Durf te vragen #4

Iemand die me kan helpen in excel?

Ik heb info op meerdere regels en ik wil dat kopieren naar dat alles in 1 regel staat!

Nu kopieer ik elke regel vanuit de formule balk en plak ik dan in de nieuwe formule balk met alt+enter zodat het onder elkaar staat, maar duurt mega lang

Heeft iemand hier ervaring met iets retour sturen bij decathlon?
Ik kan nergens het retourformulier vinden waar op hun website naar verwezen wordt…

Staat onder aan het artikel over retourneren

En daarnaast staat er ook dat je het gewoon op de doos mag schrijven:

Echt HOE was ik nog niet op die pagina geweest :woman_facepalming:

Dankjewel voor je hulp!

1 like

Ik heb een volle kaart en losse zegels. Stuur me maar een linkje en hoeveel je er wilt

1 like

Ik heb dit gehad met de Vierdaagse, 4 nagels kwijt geraakt :tired_face::see_no_evil:

Ohhh dat klinkt verschrikkelijk. Heb zelf nog nooit gehad gelukkig, alleen een paarse nagel nadat ik mijn veters te los had teruggedaan na het schoonmaken van mijn schoen.

1 like

Pilot juice is well ietsjes dikker de inkt maar wel ontzettend fijn!

Volgens mij kun je via Amazon de originele muji wel halen! 15€ waren ze volgens mij voor een set.

Edit oh oops zie nu al dat Amazon gereageerd is hahaha

2 likes

Ik weet niet zeker of ik goed begrijp waar je naar op zoek bent, maar met de functie =concatenate (=tekst.samenvoegen) kun je meerdere cellen samenvoegen tot 1 cel. Als je de tekst op verschillende regels binnen 1 cel wil kun je dat vervolgens doen met de wrap text/tekstterugloop knop.

Hier ook nog een paar zegels nodig :sweat_smile: we zijn maar met 2 dus het is wel gelukt om 1 kaart te sparen maar de 2e vol lukte niet. Ik wil heel graag nog de hapjespan

Heb nog 32 nodig in totaal

Samenvatting

Thanks, ik ga morgen even kijken of dit werkt, maar inmiddels had ik mijn werk al bijna klaar! Maar dan voor in het vervolg

1 like

Voor wanneer is het? Wildzangh aan het Dwingelderveld in Drenthe heeft wellnesslofts met eigen sauna en hot tub en met wijds uitzicht in het bos. Staat bij mij hoog op het lijstje, maar is pas eind maart weer open.

1 like

@Zemraluani jij had laatst hier gepost over een comedyshow van een man die ging over single of alleen zijn. Hoe heet die ook alweer? Stond op netflix

Jigsaw denk ik van daniel sloss

2 likes

Ja ik dacht al daniel sloss, maar deze is er dus gewoon afgehaald :rage::rage::rage::rage:

Gister stond ie er nog op

1 like

Jaaa het is gelukt, heel erg bedankt!!

1 like

Ik wil graag een kookboek koken voor mijn vriend. Hij houdt van koken, maar heeft geen boeken. Is het boek Simple van Ottolenghi een aanrader?

1 like

@Zebra Ik heb eerst een fitbit gehad en nu een AppleWatch, deze heb ik pas een half jaar nadat mijn fitbit stuk ging aangeschaft omdat ik het overzicht van beweging toch miste. Ik had een vrij simpele fitbit dus vind het nu fijn dat het allemaal wat uitgebreider is. Het is minder op stappen en meer op beweging gericht.
Ik vind het een fijn horloge en gebruik hem ook voor andere dingen dan alleen beweging maar om nou direct over te stappen van fitbit naar Apple Watch zou ik zonde vinden. Het is vooral een leuke gadget/smartwatch.

1 like

Nee! Ik ben juist weer terug naar mijn Fitbit.
Ik mis vooral dat je echt de stappen in beeld krijgt.

1 like