Graag gedaan!
Haha wat doe jij eigenlijk altijd voor quiz? Volgens mij kom jij hier elke week wel wat vragen
Je kan ook je huisarts eens bellen, het ziekenhuis stuurt in principe altijd een brief naar de huisarts met wat er gebeurd is, die zou je huisarts dan voor je moeten kunnen vinden, al zou het kunnen dat er van zo lang geleden alleen maar een conclusie terug te vinden is bijvoorbeeld. Dan kun je daarna altijd nog besluiten of je meer wil weten van het ziekenhuis, al krijg je dan waarschijnlijk ingescande velletjes doktershandschrift te zien en ik weet niet hoeveel verder je daarmee komt
Thanks! Na corona (ja ja we hebben nog hoop) maar eens gaan doen. Ben gewoon benieuwd. En heb nog steeds klachten, 16 jaar later. Ben toen ook nog wel verder gaan zoeken maar dr is nooit wat uitgekomen behalve dat ik niet tegen zwaardere pijnstillers kan
Late reactie misschien, maar lees het nu pas. Maar dat is niet altijd automatisch zo, tenzij je dat natuurlijk echt zelf wil om verschillende (gegronde) redenen. Ze zullen nooit jouw naam gebruiken zonder je toestemming natuurlijk maar het is niet automatisch “ja” zoals er antwoord op deze vraag van je werd gegeven. Daarover ga je oa in gesprek. Hopelijk weet je hiermee voldoende
En als VT dan je melding anoniem aanneemt, dan is het echt anoniem indd
Weet iemand of er een verschil zit in ouderschapsverlof en onbetaald verlof? Ik ben een beetje op internet aan het speuren maar krijg niet echt verduidelijking.
Het roze pak van Barbara in de film Alles is wat het zijn moet (ofzo…). Iemand enig idee waar dat vandaan zou kunnen komen?
Ik heb nu al 3 jaar mijn Iphone 8 en die gaat snel leeg, traag aan het worden, zit barsten in het scherm. Hij werkt nog wel, maar begin me er wel aan te ergeren. Zit nu naar de Iphone 12 te kijken, iemand hier ervaring mee? Is wel een stuk meer geld want betaal nu alleen nog maar voor internet en niet meer voor het toestel zelf.
- Doen, fijne telefoon en zeker een upgrade van de 8
- Doe maar niet, kies een ander model, namelijk:
- Houd je telefoon gewoon tot hij helemaal stuk gaat, 3 jaar is niks
0 stemmers
Ik heb een iPhone 12 en het is echt geweldig maar wel mega duur natuurlijk. Misschien een 11 anders? Of SE als je het formaat niet belangrijk vindt
Ja zou 48 per maand gaan kosten, niet goedkoop. Is het niet zo dat naarmate er nieuwe modellen van de iPhone uitkomen de vorige telefoons niet meer geüpdate worden of extra snel achteruit gaan ofzo? Misschien is dat een fabeltje die ik vaak hoor maar ik hoorde wel eens dat ze dat doen zodat je sneller het nieuwe model koopt.
Ik ben niet zo thuis in telefoons, maar ik weet dat mijn pa de 11 of 12 PRO heeft ofzo en die vind ik wel echt veel te groot, maar mag wel een maatje groter dan de 8 die ik heb, dat wel.
Ja dat is wel zo, maar daar zou ik me met de 11 bijv nog niet druk om maken. Eerder als je nu de 8 nog langer houdt dat dat een probleem wordt.
Aah okay thanks, dan ga ik even kijken wat het prijsverschil tussen de 11 en 12 is!
In ben ook van de 8 naar de 12 gegaan en ik vind het heel chill!
Thanks!
Ik heb t gewoon gedaan. De 11 was 41 pm en de 12 48 dus ik dacht ach voor die 7 eu extra.
Komt hopelijk maandag binnen, ben heel benieuwd.
Kan ik iemand iets belasting technisch vragen via DM? Gaat over tijdelijk iemand op mijn adres inschrijven.
Ik heb er geen verstand van hoor, maar als het gaat om gemeentelijke belasting, daar kijken ze hoeveel personen er op 1 januari op je adres stonden ingeschreven.
@vitaminwater heb jij die blauwe bad bucket? Ik had nu bedacht dat ik het toch gewoon ga dien, maar ik wil geen blauwe
En heeft iemand een naamkettinkje en waar laten maken? Want ik wilde nu gewoon naar lucardi
Al maanden niet naar een winkel geweest behalve de supermarkt. Ik weet dat Kruidvat open is, maar is ook alles te koop momenteel? Ik heb bepaalde make-up producten nodig, maar wil niet daar aankomen en erachter komen dat het afgedekt oid is. Dan bestel ik het nu online.
Ja je kan gewoon alles kopen!
Top, dankjewel!!