Hmm geen idee maar ik denk het wel, ik gebruik nooit olie of zo
Dat ligt er vooral aan wat je klaarmaakt.
Airfryer kroketten zijn vetter en slechter in voedingswaarden dan gewone dacht ik. Bij de friet zit er vaak een olielaagje op.
Ik eet er op zich minder vet door, maar eet wel anders nu ( meer gebakken dingen ) dus onder aan de streep weinig verschil denk ik.
Ja hoor. Ik koop geen kant en klare producten uit de supermarkt, maar maak de patatjes zelf. Loempia’s rol ik zelf. De Samosa maak ik zelf. Doe er dan geen olie in. Worden lekker knapperig.
Jazeker! Het is echt een chill ding vooral omdat zoals andere al zeiden hij heel snel warm is. Had vandaag nog Aviko ovenfriet erin zitten, maar hier droop echt nog best veel vet uit het mandje, dus perse gezonder zal het niet zijn.
Vind het echt een ideale vervanger voor de frietpan. Taarten, cakes, lasagna, afbakbroodjes etc maak ik wel gewoon klaar ik de oven.
Je moet hem alleen wel goed schoonhouden. De onze is alweer verpest terwijl we hem misschien 1,5 jaar hebben. Elke keer hou ik me voor om hem na elk gebruik schoon te maken maar dat hou ik alleen op het begin vol.
Maar kan je Homerrr doen zonder Vinted?
Ja tuurlijk, via de site kan je gewoon een pakketlabel aanmaken. Ik verzend en bestel wel vaker dingen via homer
Volgens mij om de paar weken. Houd de folder in de gaten
Ja wat @Clancy zegt. Kruidvat heeft voor zover ik weet heel vaak wel 1+1 gratis acties op make-up. Nu is dat Rimmel.
Ik denk dat @Loveisafourletterword dat weekend bedoelt waarbij alles 1+1 is en alle vrouwen het make-upschap leegplunderen.
Volgens mij bestaat dat niet meer?
Nee is dit echt?
Niet geschoten is altijd mis
Heeft er iemand Jumbo bestekzegels over die zij niet gaat gebruiken?
Ik kom te kort en sparen kan nog maar 2 weken, ga ik niet redden helaas
Ja ik heb nog over.
En nu heb ik nog genoeg zegels maar is er geen bestek meer!!! (Bij ons dan)
Ew dat hoop ik toch niet. Dat is echtniet van deze tijd.
Bezorgen ze niet toevallig? Tegen een vergoeding? Hier bij de kringloop doen ze dat wel…
Dus de winkel heeft zelf geen bezorgservice? In sommige steden kun je (elektrische) bakfietsen huren, misschien is dat een optie?
Is het toevallig op loopafstand van een bouwmarkt die van die grote platte karren heeft?
Zo hebben wij ook wel eens grote dingen naar huis gelopen.
Ik heb leuke Adidas schoenen gezien en krijg via ING veel korting, maar ik twijfel over de maat. Ik heb ca 25cm gemeten en dat zou volgens Adidas dan maat 40,5 zijn terwijl ik normaal altijd rond maat 38 zit. Bij Vans bijvoorbeeld maat 38 en bij Converse maat 37,5.
Kunnen ze hem langer voor je vasthouden als je nu al betaalt?
Ik dacht dat Adidas klein valt… Misschien kun je kijken wat mensen als recensie geven bij Zalando? Vaak staat er dan ook bij dat je beter een maat groter of kleiner kan bestellen.
Bij sommige vuilstort-plekken hebben ze bakfietsen die je kan lenen/huren! Misschien bestaat dat in je gemeente?