Nee, waar ik laatst was niet! Edit: en leek op de website wel zo, maar via de telefoon bleek van niet.
Wat lief!! Ik stuur je een pm!
ik heb een problematische groepschat waar ik niet uit kan gemute en gearchiveerd zodat ik het niet meer te zien krijg, maar zodra ze chatten in die groep komt hij weer uit mn archief
is er een manier om deze chat te verstoppen zodat ik hem niet zie en hij niet elke keer terugkomt?
Volgens mij niet Zo wel, wil ik het ook echt HEEL graag weten.
Iemand toevallig enig idee hoelang het duurt voordat een tofu uit de vriezer volledig is ontdooid? Wil iets van youtube namaken maar er staat gewoon bij âlaat ontdooienâ en niet hoelang dat bij hem duurde
dit komt er aan en dan kun je dat aanzetten en het gewoon nooit lezen maar het is er nog niet
Kan iemand met verstand van Excel mij helpen? Ik wil graag de som uitrekenen van 24 - de getallen daar onder, het gaat hier om vrije dagen. Het lukt niet, maar ik snap echt niet wat ik fout doe. Ben echt een Excel-n00bâŠ
=f3-sum(F7:10)
Aaaaaah yes! Ik snap het, bedankt
Heeft iemand een tip voor een goede foto afdrukservice? Voor telefoonfotoâs, en dan afgedrukt op âkleinâ formaat, dus geen mega grote fotoâs.
Ik vind Hema altijd fijn en betaalbaar!!
Ah daar ben ik bang voor! Misschien toch even bellen
Weet iemand of er op het station in Zutphen een wc zit? Google zegt van wel, maar op een ander station klopte dat helaas niet.
Op de site van ns staan de voorzieningen per station, wel een wc dus
Profotonet is heel goed!
Heeft iemand toevallig een bum bag van Susan Bijl in small of een new pouch in small? Of nog beter: allebei?
Scheepvaart, stand van de sterren, met behulp van kompassen
https://www.engineersupply.com/How-were-maps-made-before-planes-and-satellites.aspx#:~:text=Maps%20of%20the%20ancient%20world,and%20angles%20between%20each%20point.
Alleen een pouch dus niet ideaal maar misschien kan ik je toch helpen, wat wil je erover weten?
Ik zat laatst wel te kijken of ik ook zoân small bum bag wilde maar even de nieuwe collectiekleuren afwachten
Nou ik, twijfel dus of ik een pouch of een bum bag moet nemen. Op de ene foto lijkt de small best groot nog en op de andere dan weer niet. Heb al naar de maten gekeken, maar kom er niet uit welke ik nou moet nemenâŠ
Wil eigenlijk het liefst gewoon een klein tasje waar mijn mini pasjes portemonnee, telefoon en sleutels in passen maar ik vraag me af of dat wel gaat passen in een pouch. Dus mijn vraag is eigenlijk wat er in zoân pouch past. Alleen een telefoon of toch wel wat meer?
Die small pouch is wel net te klein dan denk ik! Ik kan er mn telefoon en mapje met pasjes in kwijt maar dan passen mn sleutels er weer niet echt lekker bij. Zal zo thuis wel even een foto maken!