Durf te vragen #4

Ja, dat! Kan dat echt niet anders? Kan online niks vinden…

Ja ik kwam deze link tegen. Vind het een gekke toevoeging, omdat je nu ‘save en save as’ niet meer kunt gebruiken haha, maar zal wel weer wennen zijn :nerd_face:

Ik heb een Dopper insulated en ik vind die heel fijn, vooral vanwege de losse onderdelen die je makkelijk kunt schoonmaken en de beker opening. Mag zowel warm als koud water in (thee of water). Heb even een foto gemaakt, hij is van stainless steel en mag ook in de vaatwasser.

Edit: zie de andere Dopper in de reflectie :crazy_face:

4 likes

De doppen zijn wel van plastic of niet? Gaan die niet erg ruiken op den duur of valt dat wel mee?

Ik gebruik hem erg intensief, zolang je hem niet weken in je tas laat zitten met water erin gaat hij zeker niet ruiken. Heb hem al een jaar of 2 maar nog nooit een muffe lucht geroken!

1 like

Bij Aldi hebben ze soortgelijke drankjes voor ongeveer 50 cent!

1 like

Ik maak weleens thuis ijskoffie door koffie te zetten (filterkoffie), dan in mijn opschuimer koude melk op te schuimen (ik heb een warme en een koude stand). Koffie met ijsblokjes in het glas en de opgeschuimde melk erbij. Je zou ook nog van die koffiesiroop erin kunnen doen (die hebben ze in verschillende smaken, hazelnoot of caramel bijv), dan wordt het nog iets zoeter!

Helemaal lekker is denk ik als je koffie (misschien zelfs espresso), melk, ijsblokjes + siroop in een blender gooit en het dan crusht.

1 like

Retulp!

1 like

Heeft iemand een Dyson ventilator en is dat ding 350 euro waard? Mijn werkkamer ventileert niet en wordt bloedheet, maar zo met teams is de normale (hele fijne) ventilator veel te luidruchtig.

1 like

En het kan zelfs zonder allerlei producten aan te moeten schaffen. Een kan, water en koffie is alles wat je nodig hebt. Oh en nog iets van een filter/kaasdoek (of gewoon een theedoek nat maken en uitwringen) en melk.

Hoe maak je de perfecte ijskoffie? | A Cup of Life

1 like

ik zocht ook een alternatief want ik drink ook graag die bekertjes. maar en duur en veel plastic.

Nu drink ik een week of twee de Alpro Soya drink. al betwijfel ik of er echt koffie in zit (volgens mij een extract), het is prima te doen.

https://www.ah.nl/producten/product/wi152882/alpro-sojadrink-macchiato

1 like

Ohja en hier dan vanille ijs in.

9 likes

@jigglypuff

Heb ook deze Dopper in precies dezelfde kleur en net zoals @Stofdoek erg blij mee. Thee, water, limo: kan het allemaal hebben. Het blijft koud/warm.

Ik doe alle losse onderdelen in de vaatwasser en eens in de zoveel tijd gebruik ik een borstel met wat soda en water. Plastic onderdelen hebben na twee jaar nog steeds geen gekke geur.

1 like

Geen idee en onderstaande ventilator heb ik ook (nog) niet, maar ik weet dat deze erg stil is:

https://www.coolblue.nl/product/857013/duux-whisper-flex-smart-draadloos-zwart.html

De Duux Whisper Flex!

1 like

Ik vind de flessen van waterdrop echt top!

1 like

Heb je wel een klopper/mixer? Dan zou je oploskoffie kunnen maken en melk opschuimen met zo een staafmixer. En iets van een caramelsiroop toevoegen.

1 like

Mijn vriend kwam net op zolder waar ik werk en hij zei gewoon wil je geen dyson ventilator die koude lucht blaast of mobiele airco :flushed:

Hij zit een verdieping lager waar hij nog koude lucht via de airco uit de slaapkamer krijgt dus had medelijden met me denk ik.

2 likes

SLB’er waar je niet super veel contact mee hebt gehad maar toch wel iets wilt geven om je studie mee af te sluiten. Wat zou ik morgenochtend nog kunnen kopen (chocolade uitgesloten vanwege het weer)?

Heeft iemand tips voor schoenen waar je goed een hele dag op kunt lopen? Ik krijg heel snel echt pijn in mijn voeten dus het moet écht goede zijn. Ik heb Skechers met memory foam en die zijn goed maar wil graag nog een andere optie en het liefst een paar die er ook nog een beetje leuk uitzien!

Niet helemaal hetzelfde, maar als je een mixer hebt zou ik een keer dalgona koffie proberen! Dan heb je ook alleen oploskoffie, water, suiker en melk nodig.

3 likes