Heeft iemand Rollercoaster Tycoon voor de Switch en is dat net zo leuk als vroeger op de pc?
Of is 't een deceptie… en welke versie is dan het leukste
Ik zou gewoon die via Steam voor de pc kopen
Zijn er misschien mensen die woontijdschriften hebben liggen die ze kwijt willen? ik zou voor ons nieuwe huis zo graag een moodboard maken, maar ik heb niks meer liggen waar ik in kan knippen.
Ik moet voor mijn werk een los toetsenbord en laptopstandaard bestellen. Wat is een fijn toetsenbord waar ik lekker snel op kan rammen?
Bij bol is er nu 15% korting op JBL speakers waar ik wel graag gebruik van wil maken, maar ik zit nu te twijfelen tussen twee.
JBL Flip essential en JBL Flip 5. Welke zouden jullie aanraden?
Wat vind je fijn aan een toetsenbord? Wil je echt dat die veel geluid maakt? Of juist zacht is. Wil je dat die plat is of wat hoger?
Ik heb zelf een plat toetsenbord van Natec - x-scissors, gekocht via Bol.
Ik heb een paar weken geleden deze besteld: https://www.bol.com/nl/p/dell-kb216-toetsenbord-usb-qwerty-us-international-zwart/9200000048066190/?s2a=
Prima toetsenbord! Wel bedraad, weet niet of je dat prettig vindt.
Heb geen game pc
Ik heb wel VTWonens! Moet dan alleen even op zoek in huis.
Ik ben dit weekend in de omgeving van de Sallandse Heuvelrug.
Weet iemand daar een plek waar je kunt schaatsen, gewoon op natuurijs?
Jaaa zo leuk! Waar woon je?
Toen ik nog met de trein ging at ik vaak een broodje taleggio bij Julia’s. Weet iemand welke kaas hiervoor wordt gebruikt? Of een vergelijkbare kaas? Op de website van Julia’s wordt alleen vermeld dat het om een zachte Italiaanse kaas gaat.
Taleggio is de naam van de kaas!
Hahaha ik denk taleggio
Oké voel me heel dom nu Thanks!
Ik woon naast een vijver in de buurt van de sallandse heuvelrug en hier ligt nog geen ijs op de vijvers helaas
Oh wacht, je gaat aankomend weekend! Stuur dan maar even een pb
Ik ken de JBL flip 5 niet maar ik heb de flip essential en die is echt prima!! Goed geluid en goede bas, maar niet zo duur.
Heeft iemand toevallig wel eens een netflix cadeaubon gekocht zodat je via de mail een code krijgt? Of is er iemand die kan vertellen of je daarna gewoon via automatische incasso je abo kunt door laten lopen?
Ik moet voor iemand zonder internetbankieren/ideal een netflix abo afsluiten maar de enige betaalopties zijn creditcard, ideal, cadeaukaart of paypal. Maar ik vraag me dus af of je na gebruik van een code dat gewoon om kunt zetten naar automatisch afschrijven van rekening of dat je dan echt constant van die codes of bonnen moet blijven kopen?
Regio Leiden/Den Haag (in DH werk ik)
Qua uiterlijk zijn ze nagenoeg hetzelfde (de essential is 1 cm kleiner) maar het verschil zit in de technologie waarmee je de JBL speakers aan elkaar verbindt. Dus dan is de vraag; wil je de speaker koppelen aan een andere speaker? Zo ja: JBL Flip 5, zo nee: Flip essential!