Durf te vragen #4

Dit is prima! Ik heb de wok in 28 gedaan zodat we de deksel op zowel de wok als koekenpan kunnen gebruiken, maar dan moet je dat wel ook gebruiken haha.

2 likes

Ik ben op zoek naar de naam van een soort speelgoed, een soort magnetische ā€˜poppetjesā€™ in de vorm van een pil, die zo vooruit kunnen rollen zegmaar, zo klikklak. Weet iemand hoe dit heet?

Ik zou de wok van 30 en koekenpan van 28 doen. Liever iets te groot dan net te klein, en alles wat je in een kleine pan zou doen, past ook in een grote pan

1 like

Alleen passen ze dan niet meer op het fornuis/de kookplaat naast elkaar (hier iig) :grimacing: en voor klein gebakken eitje oid vind ik een kleine maat ook wel handig.
@Bergson dus ook :wink:

Edit: ik zou er 1 of 2 kopen en gewoon zien wat je vaak gebruikt of mist.

1 like

Mijn ervaring is dat er veel online tutorials op Youtube te vinden zijn, heb ik zelf althans veel van geleerd

1 like

Ik ga alleen wonen voor het eerst in mijn leven haha.

Haha ik deed zoā€™n kleine altijd om vlees in op te bakken, de tweede voor eitjes en pannenkoeken, de derde voor gebakken aardappels en de wok voor wolgerechten. :joy:

In ieder geval het merk free people! Ook antikbatik heeft veel boho kleren. Staat ook veel op Vinted van deze merken trouwens

1 like

Udemy.com!

2 likes

Ik maak vrijwel alles in de wok, ook gewoon aardappeltjes, dus ik heb een ruime wok en dan een koekenpan en 2 hoge pannen (soep, pasta) en een airfryer!

2 likes

Bij muurverf kan je de tape wel laten zitten omdat dat niet uithardt als 1 geheel. Bij dingen zoals lak moet je de tape eraf halen want anders kan het idd gaan bladderen als je de tape eraf trekt dat er stukjes meekomen.

3 likes

Funky beans toch?

1 like

Jaaa dankje!

Heeft iemand een bloomon kortingscode of zoā€™n mommyblogger die dat heeft. Zie het zo vaak voorbij komen maar kan nu niet vindenšŸ¤·ā€ā™€ļø

Edit: vind al iets onder de hashtag :joy:

1 like

Noor had iets in haar vlog over Bloomon. Weet niet meer of er een code was!

Als ze bloemen in zoā€™n plankje gaat steken.

Ik vind die boeketten echt mega duurā€¦vond hoogste korting van 15 procent.
Wat kopen jullie voor moederdag? in mijn geval schoonmoeder.

1 like

Bel de huisarts en je hoort het meteen, die kan je daar toch veel beter antwoord op geven dan wij.

4 likes

In het cadeau inspiratie topic waren al wat tips gedeeld!

1 like

Hij kan dat toch zeggen als ze moeilijk doen?

1 like

Ja hij zou toch al moeten bellen daarheen om een afspraak te maken, dus ik zou je vriend dan gewoon laten bellen en hem dan direct laten vragen of dat mag. Als het mag kan hij meteen de afspraak maken want hij is al aan de telefoon, en zo niet dan hoort hij het dan.

Kan wel zijn dat je misschien een machtiging moet afgeven zodat je vriend afspraken kan maken voor je, ik heb bijv. een machtigingsformulier waarmee ik medicatie kan halen bij de apotheek namens mijn vriend. Toen moest ik de eerste keer gewoon een formulier door hem ingevuld en getekend laten zien en legitimatie en daarna kan het altijd. Maar dat zullen ze dan wel zeggen als dat het geval is. Dus idd, laat je vriend bellen en dan hoort hij het wel of het kan!

Wat doet de fysieke H&M met sale retouren, geld of tegoed? Ik kan het online alleen vinden voor de webshop.

1 like