Zijn alleen geen make-up testers! Nu heb je die online ook niet maar toch misschien even goed om te weten
Ik heb een roze hopelijk komt ie volgende week binnen, kan niet wachten!! Is alleen blauw nog beschikbaar joh? Ik heb m via bol (helaas)
Ah thanks! Niet nodig gelukkig, ga snel even mijn standaard producten pakken en afrekenen. Het idee van testers was al vrij vies (ik zag ooit iemand tester lippenstiften gewoon op haar lippen aanbrengen ) maar nu met corona al helemaal ondenkbaar haha
Als de app het product op de lijst zet is het beschikbaar. Anders staat het onder ‘niet herkend’. Maar het werkt niet meer de laatste tijd, hij zegt altijd dat er van alles beschikbaar is en het is er nooit
Looproute is trouwens gewoon een volgorde, geen plattegrond oid
Ik heb hem gisteren binnengekregen en was echt verbaasd over hoeveel erin past ondanks dat hij vrij klein lijkt. Ben er echt super blij mee.
Heb hem net meegenomen toen ik even naar het dorp liep en mijn telefoon, sleutels (vrij grote bos), pasjes portemonnee, doosje van mijn bluetooth oortjed én zonnebril passen er in en dan is er zelfs nog wat plek over. Echt ideaal. Hij voelt ook echt heel stevig. Volgens mij is het stof dikker dan van een pouch (tenminste van wat ik op foto’s zie) want als je hem neer zet stort hij niet in elkaar zeg maar. Er zit ook nog een extra open vakje aan de binnenkant. Daar doe ik mijn telefoon in zodat mijn sleutels er niet op krassen.
Enige wat een beetje onhandig is is het bevestigen van de klittenbandstrips. Die lijken net iets te breed voor het stuk waar ze doorheen moeten. Maargoed met wat gepruts moet dat wel lukken. Weet ook nog niet of ik het tasje op die manier ooit ga gebruiken.
Denk dat ik voor naar werk ook nog een keertje de medium versie koop of een rugzak en dan met wat vrolijke felle kleurtjes.
boeien
Nee joh kan prima! Ik rijd zelf geen paard, maar volgens mij zie je dit op maneges ook veel. Als ik in de tuin bezig ga vind ik een bodywarmer ook chill. Oh en Kate Middleton draagt er ook wel eens een. Kortom hartstikke prima!
Can confirm, kom net van stal af en heb een body warmer aan hahaha.
@Milkyway gewoon doen! Boeiend als er staat dat het een herenmodel is, het enige wat zo’n beetje verschilt is dat hij niet getailleerd is.
Mijn werktelefoon is een iPhone 12, ik heb privé een Android-telefoon en geef daar zelf de voorkeur aan. Maar die iPhone werkt verder wel snel en goed, dus lijkt me een prima upgrade!
Vinted is gewoon betrouwbaar hoor. De persoon maakt 't over naar Vinted en zij houden het ff vast
Vinted zit er als derde partij tussen, dus mocht er wat zijn kun je hen inschakelen.
Ik zou eerlijk gezegd niet héle dure designerdingen verkopen. Want als je op Vinted googlet vind je heel veel slechte reviews dat de koper dan simpelweg kan zeggen ‘dit item is nep’, en dat het dan blijkbaar onmogelijk is om te bewijzen dat het wél echt is. Met als gevolg dat de koper z’n geld terugkrijgt en het item niet eens terug hoeft te sturen. Maar heb er laatst een jas van 70 euro verkocht en dat ging prima, had het geld ook snel nadat de koper de jas had ontvangen
Wat was dit uiteindelijk? Had toen je dit vroeg echt een tijdje zitten zoeken maar kon het ook niet vinden. Ergggg frustrerend
Misschien foto’s of een filmpje maken van het inpakproces?
Je kunt wel ook de reviews van een koper zien en lezen, dat helpt misschien ook met het besluiten of iemand te vertrouwen is
Haha oh dacht misschien is het een pubquiz waarbij ze je meteen het antwoord geven ;-). Maar thanks, hou van dat soort logo spelletjes maar irritant als je het dan niet kan vinden
Nee je krijgt het antwoord een dag later
Ik weet niet zeker of dit bij Vinted was (sorry) maar iemand die ik ken heeft zoiets gehad. Designer tas verkocht, koper zei dat er krassen op zaten terwijl dat niet zo was. Koper moest het terug sturen maar toen ze het pakketje open had gemaakt zat er wel de originele doos in maar daarin zat alleen een rolletje tape en geen tas. En de website wilde haar niet helpen omdat ze geen bewijs had, want ze had volgens hen zeg maar haar tas er gewoon uit kunnen halen en dan doen alsof hij er niet in zat!
Dus de tas had er daadwerkelijk ook niet in gezeten of wel?
Want de krassen had ze wel gezien toch