Dit was hema! Maar thanks voor de tip
Oh ok zie net that allemaal flessen zijn, hebben ze geen echt kannen?
Dit was hema! Maar thanks voor de tip
Oh ok zie net that allemaal flessen zijn, hebben ze geen echt kannen?
Dit is hier vast al vaker gevraagd maar waar je kan je ECHT leuke borrelboxen bestellen (dus niet eentje waar je vieze zoutjes en goedkope wijn/bier krijgt, maar echt met lekkere chocolaatjes en lekker drinken)?
Ik denk wel dat ze fijn zijn, ik vind ze alleen doodeng sinds er bij een cliënt van werk brand door is ontstaan.
Ik vind de Emsa isoleerkan van action heel fijn
Heb m al 3 jaar en hij is ook 100% lekdicht
Er zijn nog andere leuke kleuren als je zoekt op emsa isoleerkan maar hij action heb je alleen rood en wit volgens mij
Er gaat 1 liter in
Je hebt toch van die memes met outfits en dan een tekst als:
Wanneer je een meeting hebt om 4 maar naar een sm party moet om 8, oid. Heeft iemand er een voor me? Ik kan ze niet vinden nu ik ze nodig heb.
Volgens mij niet kaal maar je kan je haar wel beschadigen doordat de koptelefoon wat heen en weer schuift. Hierdoor kan het haar afbreken.
je kan het ook hier lenen of van een vriendin! of tweedehands en afspreken dat je het ophaalt.
Ziet er zeer mooi uit!
Mooi!
Mooi hoor!
Mooi setje.
En als je toch wat twijfelt zou je een iets dikkere panty eronder kunnen doen. Dan zit je sowieso goed denk ik.
Ik heb via Vinted iets gekocht en aangegeven dat het bij een Homer punt bezorgd moet worden. Nu staat op mijn Track&Trace: Hij is onderweg naar het door jouw gekozen Homeradres. Maar hoe weet ik welke dat is? Bij de aankoop heb ik dat ooit aangeklikt, maar dat weet ik echt niet meer! Of komt dat in beeld zodra hij bezorgd is? Help
Ja, dan krijg je een mail met dat het klaar voor je ligt en dan staat ook het adres erbij. Heb je eerder bij vinted besteld en Homerr gekozen? Misschien dat het automatisch naar dat punt gaat.
Oh fijn! Nee ik doe het voor het eerst en heb wel ergens op een adres geklikt, maar dat was 1 van 5 en ik weet niet meer welke haha.
Een tijdje terug waren van die nylon/gerecycled plastic opvouwbare boodschappentassen met felle kleurtjes hip volgens mij van een vrouwelijke designer? Weet iemand wat ik bedoel en nog beter: waar die van waren?
Volgens mij hadden sommigen op het forum er hier ook eentje kan ik me herinneren, maar ik heb echt een dikke brain fart en zit al een uur te googlen zonder enig resultaat
Susan bijl?
Ah yes die was het inderdaad! Thanks
@August die lamp van jou, gaat die in het stopcontact of is dat met een usbkabel? Of op batterij? Ik wil hem bestellen op ali maar ben al die usb dingen een beetje beu
Usb kabel maar heb er stekker aan gedaan en werkt dan prima!
Moet je hem altijd in het stopcontact doen of zit er ook een accu in? Of weet je dat niet