Laat je hem dan je kapsel doen?
Let me help you think : Girl don’t do it
We wilden ons wettelijk aan elkaar verbinden en we dachten toen, dan doen we een geregistreerd partnerschap en dat kunnen we dan nog omzetten naar een huwelijk als we dat ooit willen (dat is wel echt alleen een ander vakje dat ze dan bij de gemeente moeten aanvinken dus dan komt er geen babs en officiële ceremonie meer aan te pas, maar kan je zelf nog een keer een leuk feestje geven als je wil hahahaha).
De enige verschillen met een huwelijk zijn dat je het partnerschap buiten een rechter kan ontbinden en dat niet alle landen een partnerschap erkennen.
Already did it. Already did it
(Is me favo)
Ik kreeg begin dit jaar van mijn werk per post een pakket van brownies en downies (dat waren voornamelijk verschillende smaken brownies, ook wit en met gezouten caramel en zo) en ik vond dat echt verrassend leuk en lekker.
Is misschien niet heel origineel (weet niet of je voor jezelf wilt bestellen of naar iemand sturen) maar het was in ieder geval zeker een leuk pakketje om te ontvangen.
Wat is een fijne gratis app (of ander medium) om voor het eerst met meditatie en/of yoga te beginnen?
Ik was ook al m’n ondergoed (vooral katoen) op 60. Heb het idee dat ze er prima tegen kunnen eigenlijk!
Insight timer!
Ik draag altijd naadloos ondergoed van de Hema en die kunnen echt niet tegen 60 graden. Heb een tijdje geleden een nieuwe batch besteld en die alleen maar op 40 graden gewassen en dat blijft aanzienlijk mooier dan die ik wel een tijd op 60 graden heb gewassen.
Deze zag ik laatst voorbij komen, echt vet lekker ziet het eruit!
Ik was ook altijd op 60 graden en nooit dat probleem gehad!
Ik heb er op werk een spiegel mee opgehangen en een plankje bij de wastafel waar het zeeppompje etc op staat. Als je twee spijkers gebruikt verdubbel je de draagkrachf, dus dan moet je denk ik wel een heel eind komen!
Wat voor rum zouden jullie gebruiken bij warme chocolademelk? Ik heb een fles Captain Morgen Spiced Rum, werkt dat?
de goedkoopste
Haha, hoezo de goedkoopste? Ik vul nu in omdat je het niet te nassen vindt
Je proeft de smaak toch niet echt in die zoete warme choco, dus ik zou ook de goeiekoopste nemen
Neuh, ik vind het heerlijk! Maar inderdaad, de rum wordt redelijk overheerst door de chocomel, dus ik zou er niet al te veel geld aan uitgeven. Vergeet de slagroom niet!
Thanks! Ik heb net een nieuwe fles CM gekregen dus dat is nu het goedkoopst. Goede tip om er slagroom bij te doen.
Ik heb in 2020 besteld bij Let’s dough it en Cinnabon, dat beviel allebei prima!