Durf te vragen #4

Wat kan helpen, is je ondergoed als het nieuw is eerst een keer (of een paar keer) op een lage temperatuur wassen. Daarna kan het prima op 60 graden. Ik was ook ondergoed met kant en van synthetisch materiaal op 60 graden (na de eerste paar keer op 30 graden gewassen te hebben), gaat vooralsnog prima!

Ik was al mijn onderbroeken standaard op 90°. Een mix van H&M, hunkemuller, zeeman
En alles ziet er eigenlijk nog wel goed uit.

Die zou misschien nog kunnen met kit, ligt eraan of de achterkant van die houdertjes geheel egaal is (ik denk het alleen niet)… Succes!

Wat bedoel je met harde rand met puntjes? Gewoon klittenband toch? Want die horren kun je idd niet loshalen, ofja het kan wel maar grote kans dat die dan scheurt.

1 like

Wie is er nog overgestapt van een oude iPhone 6s (of soortgelijk) naar een iPhone SE? Er zit geen oplader meer bij, maar ik ben zo in de war door alle opties die er bestaan :sweat_smile: Kan ik mijn oude oplader blijven gebruiken, eventueel met een tussenstukje? Hetzelfde geldt voor mijn oortjes, kan ik die blijven gebruiken (bestaat er zo’n tussenstuk) of moet ik nu verplicht airpods kopen?

Eerst nieuwe afsluiten en dan pas de oude opzeggen. Dus bijv. nieuw per 1 april en dan oude opzeggen per 1 april. Je wil niet zonder zitten. Als het alleen gaat om je aansprakelijkheid, auto, woonhuis etc. kun je dat eigenlijk wel prima zelf ergens doen gok ik. Kijk eens op independer bijv! Neem aan dat je dingen zoals overlijdensrisico wel laat lopen als je die hebt?

Nieuwe iPhones hebben een lightning oplader en headphones. De kabel voor opladen is hetzelfde als de 6s maar je hebt wel oortjes met een lightning kabeltje nodig of een verloopstukje. Dat hoeven geen Airpods te zijn, er zijn ook goedkopere opties.

Ik heb ook zulke horren en heb die aan de buitenkant van het raam geplakt, raam gaat sowieso naar binnen open, dus ik kan de ramen gewoon open doen. Kom nooit aan die horren eigenlijk.

Aha! Dus zo’n soort tussenstukje voor mijn oortjes is in principe voldoende? https://www.coolblue.be/nl/product/740283/apple-lightning-naar-3-5-mm-jack-adapter.html?cmt=c_a%2Ccid_8785902955%2Caid_88014752385%2Ctid_pla-298830191693%2Cgn_g%2Cd_c&gclid=Cj0KCQiA962BBhCzARIsAIpWEL1ktmUoBmY5itO8rO4_jrVrISJh-kIMRoeDGvhv9SQKiGbPPSPWqtkaAsf_EALw_wcB

Ik voel me een beetje een oma maar ga na 4 jaar eindelijk upgraden van telefoon haha.

Yes, wel goedkoper bij Apple te krijgen volgens mij. Ik had m voor 10 euro iig

1 like

Kruitvat heeft ook die verloopstukjes en nieuwe kabels

1 like

Oehh cinnabon zo lekker :heart_eyes:
Ik vond humble & crumble ook heel lekker @Shadina er bestaan nog meer winkels die soortgelijke koekjes verkopen. Ik krijg regelmatig reclame op insta

2 likes

Ik heb als het goed is nog ergens nieuwe oortjes met zo een aansluiting, zat bij een iPhone 7. Als je wil kan ik die wel opsturen tegen verzendkosten.

2 likes

Ja die! Vind het zelf handiger om gewoon andere oortjes te gebruiken met lightning aansluiting. Loop je niet te hannesen. Maar als je al een fijne koptelefoon hebt is het wel handig.

1 like

Is welness in hotels nog open? Op de website lijkt het wel zo?

Nee, waar ik laatst was niet! Edit: en leek op de website wel zo, maar via de telefoon bleek van niet.

Wat lief!! Ik stuur je een pm!

ik heb een problematische groepschat waar ik niet uit kan gemute en gearchiveerd zodat ik het niet meer te zien krijg, maar zodra ze chatten in die groep komt hij weer uit mn archief
is er een manier om deze chat te verstoppen zodat ik hem niet zie en hij niet elke keer terugkomt?

Volgens mij niet :weary: Zo wel, wil ik het ook echt HEEL graag weten.

Iemand toevallig enig idee hoelang het duurt voordat een tofu uit de vriezer volledig is ontdooid? Wil iets van youtube namaken maar er staat gewoon bij ‘laat ontdooien’ en niet hoelang dat bij hem duurde :thumbsup: