Deelaspecten mag zeker ook!
@Mees Oja, ik zoek inderdaad vooral over Europa/het Westen! Zal even mijn oorspronkelijke bericht editten.
Deelaspecten mag zeker ook!
@Mees Oja, ik zoek inderdaad vooral over Europa/het Westen! Zal even mijn oorspronkelijke bericht editten.
Je kunt in de zoekbalk wel gewoon nog een plaats intikken
Ja ze verdwijnen uit je app. Althans bij mij wel. Dus als er bij jou nu nog een volle kaart staat, lijkt het mij dat je nog een pan kan halen.
Super bedankt! Ik kreeg het niet voor elkaar maar had net nog een keer gekeken en blijkbaar waren mijn plus artikelen op. Dus had het met incognito wel kunnen zien, beetje dom. Maar bedankt!!
Ik vind pentel ook fijn of de pilot g2 (maar die is best wel dik geloof ik 0.7 mm).
Pentel energel hebben ze ook bij de Bruna, maar ik heb ook een keer hier besteld voor navullingen want dat is een stukje goedkoper en dan kan je ook zelf de dikte kiezen https://www.pentelarts.nl
Oh en koop niet de Hema pennen die hierop lijken, de behuizing lijkt er heel erg op maar schrijven helemaal niet soepel.
Ik heb laatst echt een hele dosis gelpennen bij penstore.nl besteld omdat ik een nieuwe favoriet wilde ontdekken Vond de Zebra Sarasa 0.5 heerlijk schrijven! Zelf houd ik alleen van een iets dunnere punt, maar misschien is het wel wat jij zoekt.
Kent iemand ook de pennen van 123inkt? Gewoon hun eigen reclame pennen zegmaar?
Die schrijven zoooo mooi. Echt heel elegant.
Gebruik ze altijd in m’n agenda
Ja echt goede pennen! Als m’n vader daar besteld heeft, dan bewaart hij die pennen voor mij (omdat ik 10 jaar geleden een keer gezegd heb dat ik ze fijn vind)
Nou zoo leuk dat iemand het gewoon herkent haha
Als ik straks ga wandelen in de sneeuw, kan ik dan gewoon m’n lenzen in of is dat niet chill met dit weer? Heb nog nooit echte kou meegemaakt sinds ik lenzen heb hahahaha. Heb wel een bril maar die is niet helemaal goed op sterkte
Ohh top! Dan doe ik ze zo gewoon in
Heeft iemand een idee waar ik een bodypumpset (halter, 1 - 2,5 en 5 x2) kan kopen voor niet direct 100 euro haha? Ik ken mezelf te goed dat het na 3x in de kast ligt.
Nergens. Is te veel vraag naar op dit moment. Komt weleens voorbij op marktplaats, maar dan gaat t ook rond de honderd euro weg.
Alsje iemand kent die lid is van een sportschool, zou je kunnen vragen of diegene voor jou een setje wil lenen van de sportschool
Ja die pennen zijn zo fijn! Mijn ex bestelde daar vaak dus had super veel pennen, net voordat hij verhuisde heb ik alle pennen gejat.
@Clarity Jij hebt (meen ik me te herinneren) ooit een kast van Ikea Duitsland besteld en via een tussenbedrijf laten leveren. Weet je nog hoe dat bedrijf heet?
Ja klopt! Dat is huifkar service. Als googelt op huifkar verzend service vind je hem wel. Ging prima trouwens.
Waar vind ik een theedoos waarbij de vakjes groot genoeg zijn voor bijvoorbeeld Clipper zakjes? Met een stuk of 9 vakjes en die geen tekst zoals “tea” of “enjoy” hebben?
Je hebt wel zo’n speciale clipper theedoos, maar daar staat wel een lollige lepel in