Durf te vragen #4

Ik heb er laatst een paar via internet laten afdrukken en dat koste € 8,99 per stuk.

1 like

Ik heb een flesje van dit en zo ruikt mijn dierenarts ook. Die andere Dettol die je bij de Etos kunt kopen ruikt idd anders

2 likes

@midheavenmoon en @Clarity
Dankjewel, ik had echt geen idee wat het zou kunnen kosten.

2 likes

Mijn ouders/zus/schoonbroer wilden voor mijn vriend zijn verjaardag een nieuwe stoel kopen, heb deze doorgestuurd en dat ik dan wel bijleg ofzo, bedankt voor de tip! :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 like

Oh ja, leuk! Dankje!

1 like

ik denk dat je naar de klassieke, bruine dettol op zoek bent! Die ruikt anders dan de allesreiniger
image

1 like

Nee sorry, geen idee! Ik heb inderdaad nog zo’n fles dettol allesreiniger staan, omdat een van mijn collega’s lyrisch over dettol is, maar toen ik dat rook dacht ik ook echt: is dit het?

Ik heb laatst muji pennen gekocht op boekenenpennen.nl! Wel 0.38 geloof ik maar misschien hebben ze ook deze maat

Ik heb ff gekeken en ik heb deze

Op de achterkant staat wel voor het ontsmetten van wonden, maar ik dweil er m’n vloer mee :joy:

Ik vind Sakura Pigma Micron PN Fineliners ook fijn, die heb ik wel in 0.5!

2 likes

Nee een spuuglelijke pisgele tegelvloer dus daar kan alles op haha.

2 likes

Aan de personen die de app sweepy gebruiken, hebben jullie de betaalde versie, en is deze de moeite waard? Ik wil graag men vriend toevoegen aan het schema maar ik zie dat dit enkel voor premium kan :sweat_smile:

Door jou wil ik deze ook hebben. Heb nu best wel wat op Etsy gevonden. Worden wel vanaf Taiwan etc verstuurd voor een paar euro, dus moet je wel even op wachten.

Die bruine Dettol is vaak te vinden op markten en braderieën. Al denk ik dat ze daar niet veel goedkoper zijn dan online. En ja, Corona dus er zijn voorlopig geen braderieën. Hier schiet je natuurlijk niet veel mee op :joy:

Weet iemand een beknopt en vlot lezend boek over geschiedenis van de 20ste eeuw in Europa/het Westen? En over alle periodes ervoor mag ook eigenlijk, maar ik zoek eerst en vooral naar dingen over de vorige eeuw!

op spotify had je afspeellijsten met topt tips geloof ik. In ieder geval afspeellijsten waarbij je liedjes kreeg die passen bij jouw luistergedrag. Alleen kan ik du nergens meer vinden, zijn die eraf gehaald :scream:?

bij mij niet in ieder geval. En als je bij made for you kijkt?

1 like

Top tips ken ik niet haha, je hebt wel ‘discover weekly’ met muziek die je nog niet kent maar waarschijnlijk leuk vindt, en ‘daily mix’ waarin genres van muziek die je luistert en nieuwe muziek worden samengevat

2 likes

@Max Jaaa gevonden! ik bedoelde daily mix haha. Maar kreeg ze op mijn laptop 123 even niet gevonden. Nu wel bij made for you. Thanks! :smiley:

3 likes

Zoek je een boek over een specifieke regio? Ik vind bv ‘In Europa’ wel vlot lezen, maar gaat specifiek over Europa natuurlijk.

1 like