Durf te vragen #4

Ja top, zulke pagina’s zocht ik, dank je!

1 like

Oooh dit is top!
Ik heb inderdaad zo’n witte connectbox, dus het kan heel goed daaraan liggen.
Het gekke is ook dat mijn extreem oude laptop wel goede verbinding houdt maar m’n nieuwe en m’n telefoon vallen steeds weg (en idd niet per se tegelijk dus dacht eerst dat het daaraan lag).
Ik ga meteen even de 2.4 uit zetten en morgen even bellen voor die instelling.
Dankjewel!

Dank je!
Ik ben niet belgisch, maar ben alsnog heel benieuwd naar je aanraders!

Ik ben nu in een bepaald hoekje van Instagram beland waar alles een beetje hetzelfde is, maar bv deze vind ik leuk, maar ook wat abstractere prints, patronen en typografie als het niet zo afgezaagd is:

Als ik dit zo zie, dan denk ik dat je wel iets leuks kan vinden bij Kiblind (Frans)

Wat heb ik gemist met reddit en wallstreet? Ik zie telkens memes maar ik snap er niks van?

Ik wilde een link droppen van huffpost maar is een super lange link. Ff stukje tekst gekopieerd.

TL;DR:Wall Street wanted GameStop stock to drop, but a bunch of amateur traders started buying a lot of it, causing the price to rise to absurd heights. Now Wall Street is mad about losing money, and the amateurs say they’re making a point about elitism.

1 like

Thanks @Mexi en @Clancy ik kijk bijna nooit het nieuws dus heb het ff gemist. Nu is het duidelijk haha vind het wel grappig.

2 likes

Ik host vanavond een online quiz voor 7 mensen.
Wat is de fijnste app of site om elkaar te zien op webcam met geluid?
Ik wil ook mijn scherm kunnen delen.

Zoom en hangout hebben geloof ik een limiet aan tijd 30 of 40 min?
En het moet avondvullend worden, dus ik weet het ff niet…

Hangout heeft geen limiet

Ik vind Teams heel fijn (gebruik ik ook voor werk). Maar als je zonder app/account wilt werkt Skype ook heel goed. Dan kan je een link sturen en kan iedereen via die manier deelnemen. Zou zelf dan wel de app/programma downloaden

Lidlshop

Ik zag op internet dit, dus twijfelde, heb jij dit nooit? of een betaald account daar?

Ooh goeie, bij mij start een vriendin altijd de hangout. We hebben nog nooit een melding gehad en ik denk ook niet dat ze er voor betaalt

Actio… oh nee :rage:

Ik gebruikt hangout voor werk en heb nog nooit een melding gekregen. Heb echt al meerdere meetings van een uur of langer gehad…

1 like

Heb jij dan niet een zakelijk account?
Daar zijn de functionaliteiten uitgebreider dan bij een regulier account.

Ik gebruik het mijn mijn prive mail ook, volgens mij ook wel eens langer dan een uur… maar dat weet ik niet zeker!

Oh dan heb ik niets gezegd!

Konijnen hebben best veel ruimte nodig. Iig veel meer dan zo’n standaard kooitje uit de dierenwinkel. Dus als je niet wil dat ze loslopen of een echt ruime plek voor ze hebt, zou ik het niet doen. Cavia’s hebben volgens mij ook meer ruimte nodig dan zo’n standaard kooitje.

2 likes

Geldt ook voor cavia’s!

1 like