Ik vind de producten van het merk Pai wel fijn! Vooral hun Rosehip olie. Daarnaast ook Antipodes en Aurelia.
De webshop Cosmania verkoopt veel natuurlijke merken!
Ik vind de producten van het merk Pai wel fijn! Vooral hun Rosehip olie. Daarnaast ook Antipodes en Aurelia.
De webshop Cosmania verkoopt veel natuurlijke merken!
Thanks, dit is allemaal onbekend voor mij, leuk dus!
@Mexi @Boswandeling
Thanks! Ik ga een kijken bij sweet en crumble. Zit zelfs in de stad van mijn ouders, chilll
En @Luzarl ik ga je review even zoeken ! Thanks!
Mn review was kort haha heb hem gevonden. Het was: lekker, maar eenmalig
Heeft iemand tips voor luchtige / makkelijke boeken om te lezen voor het slapen?
Ik lees altijd graag thrillers van Saskia Noort en die hele soort gelijke categorie, basic bitch die ik ben, maar nu ik slaap problemen heb kan ik er niet meer tegen. Maar omdat ik nooit iets anders lees, weet ik gewoon niet zo goed waar ik moet beginnen.
Kijk hier kan ik iets mee! Jaa dat vind in ook heftig snap dat ze handgemaakt worden obv bestelling maar vind 2 weken echt lang .
en ik vind het gewoon duur (ondanks dat ik snap waar de prijs vandaan komt). En als je dan aangeeft dat sommige echt te zoet zijn dan skip ik ze. Thanks!
Rosie project? Of Harry Potter weer herlezen?
De honderdjarige man die uit het raam klom en verdween
En van dezelfde schrijver: de zonderlinge avunturen van het geniale bommenmeisje
Heel komisch en luchtig
Boeken van Sophie Kinsella!
Ow en Het Universum tegen Alex Woods, erg grappig ook!
Verder vond ik de pilaren van de aarde van Ken Follett ook heerlijk lezen. Er gebeurt echt van alles, dus je wordt helemaal meegenomen in het verhaal
Heeft iemand nog ah pannenzegels over?
Ik heb er nog 24. Als je ff een linkje dropt dan deel ik ze met je!
Je krijgt ze alleen digitaal als je de AH app op je telefoon hebt, en je dan ergens ‘ja’ aanvinkt bij digitaal sparen
Eerste boek waar ik aan dacht, maar het is wel heel iets anders dan wat jij noemde hahaha
Echt hartverwarmend dit boek
Ah superbedankt!
Wow dit is mega leuk, thanks for sharing!!
Ja dat boek van Ken Follet is idd leuk. En is een serie dus je kan gelijk vier boeken vooruit. (Ergens is het ook wel slaapliteratuur)
Vind zelf sprookjes ook altijd heel leuk. Misschien is de beer en de nachtegaal ook wel iets voor je? En anders Nevermoor. Lijkt op Harry Potter. Of korte verhalen. @Blush
Meh wat raar, ik kom niet in de app terecht :(. Maar op de website. Had tijdje terug zo’n link van een vriendin en toen werkte het wel!
Jammer! Ik zie het inderdaad, maar in ieder geval bedankt voor de moeite !
Deze wilde ik ook tippen! Pcies zoals jij omschrijft inderdaad, echt aanraders.