Onze klopper
Hier past toch ook geen bel?
En helaas ook geen brievenbus. En dat grijze ding stoort mij al meer!
Tijd om iets moois te zoeken
En helaas ook geen brievenbus. En dat grijze ding stoort mij al meer!
Tijd om iets moois te zoeken
Wauw zo mooi! Er zou hooguit zoân trekbel passen, maar zoân moderne bel idd niet nee.
Hoe weet je of je een hoge of lage pijngrens hebt? Ik zie het weleens voorbij komen, maar eigenlijk heb je toch alleen je eigen referentiekader. Soms zal er weleens een situatie voordoen waarin iemand met een vergelijkbare klacht veel heftiger of juist relaxed reageert en dan zou je die persoon misschien met jezelf kunnen vergelijken maar dat is het dan wel.
Heeft iemand ervaring met zonwerende raamfolie? Ik wil niet investeren in een groot zonnescherm wat we dan zelf moeten bevestigen en er waarschijnlijk rond oktober weer uit gaan. Mooi lijkt het me niet maar dat boeit me niet. 1 raam is heel groot en hoog en enkel glas waar de zon echt op fikt.
Ja weet je niet. Meeste mensen vergelijken dan een ingreep met hoe anderen dat ervaren maar soms gaat een ingreep makkelijker dan andere keren. Dus die vergelijking kan je niet maken.
In mijn ervaring mensen die zeggen dat ze een hoge pijngrens hebben (vaak mannen) piepen het hardst als ik bv extra bloed kom prikken of een kleine ingreep moet verrichten. Maar goed, pijn is heel subjectief. We gebruiken dan ook een pijnladder op werk, waar je je pijn een cijfer moet geven tussen 0 en 10. 10 is het meest vreselijkste pijn wat je ooit kunt hebben of hebben gehad. En dat is natuurlijk voor iedereen anders. Mijn referentie kader daarin is dan anders dan bv voor jou.
Ik dĂ©nk dat ik een lage pijngrens heb omdat ik best snel pijn heb voor mân gevoel? Snel hoofdpijn bijv, of zere voeten. En snel veel spierpijn bijv haha. En ook dingen als piercings zetten deden bij mij echt wel flink zeer. Ook een kies boren zonder verdoving kan ik echt niet aan. Dus heb wel wat dingen die je een beetje met anderen kan vergelijken denk ik.
We hebben het op een raam boven geplakt
Kamer van mijn dochter en het werkt wel!
Het is wel donkerder nu altijd in die kamer maar soit
love it als mensen zeggen pijnscore 9 te hebben, maar lachend tegenover je zitten
Zelfs die pijnscore is idd heel variabel. Ik gebruik m eigenlijk alleen om een verbetering of verslechtering van pijn bij dezelfde patiënt te meten. Want wat voor iemand VAS 9 is, is voor een ander VAS 5 dus dat zegt gewoon precies nul, haha.
Ik zoek een waterfles met als vereisten
Dopper lijkt me op het eerste zicht wel interessant. Chilly (was toch ook een hype hier op het forum?) Lijkt me de hals te smal waardoor hij niet zo grondig gereinigd kan worden (tenzij ik het verkeerd heb? Ik ga af op fotoâs online!).
Hydroflask!
Ik heb deze, vooral heel fijn omdat je er ook makkelijk ijsklontjes in kan doen.
En ook al leg je het alsnog zo duidelijk uit, heb je altijd nog patienten die zeggen dat hun pijn echt 12/10 is. Tja dan kun je er al helemaal niets meer mee
Ik heb een fles van Mepal met een grote opening en 475ml, houdt het goed koud, maar de buitenlaag is al best beschadigd na een paar keer gebruik. Doet natuurlijk niet af aan zijn functionaliteit, maar wel handig om te weten. Gebruik ik voor mijn ijskoffie.
Heb ook chilly flessen en daar moest ik gewoon 5 minuten de ijsklontjes smelten onder de kraan tot ze in de fles passen. Nu doe ik er gewoon al gekoeld water in die even in de koelkast heeft gestaan en dat gaat ook goed. Alleen dan heb je gewoon koud ipv brain feeze koud. In mijn chilly doe ik alleen water waardoor afwassen wat makkelijker is. Heb ook een borstel ervan maar die gebruik ik nooit want die meurt naar natte hond als die nat wordtâŠ
Bij mijn laser afspraken zeggen ze altijd (als bovenlip mond of vagine wordt gedaan, dus gevoelige plekken): âhoe kun je nou geen pijn ervaren, of niet gillen, tussendoor willen wachten, afwerende bewegingen maken, je ligt er zo relaxt bij, itt andere dames die gillen, steeds willen koelen etcâ
Maar ik weet dus niet of het waar is, en dat ze dit tegen iedereen missh zeggen?
Klopt idd wel dat ik gewoon niet zo veel pijn voel, ook met harsen vroeger. Oksels bijv, geen last, vind het gevoel wel lekker ofzo (en het resultaat ook natuurlijk). Dat ik zoiets heb van hmmm bring it on
En ze zeggen het ook in de familie van, ânou net als opa, hij had ook een hoge pijngrens johâ maar ik denk nee dat wil ik niet. Die liep heel lang met een tumor rond waarvan de doktoren later zeiden: dat moet heel erg pijn hebben gedaan. Die man liep vroeger ook uren/dagen (kon niet autorijden) van het ene dorp naar het andere
Hoe tekende jij als kind een huis?
Nou zo ziet ons huis er ook uit. Uit 1903
En @hectometer
Ik: â1 is geen pijn, 10 is de ALLERERGSTE pijn die je kunt hebben. Dus bijvoorbeeld alle botten tegelijk in je lijf brekenâ
Patient: âja dokter echt 12!!!â
Is hier iemand die veel Photoshop werkt, liefst de nieuwste versie 22.4.2? Vanaf deze versie heb ik issues met het opslaan van bestanden.
Ik ben op zoek naar een goede luchtreiniger voor met name allergieën. Heeft iemand een tip voor een fijne luchtreiniger? Online staan zoveel verschillende reviews, dat ik door de bomen het bos niet meer zie
Ja je moet nu een bestand opslaan als copy (als je jpg wil), bedoel je dat? Heel gek en irritant