Durf te vragen #4

Boekweit!

3 likes

Ze hebben daar de vega worstenbroodjes van keilekker volgens mij.
Die schijnen echt goed te zijn en wil ik al zo lang eens proberen

1 like

Ik vind die Presto maaltijden over het algemeen niet heel succesvol, ik heb er meerdere geprobeerd maar er waren er maar twee of drie echt lekker. Ik vind het verspakket bloemkool-kerriequiche wel héél lekker! En de Mexicaanse plaatpizza ook. En veel vlees vind ik ook goed, maar ik weet niet of je dat eet. En het luxe suikerbrood is lekker.

1 like

Dat kan wel! Ik heb laatst een koffiemachine gekocht die er eerst in het grijs was, die was toen uitverkocht en een paar maanden later was hij er in een paar andere kleuren.

1 like

Dat kan niet meer tegenwoordig door aangepaste wetgeving volgens mij. Apps nemen alleen nog op wat jij zegt, de ander hoor je niet terug op de opname.

Ja goeie, dan maar zo inderdaad. Is ook irritant hoor!

Als ik rode linzen maak dan duurt het altijd best lang voordat ze gaar zijn. Nu ging ik toevallig opzoeken hoe lang het normaal moet duren en ik lees 10-15 min voor normale linzen, en zelfs 5(!) voor splitlinzen. En dat je rode linzen juist te snel overkookt en ze een papje worden :woman_shrugging:
Mijne staan nu al een hele tijd te pruttelen en hebben nu nog net een bite.
Ik lees dat dit kan als je zout toevoegt (dus dat moet je pas later doen), maar als andere linzen kook doe ik dit ook gewoon en dan blijven ze niet hard? Begrijp er dus geen drol van.

Dus koken jullie je rode linzen wel gaar in 15 min met/zonder zout?

Ik heb net een account aangemaakt op Vinted en een heleboel dingen gefavoriet en nu krijg ik ineens allemaal berichtjes van mensen die mij dan korting aanbieden? Wat is de Vinted etiquette haha, reageer je op die berichtjes? Doe je een tegenbod? Ga je gewoon akkoord? Of negeer je het haha? Had gewoon een heleboel gefavoriet om later nog eens te bekijken of ik er wat van wil kopen.

Ja met zout

1 like

Ik heb zelf uitgezet dat ze dat kunnen zien, want ik had hetzelfde probleem.

1 like

Dat gebeurt soms wel. En anders kun je misschien kijken of er zo’n kortingskaart verkrijgbaar is van een winkel die het product verkoopt zodat je het ergens anders kunt kopen (je hebt ze o.a. van de Bijenkorf, JBL, Hewlett Packard)!

1 like

je kan een tegenbod doen, je mag 5 keer bieden per dag.
je kan het ook gewoon negeren.

1 like

Ik negeer het vaak haha, soms als ik het echt wil kopen doe ik een tegenbod of ik koop het gewoon en zeg ‘merci!!!’

Pas op met vinted voor je het weet ben je verslaafd

2 likes

Dankje ik zit te wachten op de Philips lumea (BRI956/00). Die is helaas nergens zo goedkoop als de ING webshop.

1 like

Je kan daar volgens mij invullen dat je een melding wil ontvangen als hij weer op voorraad komt! Ik had dat toevallig gedaan en toen een mail gekregen dat hij er weer was, dus het kan!
Uiteindelijk niet daar gekocht omdat ik hem eerst wilde uitproberen, en ik dacht dat je hem daar niet kon terugsturen (maar dat weet ik niet helemaal zeker meer).

Dat staat er helaas niet bij, kijk nu elke dag op de site in de hoop dat het aangevuld is.

Is hier iemand toevallig abonnee bij het tijdschrijft Humo? Ik zou graag dit artikel willen lezen, maar zit jammer genoeg achter een pay wall

Je kan erop klikken op je computer en dan meteen op escape drukken (zo snel mogelijk). Soms lukt dat!

2 likes

Heeft er iemand hier skeelers waar je tevreden mee bent, zo ja welke? Ik wil deze maar de maten van mij en mijn vriendin waren steeds op andere momenten beschikbaar en nu is er helemaal niks meer beschikbaar :sweat_smile:

@5HT Bij Humo werkt dit inderdaad!

1 like