, maar ik weet even niet welke maten handig zijn.

Ik dacht hier aan:
Koekenpan van 20cm
Koekenpan van 24 cm
Koekenpan van 28 cm
Wok van 30cm + spatdeksel

Of is een 26 handiger erbij?

2 likes

Ik heb een van en 1 van 26. En een wok. Meer gebruik ik ook echt niet tegelijk

4 likes

Ok, ik voel me nu echt een oude taart, maar ik was de podcast van Marc Marie en Aaf aan het luisteren en Aaf vertelde dat ze de kamer van haar dochter geverfd had naar een tiktoktrend, de ene helft van de muur saliegroen, de andere beige (ofzo) en dan in het midden foto’s. Ik was wel benieuwd hoe het eruit ziet, alleen kan het echt niet vinden. Iemand een idee wat ik bedoel?

Ik denk een beetje dit?

Maar dan de muur groen/beige? Alleen heb ik geen tiktok dus kan het compleet mis hebben :sweat_smile:

1 like

Hoe maak ik op Instagram het dempen van verhaal en overzichtsberichten ongedaan? Kan het niet vinden

Op iemands profiel bij volgend. Dan kan je het aan/uitzetten.

Thanks!! Gelukt

1 like

Ben je alleen of samen? Daar hangt het ook wel vanaf denk ik. Ik heb koekenpannen van 24 en 28 en een wok van 28cm (en steelpannen van 16, 18 en 20cm). Dat vind ik prima, al zou ik nu de wok wel een maatje groter (dus 30cm) hebben gekocht denk ik.

1 like