Ja de verkoper trof alleen de doos aan, kwartje viel
Hoe werkt het als je iets verkoopt via Vinted? Moet je dan iets van een adres printen of mag je het ook gewoon opschrijven? (heb geen printer)
En ik heb van die luchtkussenenveloppen, daar mag het vast wel in lijkt me? ipv via een doos
Het hangt er vanaf welk postbedrijf wordt gekozen door de koper. Bij mij was verzending met postNL en Homerr zo dat de sticker voor je geprint werd op de locatie. Bij DHL moest ik het zelf uitprinten.
En als het in een envelop past is dat idd prima hoor om het daarin te doen
Ooo wat irritant dat zij dat mogen kiezen, heb een postnl punt heel dichtbij maar dhl is weer verder
Je kan DHL (of any other postbedrijf daar) uitzetten en dan kunnen ze die niet kiezen
Wat is een goede humidifier die de lucht vochtig genoeg houdt voor mijn planten en voor ons ook een lekker geurtje verspreid in huis?
ik zag volgens mij gister ergens dat iemand in een topic had geplaatst dat er een link is via welke je gratis artikelen (bijv. van de Volkskrant) kan lezen, maar ik kan hem niet vinden. Heb de zoekfunctie al geprobeerd, maar helaas… Kan iemand me misschien helpen?
ah super! dank je wel
@pastelzwart klopt het dat je eerst 3 jaar in de wacht staat? (#10473 in queue)
Oh shit hahaha dan doe ik iets niet goed want ik wacht al bijna een uur
Heeft iemand hier ervaring met Stockx? Het zijn dus nieuwe schoenen neem ik aan; hoe verloopt het proces?
Wie heeft er échte goede of slechte ervaringen met een tuinmeubelmerk?
Probeer een beetje het kaf van het koren te scheiden.
Van Hartman weet ik uit ervaring dat het goed is, verder kan ik verrassend weinig reviews op sites vinden.
Is het mogelijk om 1 editie van een krant online te lezen? Dus echt de hele krant, niet een artikel. In dit geval Algemeen Dagblad met regionale editie.
Bedoel je met een abonnement? Dat kan gewoon, je kan een digitaal abonnement nemen op het AD en dan krijg je de krant ‘s ochtends als PDF in je mail
Nee, 1 editie.
Als ik deze pagina mag geloven wel: https://www.ad.nl/service/losse-verkoop
Via de app kan je denk ik een bepaalde editie kiezen om te kopen?
Vroeger las ik altijd de boeken van kippenvel.
Maar ik herinner me ook andere boeken beetje zelfde gengre, paperback met een blauwe rug.
Met googlen kom ik nergens, iemand een idee?
Fear Street?
De Griezelbus?
Via de app kan je geloof ik 1 nummer kopen!
Omg herinneringen komen op. Tot diep in de nacht met een zaklamp las ik die boeken, tot grote ergernis van mijn mamma. Ik las toen ook boeken van de Griezelbus. Nancy Drew. Stephen king.