Durf te vragen #4

Ik host vanavond een online quiz voor 7 mensen.
Wat is de fijnste app of site om elkaar te zien op webcam met geluid?
Ik wil ook mijn scherm kunnen delen.

Zoom en hangout hebben geloof ik een limiet aan tijd 30 of 40 min?
En het moet avondvullend worden, dus ik weet het ff niet…

Hangout heeft geen limiet

Ik vind Teams heel fijn (gebruik ik ook voor werk). Maar als je zonder app/account wilt werkt Skype ook heel goed. Dan kan je een link sturen en kan iedereen via die manier deelnemen. Zou zelf dan wel de app/programma downloaden

Lidlshop

Ik zag op internet dit, dus twijfelde, heb jij dit nooit? of een betaald account daar?

Ooh goeie, bij mij start een vriendin altijd de hangout. We hebben nog nooit een melding gehad en ik denk ook niet dat ze er voor betaalt

Actio… oh nee :rage:

Ik gebruikt hangout voor werk en heb nog nooit een melding gekregen. Heb echt al meerdere meetings van een uur of langer gehad…

1 like

Heb jij dan niet een zakelijk account?
Daar zijn de functionaliteiten uitgebreider dan bij een regulier account.

Ik gebruik het mijn mijn prive mail ook, volgens mij ook wel eens langer dan een uur… maar dat weet ik niet zeker!

Oh dan heb ik niets gezegd!

Konijnen hebben best veel ruimte nodig. Iig veel meer dan zo’n standaard kooitje uit de dierenwinkel. Dus als je niet wil dat ze loslopen of een echt ruime plek voor ze hebt, zou ik het niet doen. Cavia’s hebben volgens mij ook meer ruimte nodig dan zo’n standaard kooitje.

2 likes

Geldt ook voor cavia’s!

1 like

Zijn er verschillen qua gevoeligheid voor brandmelders? Mijn brandmelder hangt in de hal, maar gaat standaard af bij koken en douchen. En dus heb ik standaard de batterij eruit… Maar eigenlijk is dat hartstikke onveilig. Een andere plek is niet echt mogelijk/logisch denk ik.

Het is overigens een huurappartement en het was al zo toen ik erin trok.

Is het geen likdoorn?

Jij stelt zoooo vaak vragen die je kan googlen. Je kunt toch gewoon keukenweegschaal in google typen.

6 likes

Volgens mij gaan dit soort vragen meer om ervaring van anderen dan een google hit. Grootste gedeelte van de vragen op het forum kun je googlen (maak ik me ook wel eens schuldig aan) maar soms zijn ervaringen fijn om te lezen.

Ja maar vraag dan: heeft iemand ervaring met keukenweegschaal model x?
Zijn de keukenweegschalen van de Lidl goed?
Wat vinden jullie de fijnste keukenweegschaal?

Het valt me ook op in andere topics, niet alleen in deze.

2 likes

Vind het eigenlijk vrij gek om in een topic dat notabene ‘durf te vragen’ heet te zeggen dat iemand maar moet gaan googlen. Dan kan dit hele topic beter opgedoekt worden.

17 likes

Pas je op dat het geen hielspoor wordt? Of is het echt alleen in het midden?

Ik wandel nu echt op goede sneakers met veel support en dat maakt veel verschil. Mijn vorige Adidasjes waren te plat en dat voelde ik soms ook dagen lang.