Durf te vragen #4

Zul je wel een goeie stevige (lees: prijzige) van die hangende versie aan moeten schaffen. De wat goedkopere, daar hoeft maar een zuchtje wind onder te komen en dat ding vliegt langs je oren.

Ja is dat bij die hangende erger dan bij de staande?

Werkt iemand hier bij Starbucks?

De staande zijn veel makkelijker te verplaatsten dan de hangende want die voeten zijn veeeeel zwaarder (of verzwaard met tegels)
Ze zijn ook veel gevoeliger voor wind.
Ik heb de oude staande van mijn ouders gehad en hebben nu spijt hahaha

1 like

Ik vind HelloFresh soms best karig, er ontbreken vaak producten en best prijzig ook voor wat je krijgt. Is Marley Spoon beter? Ik kan de recepten helaas niet zien :thumbsdown: en lees best veel negatieve dingen mja

1 like

Huh, dus dan krijg je een pakket waar een aantal dingen van ontbreken zodat je zelf alsnog naar de supermarkt moet? Dat is ook stom.

Bedoel je echt ontbreken of de standaard ingrediƫnten waarvan ze aannemen dat je in huis hebt?
Ik vond Marley Spoon echt minder lekker dan Hello fresh.

Hahahh nee dat niet. Echt de ingrediƫnten waar het om gaat. Ze waren bijvoorbeeld walnoten vergeten bij een recept. Als ik dat zelf nog moet halen is 't ook nog duurder want die krengen zijn al duur. En laatst een Indiase dahl en dan waren ze de spinazie vergeten. Als je erachteraan gaat vergoeden ze 't wel (heel minimaal, ben alsnog duurder uit als ik het zelf weer moet kopen).

Alleen gewoon kut als je denkt ah lekker snel koken en er ontbreekt dan een ingrediƫnt

1 like

Ik vond MS veel beter, lekkerder qua smaak maar daar zit echt Ɣlles bij, zelfs een zakje olijfolie. Bij HF had ik wel eens dat ik dan net voor ik ging koken er achter kwam dat ik nog speciale azijn of kruiden oid nodig had en dat had ik natuurlijk niet in huis.

2 likes

Ah chill, ja dat is bij HF wel kut inderdaad, heb nu de meeste dingen wel in huis gelukkig. Heb laatst zelfs speciaal een staafmixer last minute nog aangeschaft want die had ik nog niet voor een gerecht :ā€™)

Is het aanbod qua recepten groot? Uit hoeveel kun je kiezen per week (vegetarisch?). HF heeft vgm ongeveer 7/8 vegetarische pw

Ik heb ook MS en vind het qua recepten niet per se fijner eerlijk gezegd. Wel veel keus! Je moet echt veel zelf maken (bv als je burgers kiest of sausjes die erbij horen) en daar ben ik gewoon te lui voor. Maar natuurlijk kan je daar wel selectief op zijn. Ook bij veel gerechten een salade erbij en daar heb ik vaak geen behoefte aan.

Bij mij wordt het bezorgd met PostNL, dus het hangt denk ik van je regio af? @Totoro

1 like

Toch wel verschillend zeg! Wij hebben hier al een jaar Hello Fresh om de week en ze zijn nog nooit wat vergeten. Misschien heb je net pech gehad dat het je een paar keer overkomen isā€¦ Zat ook Marley Spoon te overwegen. Weet iemand of het qua prijs vergelijkbaar is? Helemaal omdat er bij MS ook olijfolie zit?

10 jaar geleden wel haha, dus beetje afhankelijk van wat je vraag is kan ik misschien wel of niet helpen?

1 like

Hahaha denk het niet.
Ik wil weten of er een speciale Leidschendam beker komt bij StarbucksšŸ˜‚

Vraag het aan de klantenserviceā€¦?

1 like

Oh dat kan ik wel nog met de mail doen.
Op instagram reageren ze niet. Thanks!

1 like

Haha nee daarmee kan ik je niet veel verder helpen :sweat_smile:

1 like

Heeft iemand DE tip om een rode wijnvlek uit een (zijden) witte blouse te halen?

Is het een verse vlek? Dan met witte wijn

1 like

Heel veel zout erop gooien, tijd laten weken in heet water. Daarna in de wasmachine.
Werkte bij mijn witte blouse perfect maar dat was geen zijden blouse, dus geen idee of dat uitmaakt.