Durf te vragen #4

Weet niet waarvoor je schoenen nodig hebt, maar als het gewoon gaat om wandelen over verharde wegen zijn Nike Air Max ook prima. Deze werden een vriendin aangeraden als alternatief voor wandelschoenen. qua steun miss minder dan een wandelschoen, maar het loopt wel goed en soepel.(loop zelf ook altijd op deze schoenen)

1 like

Probeer inderdaad gewoon wat! Ik heb de Vierdaagse op m’n lowa’s gelopen maar gebruik ze nu ook voor wandelingen van 5 km en langer. Het is echt een wereld van verschil vergeleken met gewone sneakers. En laatste tip: investeer in goede wandelsokken, bijvoorbeeld van Falke. Veel mensen vergeten dit maar vind het net zo belangrijk als goede wandelschoenen. Succes!!!

Ik heb oo de gok addidas Terrex gekocht toen ze voorbij kwamen op Zalando lounge, die bevielen goed. Wandel elke dag ongeveer een uur.
Helaas zit daar nu een gat in omdat de hond vak een vriendin erop is losgegaan

1 like

Heeft iemand ervaring met cursussen Engels voor volwassenen? Ik edit nu vaak de Engelstalige emails van mijn leidinggevende, en ze wil graag dat dat niet meer nodig is. Het zou dus vooral om schrijven gaan en het voornaamste aandachtspunt is grammatica (en een deel spelling), woordenschat zit best goed. Ik zit te googlen maar er is zo veel dat ik het niet zo goed weet. Ik ga er vanuit dat alles voorlopig digitaal zal zijn maar voor het geval het nog even duurt voor ze stad en het wel weer fysiek kan straks, het liefst omgeving Rotterdam.

Was evening bonfire van woodwick een tijdelijke geur ofzo? Ik kan deze nergens vinden?

Via https://vindjeupdate.hoewerktnederland.nl/ kan je allerlei cursussen vinden zo te zien ook taalcursussen.

1 like

Dankjewel, ik ga ernaar kijken!

1 like

Denk dat je dit het makkelijkst in het Geurkaarstopic kan vragen!

Ik zit tussen twee studies in en ben op zoek naar werk, nu mijn stufi natuurlijk stopt. Het liefst thuiswerk gezien mijn situatie, maar verder kan het van alles zijn. Vind callcenter e.d. wel leuk, of administratief. Beide heb ik ervaring in. Maar ook inpakwerk vind ik wel prima.

Heeft iemand tips? Ik heb al wel gegoogled en kom veel sites tegen waar je dan een (betaald) account moet aanmaken en dan vacatures kan zien. Iemand ervaring met zoiets?

Ik weet het al ondertussen maar bedankt.

Voor hoe lang zoek je iets? Ik heb eerder vanuit huis administratief werk gedaan als VA. Zij zoeken nu weer mensen, maar niet voor heeeel korte periodes denk ik.

Waar vind ik mooie sleutelhangers haha? Ik moet iets aan mn autosleutel anders raak ik 'm binnen no-time kwijt.

1 like

Tot september! En evt langer als het naast mijn studie kan. Zou je mij een berichtje willen sturen met wat meer info (of mag ik jou een pb sturen?)

Heeft iemand wel eens siliconen oordoppen gebruikt? Ik heb ze vandaag geprobeerd maar ik heb echt het idee dat het totaal niet werkt.

Ik heb ook twee paar Lowa’s waar ik heel blij mee ben (hoge van leer en lage van gortex). Let er op dat er echt genoeg ruimte zit bij je tenen. Tijdens het wandelen zwellen je voeten op, en wanneer je ook (lichte) afdalingen gaat doen schuiven je voeten naar voren. Als je dan met je tenen tegen je schoen aan komt, krijg je zwarte nagels en kunnen ze eraf vallen :grimacing: erg pijnlijk. En goede sokken zijn inderdaad ook belangrijk.

1 like

Ik denk dat ik het antwoord al weet maar even een check.

Ik heb een iPhone en net een iPad gekocht voor m’n dochter om te gebruiken voor Squla enzo. Deze iPad heb ik geïnstalleerd met mijn al bestaande Apple ID.

Nu zijn ze dus aan elkaar gekoppeld, alle foto’s van mijn iPhone staat op de iPad en foto’s die met de iPad gemaakt worden komen op mijn telefoon te staan.

Ik heb al een paar keer via instellingen, Apple ID en dan onderin daar mijn iPhone losgekoppeld. Maar dan krijg ik zodra ik de iPad gebruik steeds het verzoek om in te loggen.

De iPad gaat mee naar mijn moeder en naar mijn ex. Ik wil helemaal niet (sowieso niet, ook niet voor mijn dochter) dat al mijn foto’s daarop komen te staan.

En alle apps komen ook op beide apparaten te staan.

Is de enige oplossing nu een nieuw Apple ID aan te maken voor de iPad en deze opnieuw te installeren?

Ik denk na googelen dat het antwoord ja is :sweat_smile:

Misschien de belastingtelefoon? Die zoeken ook altijd mensen.

1 like

that escalated quickly!

5 likes

Ja he? Ok dank je! Dan ga ik dat maar doen.

ik weet er het fijne niet van maar volgens mij kan je een kinderaccount maken via jouw account! dan wordt niet alles gesynchroniseerd maar kan je er wel via jouw account op. een vriendin van me heeft dat gedaan omdat zij op de gezamenlijke ipad van haar en haar vriend niet allebei hun foto’s daarop wilde. ze heeft toen gedaan alsof haar hond hun kind was zodat ze een kinderaccount kon maken haha, met naam en geboortedatum :joy: