Ik denk dat je een hittemelder hebt in plaats van een rookmelder. Een hittemelder meet de temperatuur zegmaar in plaats van de aanwezigheid van rook. Ik zou hem vervangen voor een rookmelder, denk dat je dan geen last meer ervan hebt tijdens het koken of douchen.
Oke dat scheelt, want met hielspoor ben je verder van huis haha!
Ik draag nu Nikes (geen idee welk model) in plaats van Adidas flux en het scheelt echt veel. Zou het toch eens proberen! Waarschijnlijk zet je één voet net wat anders neer dan de andere.
Zijn de koeken van humble and crumble het geld waard?
Heb net ook melders gekocht. Missch kan je het merk/type opzoeken, want er staat wel altijd bij wat de meest ideale afstand is. Dus dichtbij genoeg om signaal op te pakken, maar ver genoeg om niet te “vroeg” af te gaan
Thanks @Scorpiovibes en @Tamara, ik ga eens op onderzoek uit! Ik wist helemaal niet dat er hitte- en rookmelders waren.
Van humble en crumble durf ik niet te zeggen. De koeken van Sweet and Crumbly zijn wel echt heel lekker. Heb er nu 2 keer besteld en het is zeker prijzig maar zo lekker. Mijn vriend en ik delen de koeken altijd want 1 voor jezelf is echt machtig.
Ik zoek Nike flyknit racers (Mariah), lastig te verkrijgen
mijn 2e paar is helaas alweer helemaal vertrapt
Ik heb laatst hier ergens gelezen over de snoerloze dyson stofzuiger en dan dat er ook een Philips variant van bestaat die veel goedkoper is en net zo goed maar kan het nergens meer terug vinden, wie weet nog waar?
Leuk om een keer te proberen, dat zeker! Ik heb wel ergens een review op t forum gezet, ff zoeken
Als je zoekt op dyson stofzuiger heb je hem zo gevonden
Ik heb de Philips stofzuiger ook, maar vind het geen volwaardige stofzuiger omdat de zuigkracht echt minder is dan de andere, ook Philips stofzuiger met snoer (hebben wel een wat duurdere), maar wel super fijn als extra erbij. Om even snel erbij te pakken om elke dag even snel de keuken en de hal te doen, dat doe ik niet zo snel met dat grote ding. Weet niet hoe dat voor de Dyson is.
Heeft iemand tips voor fijne natuurlijke verzorgingsproducten die je zeg maar niet bij Kruidvat/Etos enz. vindt? Ik heb een doel gehaald en wil mezelf trakteren Lush ken ik al, wil eens wat anders.
Holland & barret?
Ik vind de producten van het merk Pai wel fijn! Vooral hun Rosehip olie. Daarnaast ook Antipodes en Aurelia.
De webshop Cosmania verkoopt veel natuurlijke merken!
Thanks, dit is allemaal onbekend voor mij, leuk dus!
@Mexi @Boswandeling
Thanks! Ik ga een kijken bij sweet en crumble. Zit zelfs in de stad van mijn ouders, chilll
En @Luzarl ik ga je review even zoeken ! Thanks!
Mn review was kort haha heb hem gevonden. Het was: lekker, maar eenmalig
Heeft iemand tips voor luchtige / makkelijke boeken om te lezen voor het slapen?
Ik lees altijd graag thrillers van Saskia Noort en die hele soort gelijke categorie, basic bitch die ik ben, maar nu ik slaap problemen heb kan ik er niet meer tegen. Maar omdat ik nooit iets anders lees, weet ik gewoon niet zo goed waar ik moet beginnen.
Kijk hier kan ik iets mee! Jaa dat vind in ook heftig snap dat ze handgemaakt worden obv bestelling maar vind 2 weken echt lang .
en ik vind het gewoon duur (ondanks dat ik snap waar de prijs vandaan komt). En als je dan aangeeft dat sommige echt te zoet zijn dan skip ik ze. Thanks!
Rosie project? Of Harry Potter weer herlezen?