Durf te vragen #4

Hebben je ouders een aansprakelijkheidsverzekering? In mijn polis staat dat inwonende kinderen levenslang meeverzekerd zijn, zolang ze maar op hetzelfde adres wonen, misschien dat jouw ouders ook zoiets hebben?

Gebruik een cardreader, die steek je gewoon in een usb poort.

1 like

Vrienden van mij zijn eind februari een jaar getrouwd. Ze wonen in het buitenland dus ik wil een leuk pakketje naar ze opsturen. Vind het alleen heel lastig om cadeautjes te bedenken iemand een idee?
Ik heb tot nu toe: rozenblaadjes, chocoladehartjes, een cadeautje voor de baby en een kaart.

Weet iemand of er een topic is waarin unieke hotels / slaapgelegenheden worden gedeeld? Ik wil iemand (en mezelf) verrassen met een “romantische” overnachting binnen Nederland. Het lijkt erop dat een huisje niet snel te boeken is voor 1 nacht. Maar mocht iemand iets weten dan hoor ik het zo zo graag.

Edit: O ja en ergens nabij natuur dus niet midden in een stad :relaxed:

Ik weet geen topic, maar een vriendin van me heeft laatst gelogeerd in het Volkshotel en daar ook een drie gangen maaltijd geboekt die je dan zelf wel moest ophalen. Ook kon je een uur in de jaccuzi op het dak. Vond het wel leuk klinken!

1 like

Volkshotel Amsterdam?

Ja!

1 like

Je zou kunnen kijken naar een Sterrenkubus, dat zijn kleine houten huisjes met een glazen koepel boven het bed, dan kun je vanuit je bed sterren kijken. Ze zitten in Twente en daar wordt het ook nog echt donker 's nachts waardoor je de sterren goed kunt zien.

1 like

Ja, die zag ik net voorbij komen. Ik vond het dakraam klein en heb het toen weer weggeklikt. Ik dacht: Wat kan je daar nou aan sterren zien?? :rofl: Ben je er zelf geweest? Ik ben dan wel benieuwd hoe je het daar hebt gehad.

Helemaal over het hoofd gezien! Ik ben zelf helaas ook nog op zoek naar een goed recept, tot nu toe vind ik het altijd saai. De lekkerste tot nu toe had ik zelf opgeleukt met witte truffelolie, maarja daarmee is een schoenzool nog lekker.

3 likes

Nee ik ben er zelf niet geweest, maar een paar van mijn vriendinnen wel en die vonden het heel erg leuk. Misschien kun je op deze site nog wat leuks vinden: https://www.specialhotels.nl/hotels-in-bosrijke-omgeving

1 like

Dankjewel :relaxed: Als jij zegt dat er wel echt sterren gekeken kunnen worden dan vind ik het toch wel weer interessant. Ze zullen het ook niet voor niks sterrenkubus noemen en zo populair zijn als het zo was dat er niks te zien viel. :sweat_smile:

Ik ben er zo’n 5 jaar geleden geweest en we konden wel echt sterren zien ja! Het raam is best groot als je er onder ligt.

1 like

Weet iemand hier een goede app voor Instagram volgers checken / bijhouden? Ik wil het voor een zakelijk account gebruiken, dus het moet geen spam/scam zijn… de statistieken van Instagram zelf vind ik niet voldoende.

Ik gebruik Reports+ maar niet voor een zakelijk account. Ik heb de gratis versie met veel advertenties maar er is wel een betaalde versie van!

1 like

Followers

2 likes

Oké dan doe ik kazen en voeg ik er truffelolie aan toe.

2 likes

Heeft er iemand aanraders uit Aziatische supermarkt? Omdat ik me steendood verveel tijdens deze periode heb ik dit weekend een uitstapje gepland naar een grote Aziatische supermarkt, zodat ik nadien vanalles kan uitproberen :slight_smile: Dus alle tips zijn welkom!!

1 like

Gyoza wrappers. Lekker gyozas maken :slight_smile:

1 like

Je kunt zelf ravioli maken van wonton vellen, die heeft de toko hier in het vriesvak. Verder is de sesam dressing van kewpie super lekker en schijnen de dumplings uit de diepvries ook goed te zijn. De Aziatische supermarkt hier heeft ook een Mexicaans gedeelte en daar koop ik graag tomatillo’s in blik voor salsa.

2 likes