Durf te vragen #4

dit komt er aan en dan kun je dat aanzetten en het gewoon nooit lezen maar het is er nog niet :upside_down_face:

Kan iemand met verstand van Excel mij helpen? :slight_smile: Ik wil graag de som uitrekenen van 24 - de getallen daar onder, het gaat hier om vrije dagen. Het lukt niet, maar ik snap echt niet wat ik fout doe. Ben echt een Excel-n00b…

Screenshot 2021-02-17 at 11.41.49

1 like

=f3-sum(F7:10)

1 like

Aaaaaah yes! Ik snap het, bedankt :smiley:

1 like

Heeft iemand een tip voor een goede foto afdrukservice? Voor telefoonfoto’s, en dan afgedrukt op ‘klein’ formaat, dus geen mega grote foto’s.

Ik vind Hema altijd fijn en betaalbaar!!

1 like

Ah daar ben ik bang voor! Misschien toch even bellen

Weet iemand of er op het station in Zutphen een wc zit? Google zegt van wel, maar op een ander station klopte dat helaas niet.

Op de site van ns staan de voorzieningen per station, wel een wc dus

1 like

Profotonet is heel goed!

1 like

Heeft iemand toevallig een bum bag van Susan Bijl in small of een new pouch in small? Of nog beter: allebei?

Scheepvaart, stand van de sterren, met behulp van kompassen
https://www.engineersupply.com/How-were-maps-made-before-planes-and-satellites.aspx#:~:text=Maps%20of%20the%20ancient%20world,and%20angles%20between%20each%20point.

2 likes

Alleen een pouch dus niet ideaal maar misschien kan ik je toch helpen, wat wil je erover weten?

Ik zat laatst wel te kijken of ik ook zo’n small bum bag wilde maar even de nieuwe collectiekleuren afwachten

1 like

Nou ik, twijfel dus of ik een pouch of een bum bag moet nemen. Op de ene foto lijkt de small best groot nog en op de andere dan weer niet. Heb al naar de maten gekeken, maar kom er niet uit welke ik nou moet nemen…
Wil eigenlijk het liefst gewoon een klein tasje waar mijn mini pasjes portemonnee, telefoon en sleutels in passen maar ik vraag me af of dat wel gaat passen in een pouch. Dus mijn vraag is eigenlijk wat er in zo’n pouch past. Alleen een telefoon of toch wel wat meer?

Die small pouch is wel net te klein dan denk ik! Ik kan er mn telefoon en mapje met pasjes in kwijt maar dan passen mn sleutels er weer niet echt lekker bij. Zal zo thuis wel even een foto maken!

1 like

Ja heb ik, maar daar zijn de foto’s dus zo afwijkend. Op de ene foto lijkt het groter dan op de andere. En dan is alsnog de vraag hoeveel er in dikte in past zeg maar, want dat zie je op foto’s ook weer niet.

@littlenumbers dat zou hrel fijn zijn! Ben er een beetje bang voor dat het inderdaad een geprop wordt en dat het dan zo’n raar model tasje wordt alsof het een soort mini aardappelzakje is

Is er een Franssprekende forummer die voor mij wil checken of ik drie zinnetjes goed vertaald heb?

1 like

Het past bij nader inzien beter dan ik me herinner. Ik had m met uitgaan destijds wel eens gebruikt en ik dacht dat het toen dus niet paste (maar oke dat is ruim een jaar geleden…)

Heb even een powerbank ipv mn telefoon erin gestopt want anders kon ik geen foto maken haha

Samenvatting

Edit en gaat ook prima dicht:

Oh wauw thanks voor de moeite! Daar past nog best veel in. Ziet er ook helemaal niet bulky uit. Toffe kleurencombi trouwens ook. Nu twijfel ik nog meer haha

Bum bag lijkt meteen weer zo dik, maar is ook wel handig als in toch eens wat meer wil meenemen. Pouch is dan weer mooier qua model omdat ie juist zo klein en plat is :exploding_head:

Ja ik vond hem echt veel te klein. Het was net een etui. Ik heb een grote sleutelbos en dat was dan ook heel bulky.

2 likes