Durf te vragen #4

Zijn er verschillen qua gevoeligheid voor brandmelders? Mijn brandmelder hangt in de hal, maar gaat standaard af bij koken en douchen. En dus heb ik standaard de batterij eruit… Maar eigenlijk is dat hartstikke onveilig. Een andere plek is niet echt mogelijk/logisch denk ik.

Het is overigens een huurappartement en het was al zo toen ik erin trok.

Is het geen likdoorn?

Jij stelt zoooo vaak vragen die je kan googlen. Je kunt toch gewoon keukenweegschaal in google typen.

6 likes

Volgens mij gaan dit soort vragen meer om ervaring van anderen dan een google hit. Grootste gedeelte van de vragen op het forum kun je googlen (maak ik me ook wel eens schuldig aan) maar soms zijn ervaringen fijn om te lezen.

Ja maar vraag dan: heeft iemand ervaring met keukenweegschaal model x?
Zijn de keukenweegschalen van de Lidl goed?
Wat vinden jullie de fijnste keukenweegschaal?

Het valt me ook op in andere topics, niet alleen in deze.

2 likes

Vind het eigenlijk vrij gek om in een topic dat notabene ‘durf te vragen’ heet te zeggen dat iemand maar moet gaan googlen. Dan kan dit hele topic beter opgedoekt worden.

17 likes

Pas je op dat het geen hielspoor wordt? Of is het echt alleen in het midden?

Ik wandel nu echt op goede sneakers met veel support en dat maakt veel verschil. Mijn vorige Adidasjes waren te plat en dat voelde ik soms ook dagen lang.

Ik denk dat je een hittemelder hebt in plaats van een rookmelder. Een hittemelder meet de temperatuur zegmaar in plaats van de aanwezigheid van rook. Ik zou hem vervangen voor een rookmelder, denk dat je dan geen last meer ervan hebt tijdens het koken of douchen.

1 like

Oke dat scheelt, want met hielspoor ben je verder van huis haha!

Ik draag nu Nikes (geen idee welk model) in plaats van Adidas flux en het scheelt echt veel. Zou het toch eens proberen! Waarschijnlijk zet je één voet net wat anders neer dan de andere.

1 like

Zijn de koeken van humble and crumble het geld waard?

Heb net ook melders gekocht. Missch kan je het merk/type opzoeken, want er staat wel altijd bij wat de meest ideale afstand is. Dus dichtbij genoeg om signaal op te pakken, maar ver genoeg om niet te “vroeg” af te gaan

1 like

Thanks @Scorpiovibes en @Tamara, ik ga eens op onderzoek uit! Ik wist helemaal niet dat er hitte- en rookmelders waren.

1 like

Van humble en crumble durf ik niet te zeggen. De koeken van Sweet and Crumbly zijn wel echt heel lekker. Heb er nu 2 keer besteld en het is zeker prijzig maar zo lekker. Mijn vriend en ik delen de koeken altijd want 1 voor jezelf is echt machtig.

2 likes

Ik zoek Nike flyknit racers (Mariah), lastig te verkrijgen
mijn 2e paar is helaas alweer helemaal vertrapt

Ik heb laatst hier ergens gelezen over de snoerloze dyson stofzuiger en dan dat er ook een Philips variant van bestaat die veel goedkoper is en net zo goed maar kan het nergens meer terug vinden, wie weet nog waar?

1 like

Leuk om een keer te proberen, dat zeker! Ik heb wel ergens een review op t forum gezet, ff zoeken

1 like

Als je zoekt op dyson stofzuiger heb je hem zo gevonden

2 likes

Ik heb de Philips stofzuiger ook, maar vind het geen volwaardige stofzuiger omdat de zuigkracht echt minder is dan de andere, ook Philips stofzuiger met snoer (hebben wel een wat duurdere), maar wel super fijn als extra erbij. Om even snel erbij te pakken om elke dag even snel de keuken en de hal te doen, dat doe ik niet zo snel met dat grote ding. Weet niet hoe dat voor de Dyson is.

2 likes

Heeft iemand tips voor fijne natuurlijke verzorgingsproducten die je zeg maar niet bij Kruidvat/Etos enz. vindt? Ik heb een doel gehaald en wil mezelf trakteren :blush: Lush ken ik al, wil eens wat anders.

Holland & barret?

1 like