Durf te vragen #4

Nou zoo leuk dat iemand het gewoon herkent haha

1 like

Als ik straks ga wandelen in de sneeuw, kan ik dan gewoon m’n lenzen in of is dat niet chill met dit weer? Heb nog nooit echte kou meegemaakt sinds ik lenzen heb hahahaha. Heb wel een bril maar die is niet helemaal goed op sterkte

Ohh top! Dan doe ik ze zo gewoon in :clap:

1 like

Heeft iemand een idee waar ik een bodypumpset (halter, 1 - 2,5 en 5 x2) kan kopen voor niet direct 100 euro haha? Ik ken mezelf te goed dat het na 3x in de kast ligt. :joy:

Nergens. Is te veel vraag naar op dit moment. Komt weleens voorbij op marktplaats, maar dan gaat t ook rond de honderd euro weg.

Alsje iemand kent die lid is van een sportschool, zou je kunnen vragen of diegene voor jou een setje wil lenen van de sportschool

1 like

Ja die pennen zijn zo fijn! Mijn ex bestelde daar vaak dus had super veel pennen, net voordat hij verhuisde heb ik alle pennen gejat.

2 likes

@Clarity Jij hebt (meen ik me te herinneren) ooit een kast van Ikea Duitsland besteld en via een tussenbedrijf laten leveren. Weet je nog hoe dat bedrijf heet?

1 like

Ja klopt! Dat is huifkar service. Als googelt op huifkar verzend service vind je hem wel. Ging prima trouwens.

1 like

Waar vind ik een theedoos waarbij de vakjes groot genoeg zijn voor bijvoorbeeld Clipper zakjes? Met een stuk of 9 vakjes en die geen tekst zoals “tea” of “enjoy” hebben?

1 like

Je hebt wel zo’n speciale clipper theedoos, maar daar staat wel een lollige lepel in

Heeft iemand Rollercoaster Tycoon voor de Switch en is dat net zo leuk als vroeger op de pc?
Of is 't een deceptie… en welke versie is dan het leukste

Ik zou gewoon die via Steam voor de pc kopen

Zijn er misschien mensen die woontijdschriften hebben liggen die ze kwijt willen? :slight_smile: ik zou voor ons nieuwe huis zo graag een moodboard maken, maar ik heb niks meer liggen waar ik in kan knippen.

Bij bol is er nu 15% korting op JBL speakers waar ik wel graag gebruik van wil maken, maar ik zit nu te twijfelen tussen twee.
JBL Flip essential en JBL Flip 5. Welke zouden jullie aanraden?

Wat vind je fijn aan een toetsenbord? Wil je echt dat die veel geluid maakt? Of juist zacht is. Wil je dat die plat is of wat hoger?

Ik heb zelf een plat toetsenbord van Natec - x-scissors, gekocht via Bol.

Ik heb een paar weken geleden deze besteld: https://www.bol.com/nl/p/dell-kb216-toetsenbord-usb-qwerty-us-international-zwart/9200000048066190/?s2a=
Prima toetsenbord! Wel bedraad, weet niet of je dat prettig vindt.

Heb geen game pc :neutral_face:

Ik heb wel VTWonens! Moet dan alleen even op zoek in huis.:grin:

Ik ben dit weekend in de omgeving van de Sallandse Heuvelrug.
Weet iemand daar een plek waar je kunt schaatsen, gewoon op natuurijs?

1 like

Jaaa zo leuk! Waar woon je?