Misschien goose chase? Kun je allemaal opdrachten voor ze aanmaken.
Thanks meiden! @Maestoso blistex is mijn jarenlange standaard lippenbalsem! Echt al tien jaar. Maar die helpt dus niet nu het echt nodig is :’)
@joe ha ik had dat met de lotion Helpt droge huid, helemaal enthousiast en toen zei de kassamevrouw van dit is echt een heel goede koop. Is het ook trouwens! @kika joj had dit volgens mij toen aangeraden, thanks nog. Hoop ook dat hij blijft helpen straks met mn huid.
(@joe oeh bij je vriendin klinkt het wel ernstig. Als je nog tips weet via haar voor gezichts en lichaam creme hit me up :p)
Werkt iemand hier bij OneWorld? Ik probeer ze al sinds december te bereiken per e-mail, maar het is me nog steeds niet gelukt reactie terug te krijgen. Los van of iemand hier bij OneWorld werkt, heeft iemand een idee wat ik nu het beste kan doen om in contact te komen?
Ze hebben een redactietelefoon, wordt die niet opgenomen?
Ik heb nergens een telefoonnummer kunnen vinden, al zou ik die ook niet gebeld hebben als ik hem wel zelf had gezien. Er staat op de website dat je als lid moet mailen naar een emailadres en blijkbaar hou ik me daar erg braaf aan zelfs nu ik geen reactie krijg.
@Falafel Ik zou Instagram misschien wel kunnen proberen! Thanks.
Gewoon bij contact staar een telnr van de redactietelefoon. Er staat voor tips/vragen over artikelen maar als je ze al 2 maanden niet kan bereiken zou ik het zeker proberen
Daar heb je een punt. Dankjewel.
Ons washok is een zooi en willen we graag omtoveren tot een functioneel ruimte. Op pinterest zie ik leuke plaatjes, maar hopelijk heeft iemand hier het pas geleden ook aangepakt. We willen sowieso een kast waar de wasmanden in kunnen. Wie heeft er tips?
Ik denk een roodborstje. Kan niet echt horen maar die zingt meestal geen liedje maar fluit gewoon maar wat. En qua vorm ook. Maar het is slecht te zien. Als ie wel een liedje zingt weet ik het niet
Hmmm ik denk dat hij iets groter is dan een roodborstje en op 0:10 lijkt het wel meer de vorm te hebben van een merel… maar hij lijkt wel klein voor een merel
Ik wil wat uit de ING rentepuntenwinkel kopen. Nu is dit product niet op voorraad, weet iemand of dit dan nog terug komt?
Is Ubereats fijn om eten te bestellen? Mijn favo restaurant bezorgd zelf niet meer in mijn buurt, maar wel via Ubereats.
Wel fijn, maar duuuuur
Bij mij is bij het ene restaurant via Uber goedkoper dan deliveroo en thuisbezorgd, bij andere restaurants is het weer andersom dus ik check altijd alle apps voordat ik ergens bestel
Kent iemand een fijne app waarin je bijhoudt welke recepten je gemaakt hebt en je ze ook kan ‘beoordelen’ of zo? Zodat je een overzicht hebt van je favoriete gerechten?
Duur? Ik vind het zo ontzettend goedkoop dat ik me schuldig voel om via daar te bestellen
(Ik zou sowieso een dikke fooi geven als je daar besteld)
Ja klopt, ik ben HDH evangelist Gebruik het al bijna mijn hele leven, elk uitstapje naar iets anders is een drama, dan krijg ik meteen schilfers en jeuk… Hoop dat het blijft helpen
Iemand had hier laatst de perfecte tip voor pannenkoeken. Iets met de helft van de hoeveelheid meel vervangen door een ander soort meel. Weet iemand nog waar dit om ging?
Dat was boekweitmeel!