Durf te vragen #4

Ik doe kleding eerst in een plastic zak en dan cadeaupapier eromheen. Ziet er leuker uit :joy:

3 likes

Wat hebben jullie je partner cadeau gedaan voor de laatste verjaardag?
(Ik vind iets doen/uiteten altijd leuk, maarja beetje lastig nu).

Hij kreeg afgelopen keer van mij een yamaha musiccast wx 021, toen was z’n allround sound systeem compleet. Maar is vrij prijzig. Een andere keer kreeg hij 2 Xbox spellen van me en ik had een uitgebreid champagne ontbijt gemaakt voor ons 2.

1 like

Mijn vriend werd 26 en heb hem toen 26 cadeaus gegeven. Bedacht voor de lockdown en uitgevoerd in lockdown tijd. (Heb de lat nu wel te hoog gelegd voor volgende jaren…)

2 likes

Wow, wat heb je allemaal gekocht? Daar moeten frutsels bij zitten haha.

Het was een afwisseling van grote en kleine dingen. Cadeautjes zoals eten van een fijn restaurant, sokken met mijn hoofd erop en kaartjes voor een concert in 2022 maar ook kleine dingetjes zoals een pizza snijder, versierd huis met slingers, hema hotdog saus en ontbijt op bed.

2 likes

2 games die hij wou hebben en dat verpakt in een mooie doos met allemaal lekkere dingen erbij en paar blikjes rum/cola en wat wiet (want hij blowt ook). Een chillpakket. :smile:

1 like

wow, dit is een fantastisch fout idee! Dit wil ik ook doen!

@ellegirltalk bij mij was het in zo’n schimmig gebied nog voor relatie, dus wilde niet echt iets kopen. Had als verrassing een taart voor hem met zoveel kaarsjes als zijn leeftijd, gekookt, hem toen naar een massagesalon verderop in de straat gestuurd en toen hij terug kwam opgewacht in leuk setje.

1 like

Ohh dit is misschien wel een idee!
Ff kijken of dat mogelijk is nu.

1 like

De afgelopen jaren heb ik dit gegeven: een portret van ons in Rick and Morty stijl, trui/kleding, racefiets, een bordspel, boeken, diner.

1 like

Holy shit, lucky boy!

1 like

Nou het was wel een tweedehandse hoor :no_mouth:

2 likes

Ik zoek nog een goede bureaustoel. Ik werk nu veel vanuit thuis, dus ik zou er ongeveer 8u per dag op zitten. Iemand een tip?

Ah ja duur cadeau haha. Ik dacht eerst aan een sportding van €150/€200 maar zelfs dat vind ik een beetje overdreven als eerste verjaardagscadeau. :grimacing:

2 likes

Ik heb deze op kantoor (en nu dus ook mee naar huis gesleept) en die zit echt heerlijk. Is ook arbotechnisch goedgekeurd voor 8 uur per dag.

2 likes

Als de winkels ooit weer open gaan: ik heb het zien staan bij & Other Stories.

1 like

We zijn met de auto naar een specifiek gebied gereden en hebben een route van 20 cashes gedaan, was super leuk!:slight_smile:

@176-716
Wij hebben ook een pot nu :smiley:![image

2 likes

@Rozecoupeschaar heeft pas goede wandelschoenen gekocht geloof ik!

2 likes

Ik heb zelf lowa renegades, hele fijne schoenen maar er zit wel een prijskaartje aan (heb die van mij voor €100 gekocht). Had ze gekocht op aanraden van mijn ouders, die hebben al meerdere paren versleten. Ze overleven echt alles, heb weleens tot mijn enkels in de modder gestaan en ze zijn nog steeds in goede staat!

2 likes

Dit is zo’n specifiek product waarbij passen en aanvoelen wel echt super belangrijk is, vooral qua maatvoering. Als wandelschoenen goed zitten lopen ze als slofjes en heb je geen last van blaren en drukplekken, maar daarom is goed advies en passen zo belangrijk! Qua merken is het ook persoonlijk, ik heb zelf smalle voeten dus lowa’s (lage renegade) met een smalle leest omdat dit aangeraden werd in de winkel, maar dit kan voor iemand anders met smalle voeten weer te groot of te klein zijn. Mijn punt: als je het kunt uitstellen tot dat de winkels weer open zijn zou ik dat doen. Tenzij je echt nu nieuwe wandelschoenen nodig hebt, dan zul je je goed moeten inlezen en wat verschillende maten/merken kunnen bestellen. :slightly_smiling_face:

2 likes