Durf te vragen #4

Zijn hier anderen bij wie het ook niet lukt om Google Lens te gebruiken? Ik heb de app al maanden (Samsung Galaxy S8+) maar ik krijg altijd deze melding:

Ohhh ja hier dichtbij is wel zo’n toeristisch plaatsje waar je kunt varen! Top!

Iemand toevallig enig idee waar dit voor is?

Google zegt theezakjespers.

4 likes

Deze worden als citroenknijpertjes verkocht bij de dille en kamille. Dus voor een schijfje citroen volgens mij.

4 likes

Zodat ‘wij’ als tatta’s een theezakje ook met 6 man kunnen delen in plaats van slechts met 4?

7 likes

Ja voor plakjes citroen inderdaad.

1 like

Hee jeugdsentiment, deze hadden wij vroeger.

3 likes

7 likes

Ja zodat je handen schoon blijven bij het uitpersen van een schijfje citroen idd :lemon:

2 likes

we moeten/willen in één keer een nieuwe wasmachine, koelkast en tv kopen vanwege een verhuizing, weet iemand of we ergens korting kunnen krijgen als we dit in een keer in een winkel kopen? of ben ik nou gierig aan het denken haha

Wij zitten te denken om in ons nieuwe huis een klopper te installeren ipv een bel. Deze zat er hiervoor ook op en werkte dus blijkbaar goed genoeg. Maar ik kan me bijna niet voorstellen dat je dit goed kunt horen? Iemand daar ervaring mee?

Ja meestal zit er dan ook een plaatje op de deur waar die klopper op klopt. Mijn ouders hebben dit en ik zat altijd tegen t plafond als er aangeklopt werd haha. Die hoor je zeker.

Veel mensen vinden het ook leuk om extra hard te kloppen en de opmerking te maken ‘ha ik moest kloppen, want er is geen bel’ :woozy_face::woozy_face:

2 likes

Wij hebben dat meestal bij zo’n dumpzaak gekocht die nieuw en ook tweedehands verkoopt en als je daar meerdere producten koopt kun je wel vaak nog wat korting regelen. Heeft mijn pa ook gedaan toen we voor mij de oven, wasmachine en koelkast in een keer kochten.

Je zou er altijd naar kunnen vragen! Zou het dan niet bij de mediamarkt proberen maar bij een medium grote witgoedhandel (hebben die überhaupt ook tv’s? Haha). Zou het niet heel raar vinden als ze een kleine korting kunnen geven als je daar in 1 keer alles koopt.

Ik hoor de klopper zelfs als ik in de tuin zit.
Je herkent uiteindelijk dat geluid uit duizenden

2 likes

Een vriend van me heeft bij de BCC gewerkt en daar was vaak wel ruimte voor korting als je meerdere dingen kocht geloof ik! Zou het sowieso proberen

Zoals anderen ook al zeggen, dit schijnt heel normaal te zijn! Je moet alleen brutaal genoeg zijn om het te vragen, en ook denken ‘als zij me niet de korting geven dan ga ik wel ergens anders heen’.
Niet dat ik er zelf goed in zou zijn hoor :sweat_smile: e r zijn ook mensen die dit heel leuk vinden om te doen, als je toevallig zo iemand kent zou ik die gewoon meenemen

Ja de bcc!
Ik kreeg toen een gratis strijkijzer
En die man liet mij de goedkoopste apparaten kiezen. (Droger kwam uit dezelfde fabriek als een duur merk, onderdelen waren zelfs uitwisselbaar. Zo liep hij met onderdelen heen en weer)

Ja op jezelf wonen is al duur genoeg zei hij, dan moet je geen onnodige uitgaven doen.
Love die man!
Bcc Alkmaar trouwens (2005)

2 likes

Oh wat grappig! Dan ga ik er toch een bestellen :smiley:

1 like