Hier ben ik ook benieuwd naar, die duurdere zag er mooier oud maar die andere leek leukere functies te hebben. Maar misschien is het beide wel niks aan
Rollercoaster tycoon deluxe die je op steam kan kopen zou nog op een aardappel kunnen spelen, als je een laptop hebt kan dat vast wel. Enig probleem dat je zou kunnen ondervinden is dat het niet compatible is met Windows 10 maar kan me dat slecht voorstellen als je 'm nog kan kopen op steam
Twee vragen omdat er zoveel aanbod is
- iemand ervaring met een goede laptop standaard waardoor je scherm echt op ooghoogte staat
- een dichtklappen hoesje voor een Samsung. Ook hier zijn er zoveel! Wil geen leer of ali
Op je eerste vraag, ja bakkerelkhuizen laptopstandaard hier. Echt heel erg fijn, had deze al voor de hele corona toestand maar ik raad deze iedereen aan. Er zitten meerdere standen op, hij is stevig dus kan alle laptops wel aan en er zit een soort klepje op waar je dus je notitieboekje, telefoon o.i.d. op kan zetten. Vind dat wel fijn zelf.
Ik heb een paar jaar lang een laptop standaard van Nexstand gebruikt; deze. Prima prijsje kan heel hoog en op ooghoogte en neemt weinig ruimte in beslag in je tas. Heb thuis een poosje de standaard van action gebruikt, maar die vond ik toch wel minder fijn en kon niet op de juiste (oog)hoogte. (Maar voordeel was wel dat zo een standaard ook een beetje buiten je bureau kan zweven, omdat ie vrij stabiel is, en dat vond ik met mijn kleine bureau ook wel fijn opzich).
Belgïe heeft een verplichting van negatieve test tonen (72 uur op voorhand afgenomen) als je als niet-Belg het land inwil. PLF moet je niet invullen omdat je verblijf korter dan 48 uur is. En je moet inderdaad die verklaring op eer hebben.
Internationale reizen (ibz.be) Hier vind je meer informatie.
Ik heb hem! Leuk en zeker ook wel dezelfde vibe, maar de besturing vind ik wel een beetje ingewikkeld en dat neemt wel wat speelplezier weg. Als je de mogelijkheid hebt zou ik hem gewoon voor je pc/laptop kopen (zoals @Kurisu al zegt denk ik niet dat je daar echt een game computer voor nodig hebt). Het is in principe wel precies hetzelfde spel, dus als je een wat omslachtige/lastige besturing geen probleem vindt kan je het prima doen.
Niet systematisch, maar ik weet van controles op de Belgisch-Franse grens. Je zou maar pech moeten hebben als ze er eens staan.
yes je mag dat zelf weten! in principe wordt het altijd uitbetaald en krijg je een eindafrekening. opnemen als vrije dagen is minder gangbaar. als je googelt op vakantiedagen uitbetaling ontslag kan je er heel veel over lezen. succes!
Anders even bellen met het juridisch loket (als je Nederlands bent ten minste), die hadden mij destijds goed geholpen met contractuele vragen.
Zijn er hier toevallig ook mensen die ervaring hebben met dit boek? (En wellicht zelfs iemand die hem wil verkopen?)
Ik wil echt gezonder eten en een klein beetje afvallen (daarnaast wel gewoon sporten). Dit boek lijkt me dan ook wel interessant en het heeft veel positieve reviews. Heb het laatst vluchtig in kunnen zien bij iemand thuis, maar was benieuwd of er hier mensen zijn die deze methode (succesvol) hebben gebruikt?
Mijn schoonmoeder is best wat afgevallen met project gezond. Ik vond het te bewerkelijk ofzo, qua maaltijden en snacks vond ik dat er best wat bereidingstijd en verschillende ingrediënten in zaten. In ieder geval te veel gedoe om lang vol te houden voor mij haha maar misschien is dat persoonlijk.
Hmm, ja daar ben ik dus ook een beetje bang voor haha. Ik ben best lui daarin. Maar ik vond de recepten er allemaal weer wel vrij simpel en lekker uit zien…
Zij volgde de weekmenu’s en ik vond die maaltijden vaak echt te bewerkelijk. Ook snacks die je dan zelf moet bakken oid, maar dat at je dan maar 1 dag bijvoorbeeld. De volgende dag was er weer een andere snack die je ofwel zelf moest maken ofwel andere ingrediënten voor nodig had. Ik vond het iig veel gedoe haha.
Ja ik vond de kcal behoefte ook erg weinig. Maar dit slaat helemaal nergens op wtf?
Een halve kilo afvallen per week is ook echt wel heel veel, in het begin verlies je meestal wat meer vocht dus dan is dat ook wel haalbaar, maar daarna ga je dat denk ik ook moeilijk halen.
Ja op basis van hun berekening is het toch helemaal geen gezonde manier van afvallen lijkt me. Klinkt meer als een soort crashdieet ofzo.
Dit klopt echt totaal niet en is echt heel heel gevaarlijk. Probeer via een andere site je bmr uit te rekenen (is voor jou ongeveer rond de 1400) en probeer minimaal dat te eten. Bmr is wat je lichaam en organen nodig hebben om jezelf uberhaupt in leven te kunnen houden.
Thanks voor jullie reacties! Ik vond het al zo’n bizarre berekening. Wel raar dat dit dus ook zo op de site staat van Gezond Leven (de makers van dat kookboek). Zou wel iets meer nuance bij mogen zitten en iets meer toelichting.
Wat is Club House?
Is het een soort podcast waar je mag participeren?