Ik heb er 6 brillen besteld en altijd tevreden geweest. Ik ben er totaal niet zuinig mee, maar ze blijven goed.
Mijne komt van Dille en kamille!
Oei weet ik niet, sorry!
Een tijdje geleden waren er hier een hele hoop mensen die zoân spijkermatje gekocht hebben en ik las veel positieve reviews over ontspannen door dat ding, maar heeft het iemand ook echt geholpen met rug- of schouderklachten?
Nope
Je kunt ook iets tegen de muur kitten. Niet alles natuurlijk (een plankje niet) maar ik heb plastic (plak) haakjes tegen de muur gekit omdat zuignappennsteeds naar beneden vielen. Voordeel is geen gaten in tegels en als je het huis uit gaat is het weer te verwijderen.
Je hebt van Tesa ook speciale plakspijkers voor op tegels, die werken perfect!
Niet thuis doen of anders met je tandarts bespreken.
No idea of hij âopâ kan raken, maar wil je even vertellen over mijn Behövd thermoskan van de Ikea! Kost maar 5 euro, ziet er mooi uit en als ik âs avonds thee maak is het de volgende ochtend nog dampend warm!
Heeft iemand een idee hoe dit soort kettinkjes werken? Heb al gezocht op internet, maar kom er niet helemaal uit
Weet iemand waar je gepasteuriseerde eieren kan kopen? Zowel hele eieren als eidooiers. Vroeger had Jumbo van die cupjes maar die zijn uit het assortiment. Kan het echt nergens meer vinden
Kun je toevallig aan een pasje van de groothandel komen? Daar kun je pakken heelei en eidooier van De Rooie Hen kopen. Bij Sligro kost een liter 5,59 excl. btw
En @Loveisafourletterword ik heb dit ook via de tandarts laten doen, heel tevreden mee! Bij mij was het ook zoân 200 euro, de grootste kost is het bitje laten maken. Achteraf kan je nog tubetjes vragen om na verloop van tijd bij te werken, die zijn niet zo duur (30 euro dacht ik?). Wat mij betreft het helemaal waard, ik had van nature vrij gele tanden waar ik me heel onzeker om voelde in fotoâs, nu zijn ze op een natuurlijke manier wit (niet overdreven hollywood-achtig).
Weet wellicht iemand waar je mooie grotere nepplanten kunt kopen? Dus geen tafel model maar echt zân staande.
Duidelijk. Hou ik die dertig/veertig euro lekker in mân zak.
Ik heb het ook weleens bij de appie gezien, maar anders inderdaad de groothandel.
Ja heb ik, dank je voor de tip!
Toevallig deze week 2 kunstplanten in de Lidl folder te zien!
@Clancy als je deze koopt, wil je dan een review geven?! Ik wil ook graag nepplanten, maar dit plaatje is niet heel duidelijk en in het echt stellen ze toch vaak teleur qua hoe âniet van echt te onderscheidenâ ze zijn.