Durf te vragen #4

Deze in huis voor de kinderen (38-41) en ze skaten net zo fijn als die van mezelf, die heb ik ooit bij RSI gekocht maar waren bijna €300

1 like

Weet iemand of de paneer van Apetina uit het assortiment is bij de supermarkten? Ik heb kocht dat wel eens (want te lui om naar de toko te gaan) maar nu zie ik het nergens meer, zowel bij AH als Jumbo en Plus niet

Ik heb de herenversie hiervan maar gekocht omdat deze die ik had besteld net iets te krap zaten. Vind ze prima skeeleren, maar gezien ik net begonnen ben kan ik het niet met iets anders vergelijken haha.

Mocht je maat 40 nodig hebben en in het noorden wonen, ik heb ze nog niet teruggestuurd. Ze vallen dus wel klein, ik heb eigenlijk maat 39 en nu dus een maat 41 gekocht.

1 like

Ik heb die van @Quinn nu besteld! Hoop dat die goed zitten haha anders heb ik wel precies de jouwe nodig denk ik (zit altijd een beetje tussen 38/39 in en je moet 2 maten groter).

Heb er trouwens niet aan gedacht om gewoon bij het aanbod van de mannenversie of kinderskeelers (die tot grotere maten gaan dan wat ik me bij kinderen voorstel) te kijken. Moet ik vaker onthouden haha

Een bezigheidstherapie iets? Diamond paint of puzzel of boek?

2 likes

Weet er iemand een tattoo shop in brabant, of niet heel veel verder die goed is in dunne en strakke lijnen? Ik wil graag met mijn broertje maar weet niet waar ik moet beginnen met zoeken haha.

Wauw, thanks voor deze handige tip!!! @Luzarl

1 like

Wie o wie heeft er een veloretti? (dat rijmt). In de forumhistoire kon ik vinden dat jij er een hebt @Merel? Ben je er nog steeds blij mee?

Ik wil een nieuwe fiets die lekker fietst, maar ik wil ook graag een hippe fiets haha

Ik heb hem nog! Fietst nog lekker! Maar fiets niet veel en hij staat altijd binnen, dus weinig te lijden :wink:

Ik heb er gewerkt. Het zijn leuke fietsjes om te zien en voor korte afstanden is het echt prima. Maar moet je bijv. 10 km fietsen dan kun je beter een andere fiets nemen. De fietsen met versnellingen zijn allemaal net wat te licht. Hij roest ook wel redelijk snel (vooral ketting en trappers)
Maar, korte stukken in de stad is hij echt meer dan prima.

Aah kijk, een insider! Ik fiets momenteel nauwelijks (behalve op m’n racefiets), maar heb wel een nieuwe stadsfiets nodig voor inderdaad kortere stukjes (max halfuur fietsen). Kan er via marktplaats 1 kopen van ± 250 euro die nog wel in goede staat lijkt. Hij kan ook altijd binnenstaan dus dat is ook wel goed tegen het roesten. Weet jij of je evt ook later nog een versnelling erop kan laten zetten? want dat heeft deze niet.

@Merel thanks! Goed om te weten dat jij ‘m na een aantal jaar nog steeds fijn vindt!

Vahisha Fineline kan dat goed, alleen zit zij wel in Arnhem. Ik heb zelf een tattoo van Nikita Beaux Ink (zij is echt fantastisch), maar helaas heeft ze wel een hele lange wachttijd…

1 like

Misschien ergens zo’n kleuren of licht therapie… dan raken ze je niet aan maar het is wel heel wellnes en ontspannend lijkt mij

1 like

Ah wel precies wat ik mooi vind. Ik ga het in de gaten houden! Dank je wel.

1 like

Ik heb een Xiaomi Mi Band, kostte ongeveer €20 op aliexpress. Ik heb er het standaard horlogebandje bij, maar je kan er ook clips bij kopen geloof ik, ik doe altijd gewoon het horlogebandje door mijn riemlus. Ik heb zelf een iPhone, dus weet niet zo goed hoe compatibel hij met Samsung is.

1 like

Weet iemand waar je vandaag de dag (redelijk betaalbaar) pannen voor inductie kan kopen? Zie ze op BOL vooral voor 25€ per stuk (of meer) en wil even weten of dat de prijs is waar ik helaas aan moet geloven of dat het toch goedkoper kan?

Ik zou dit evt wel willen! :slight_smile: Zitten er verder ook geen addertjes onder het gras, als je het direct stop zet erna?

Bij Ikea hebben ze ook fijne, betaalbare pannen. Wij hebben 2 jaar geleden een wok en wat kleinere koekenpannen (?) gekocht met zo’n laagje en die zien er ook aan de binnenkant nog steeds uit als nieuw, ondanks dagelijks gebruik.

Dat zou ik super leuk vinden!

@Boommm en @Ciri nee, geen addertjes! Je betaalt eenmalig 1 cent, en je moet dus gewoon niet vergeten je account stop te verwijderen / pauzeren! Gewoon slimme marketing van ze, want ik vind het dusdanig chill dat ik al een paar betaalde boxen gehad hebt. Als het menu van volgende week je niet aanstaat kun je ook heel makkelijk die week pauzeren en dan krijg je je gratis box een week later.

Kunnen jullie me een berichtje sturen met je mail? Dat verstuur ik de uitnodiging!

1 like