Durf te vragen #4

Oh je bedoelt echt van 1 dag? Dat weet ik zo niet helaas. Ik werk voor de Persgroep dus kan het wel navragen.

Thriller?

image

4 likes

Jaa! Deze zijn het inderdaad.

@Nivi de fear street boeken was ik helemaal vergeten, die heb ik ook allemaal gelezen

Moet gaan brainstormen over een online activiteit die ik met een groep jongeren kan gaan doen, leeftijd tussen 7 - 12, maar het is zo moeilijk. We hebben al quizzen, bingo’s en een online escaperoom gedaan, dus dat willen we niet. Heeft iemand toevallig laatst iets leuks gedaan/gezien om te doen?

Welke app is dit?

Oeh goeie ja, thanks!

1 like

Er is een huishoudtopic, ik zou die helemaal doorlezen, staan mega veel tips in. Over allerlei dingen en heel veel schoonmaaktips.
Deze vraag kan ik me wel herinneren van vorig jaar ofzo dus misschien kun je dat terugvinden daar.

1 like

Kan ik room in de soep vervangen door Skyr? Ik zie het wel in recepten staan maar wordt het er echt lekkerder van of kan ik het dan beter weglaten? Ik heb maar 2 kleine porties soep gemaakt dus kan het niet echt uitproberen. Gaat om courgettesoep trouwens!

Bestaan er eigenlijk witte blousejes die niet doorschijnen als je een zwarte beha wilt dragen?

@Soy.peor jij was toch degene die hier geen last van had?

jaa ik heb gewoon schijt als het door schijnt. Ik draag sws losse blousjes en bhs die bij het blousje passen.

1 like

Weet iemand een echt goede lippenbalsem? De vellen hangen eraan en heb al gescheurde mondhoeken. @Karl_Lagerfeld @Honey volgens mij hebben jullie ook roaccutane geslikt toch? Jullie misschien tips? Ben ook al heel bang voor de droge huid van mijn gezicht en lichaam. Het is/was zonder die medicatie al kut.

Lanoline
Bijv. Van medela, purelan
Ligt bij de babyspullen bij Etos of Kruidvat.
Gebruiken ze als tepelzalf maar zoooo fijn op je lippen

3 likes

Ik vind Blistex echt fijn! Ik bespeel een blaasinstrument en in de zomer als je veel moet spelen, lik je heel veel langs de lippen en dan worden ze ook echt enorm droog en krijg je velletjes, maar blistex fixt ze echt vet snel weer (haha slecht reclamepraatje dit, maar vind hem echt chill)

1 like

Ik had niet zo’n last van droge lippen maar ik gebruikte een lange tijd rêve de miel!

2 likes

Is er iemand die docent is op het HBO? Zou ik diegene wat vragen mogen stellen?

@Harmon dacht ik?

Lippen gebruikte ik bepathen voor! Nu nog steeds trouwens… Gewoon iedere avond erop smeren. En overdag gebruikte ik lanolips en een lip masker van de primark.

1 like

Ik probeer je een bericht te sturen, maar ik heb geen idee hoe dat moet aangezien je profiel verborgen is :weary:.

Zie de FAQ:

Vanuit je eigen persoonlijke berichten kun je iedereen via deze weg bereiken:
ga naar je profielplaatje rechtsboven en klik op het envelopje,
selecteer links Nieuw bericht/New message en vul hier de ontvanger in.

1 like