Ik zat 2 weekenden geleden in een b&b die ook een huisje met sauna en whirlpool had! Je kln avond eten erbij bestellen!
Volgensmij viel de prijs wel mee.
Kamer 7 heet het
Ik zat 2 weekenden geleden in een b&b die ook een huisje met sauna en whirlpool had! Je kln avond eten erbij bestellen!
Volgensmij viel de prijs wel mee.
Kamer 7 heet het
Je betaalt wel wat meer belasting over een uitbetaald vakantie-uur, waardoor je dus netto minder krijgt dan voor een regulier werk-uur. Ik durf niet te zeggen hoeveel dat procentueel is, maar volgens mij is het flink wat.
Zelf raden wij om die reden medewerkers altijd aan om de uren nog op te maken waar dat kan, zodat je er ‘het meeste’ aan hebt.
Volgens mij wordt dat het jaar erna weer berekend met de belastingaangifte. Dus dan krijg je het weer terug. Dat is mij in ieder geval verteld door een bankzaken-iemand van mijn werk.
Ik wil binnenkort samen met mijn dochter een hotelovernachting boeken. Thuis hebben wij geen bad dus het leek mij leuk om bruisballen en maskertjes te kopen en mee te nemen naar het hotel.
De maskers die ik zelf gebruik lijken mij alleen niet echt geschikt voor een kleuter. Weet iemand welke ik dan het beste kan halen? Het liefst een natuurlijk en/of mild masker
Ik zou van die sheetmasks kopen in de vorm van een panda of tijger ofzo, die zijn vaak gewoon hydraterend en voor een kind extra leuk.
Ik wil graag sokken (of heel misschien een t-shirt) voor iemand laten bedrukken, heeft iemand tips voor een bedrijf dat hiervoor aan te raden is?
Edit: met een foto en een citaat.
Ik heb sokkenfoto gebruikt, maar zou het niet per se aanraden. Vind ze best wel lelijk geworden
Haha toch handig om te weten, bedankt!
Beetje laat maar kan geen kwaad!
Techisch geleuter:
Sneeuwbelasting rekenen ze mee, dan houden ze 0,7kn/m2 aan. Dat is een laag sneeuw van 35cm 70kg/m2
Voor balkons houden ze normaal een belasting aan in de berekeningen van 2,5kn/m2 veranderlijke belasting.
Dus zelfs een meter sneeuw kan geen kwaad!
Ik reageer hier erg laat op, maar mijn ervaring is anders. In mijn branche (of gewoon toevallig waar ik gewerkt heb) wilden ze je ook echt niet uitbetalen en stuurden ze je liever twee weken eerder weg. Ze deden dan ook alles om je over te halen die tijd te nemen! Voor geld zou je echt heel erg op je strepen moeten gaan staan.
Thanks (@Lemongrab ook) ! Dit was een typisch gevalletje van een irreële angst waar je ineens bang bent dat je balkon naar beneden dondert maar ik kan weer rustig slapen
Slaap lekker!
Ik ben geen Excel expert, beter nog, helemaal niet. Wel durf ik te zeggen dat het handig is en ik heb een vraag.
Als iets (getal) voorkomt op tabje 2, dan wil ik dat de waardes op tabje 1 een kleurtje krijgen. het klinkt als Conditional Formatting (of voorwaardelijke opmaak). Maar de juiste optie heb ik nog niet gevonden. Als ik het daar mee probeer dan werkt het niet. Is wat ik wil überhaupt wel mogelijk?
(ik gebruik overigens Sheets, voorbeeld plaatje heb ik vanmiddag met spelen in Excel geprobeerd)
Is een elektrische deken fijn?
En wil je überhaupt je bed/bank nog af/uit als je zo’n ding hebt?
Ik heb een elektrische onderdeken (bij mijn bestelling dacht ik dat het een gewone deken was dus was wel enigszins teleurgesteld maar ach kerstpakket) en I LOVVVVVVV IT. Echt zo lekker om in een warm bed te stappen en het niet meer ijskoud te hebben. Durf er niet mee te slapen, maar ga zo naar bed en zet m dan aan voor ik m’n tanden ga poetsen en het is zo lekker.
Misschien als je de conditional formatting combineer met verticaal zoeken.
heeft er iemand wel eens een bril besteld bij c.harlie.tem.ple? wat is je ervaring? ik ben aan het kijken of het wat is en het lijkt me heel positief allemaal, een leuke bril op sterkte voor maar 90eu. ben je bijvoorbeeld daarna naar de opticien gegaan om de bril af te laten stellen? voor de pootjes achter je oren zeg maar!
Je kan de brillen gewoon buigen om ze passend te maken! Werkt prima
Ik vond het niks maar ik heb kennelijk een dikke neus. Heb brillen van ace and tate en die hebben een breder gat in dat neusdeel. Ik vond de bril van charlie ook wel heel ‘flimsy’ aanvoelen. Ik had er wel een van 40 of 50 oid?
Ace&Tate heb ik laatst gekocht, was €100 voor elk model en kan je wel naar hun eigen winkels om 'm te verstellen (denk ook wel naar andere opticiens). Moet wel zeggen dat 'ie wel wat cheap voelt als ik 'm schoonmaak, maar verder nog geen klachten voor die €100!