Durf te vragen #4

Ik ben nu bijna 2,5 jaar geleden over gestapt en echt 0 spijt van! Vind het fijn dat het goed verbonden is met mijn iPhone, belangrijke berichten krijg ik zo meteen binnen. Maar ook dat ik makkelijk timers enzo kan zetten. Vind het bij de apple watch ook wel fijn hoe het gefocust is op bewegen en kcal verbranden. Miste wel de stappen op m’n homescherm dus daar heb ik een extra app voor gedownload zodat ik altijd de hoeveelheid stappen in beeld heb zoals je dat bij een fitbit hebt. Maar ik ben zelf best wel into gadgets dus vond het het wel waard, weet niet of ik het het bedrag waard vind enkel als activity tracker.

1 like

Welke app is dat?

Pedometer++; had dit stappenplan gevolgd https://www.cnet.com/health/count-steps-with-apple-watch/

1 like

Ja dat vind ik wel! Er staan heerlijke recepten in en je hebt een stuk minder ingrediënten nodig dan bij de andere Ottolenghi boeken, echter zijn er nog wel een hoop “bijzondere” ingrediënten die veel terug komen, dat legt hij aan het begin van het boek ook uit. Mocht het binnen je budget passen zou ik er een pakketje van maken met een aantal kruiden, dan kan hij gelijk aan de slag.

1 like

Heb je ook het idee dat hij nauwkeuriger is met je hartslag en stappen of valt dat wel mee?

Nee voor mijn gevoel valt dat wel mee. Hartslag van de apple watch is gewoon een getal, terwijl je bij fitbit wel nog zo een grafiek hebt in welke fase je je bevindt zoals fatburining en cardio. Heb verder niet het gevoel alsof de één beter is dan de ander (behalve dat de batterij van een fitbit echt veel beter is dan die van de apple watch). Maar moet ook zeggen dat ik niet sportte toen ik de fitbit had dus dat heb ik nooit getrackt destijds, nu sport ik juist wel redelijk veel en vind ik het opzich wel prima werken qua tracken op de apple watch.

Goed om te weten, heel erg bedankt!

1 like

Zijn hier mensen zonder chronische aandoening of ziekte waar ze last van hebben? Of chronische pijnklachten of psychische problemen. Had laatst een discussie dat er vast wel mensen zijn die gewoon vrolijk pijnloos door t leven gaan maar vriendin dacht van niet. En wordt sinds gister weer herinnerd hoe kut t is dus vandaar deze poll. Kijk een keer je enkel breken of een coronadipje telt niet. Gaat om langdurige dingen.

Heb jij een chronische aandoening/ziekte/psychisch/pijn?
  • Ja.
  • Ja, maar heb er geen last van in t dagelijks leven.
  • Nee.

0 stemmers

Ik wil een tweede account aanmaken op instagram. Deze wil ik wel ‘anoniem’ houden. Maar is er nu een kans dat mensen die mijn eerste account volgen in hun aanbevelingen het tweede acount krijgen te zien omdat het onderling toch is gekoppeld? Of denk ik te ver door :grin:

Volgens mij kan dit wel gebeuren ja, vooral als mensen je telefoonnummer hebben en je die gekoppeld hebt

1 like

Heeft iemand ervaring met een tarotkaart lezing/legging?

Ja er is zeker een kans dat ze je tweede account als suggestie krijgen om te volgen. Dit is een vriendinnetje van mij ook overkomen terwijl ze toen niks had gekoppeld aan haar account (dus geen social media), dus gaat dan via telefoonnummer denk ik!

1 like

Ik denk het wel. Een tweede account van mij werd eens gevolgd door een kennis van me zonder dat ik ooit het account bekend had gemaakt. En ik zie zelf wel eens een tweede account van mensen die ik ken staan bij voorgestelde personen. Maar in beide gevallen kan het ook liggen aan de mensen die het account volgt en door gevolgd wordt

2 likes

Heeft iemand nog 6 AH pannenzegels over?

Ja ik! Digitale wel, stuur me maar een berichtje. Moet alleen even kijken hoe het werkt.
Heb er nog 44 over btw, dus mochten er nog meer mensen geïnteresseerd zijn, let me know!

1 like

Ik ben op zoek naar een ‘anti-valentijns’ kaart voor mijn vriend, gezien we allebei niet zo zijn van cheesiness op die dag en hij gaat dat sowieso wel grappig vinden. Ik vind tot nu toe alleen maar een paar dingen met superlelijke typografie of een onorigineel design. Iemand een tip? Liefst een BE/NL webshop if possible!

1 like

Dit is inderdaad het soort kaart dat ik zoek, dankjewel! Mochten er toch nog BE/NL tips binnenkomen hoor ik het graag, anders wordt het Etsy.

1 like

Deze bewijst dat je geen honderden euro’s hoeft te betalen. Ik heb hem nu bijna 2,5 jaar en nog steeds erg blij mee. Erg goed geluid en ondanks dat het geen noise canceling is hoor ik echt nooit iets om mij heen. Mijn vriend heeft hele dure draadloze oortjes en die liet ik laatst mijn headphone eens uittesten en die was ook erg verbaasd over de kwaliteit van het geluid (positief verrast). Ik kan er ook lang meedoen voor ik moet opladen.

Op amazon is hij nu zelfs maar € 42,80.

3 likes

Weet iemand toevallig hoeveel het ongeveer kost om een oude bestaande foto standaard formaat te laten vergroten naar 30x40?

Misschien een kaartje van het ministerie van unieke zaken?

image

6 likes