Durf te vragen #4

Ja ik zou dit ook willen!

Ah nice, dan stuur ik je even m’n mail!

1 like

Ah shit, het waren er maar twee! Was een beetje te enthousiast in mijn berichtje. Misschien dat ik bij mijn volgende box volgende week er weer wat gratis mag weggeven!

De wokpannen van de Action heb ik jarenlang gebruikt. Op een gegeven moment gaat daar het keramische laagje vanaf.
Sinds een paar maanden heb ik een Greenpan, ben daar heel tevreden over!

Geen probleem!

1 like

@Sjern !

1 like

Ik had al een privé bericht ontvangen :smiley:

Ah top dankje! Ook voor @Max en @Harmon! Ik twijfelde over action maar kan gewoon dus :blush:

2 likes

@hakunamatata je bericht is verwijderd. En ter info voor @Max.

Ook enquĂȘtes of kortingscodes waar het desbetreffende forumlid zelf korting, geld of andere zaken voor ontvangt, zijn niet toegestaan.

je krijg hier geen geld voor! Wel als je een kortingsbon aanbiedt, maar hier word ik zelf niet beter van.

Hoe maken jullie een elektrische tandenborstel schoon? En dan vooral het apparaatje zelf, niet de kop die je kan wisselen. Na een tijdje worden die dingen zo goor, ook als je ze wel altijd afspoelt.

Kun je op het moment ergens vinden welke postNL punten geopend zijn?
Ik heb in de app en op hun website gekeken, maar daar staan gewoon twee punten dichtbij mijn huis aangegeven waarvan ik zeker weet dat ze al weken gesloten zijn?

Zou dit servies in de vaatwasser passen denken jullie?

1 keer per week even onder stromend water alle aanslag eraf schrapen

Ik heb zin om geld uit te geven en wil zo een dik zacht(en warm) dekbed. Moet wel vegan zijn! Heeft iemand een aanrader?

1 like

Ik droog hem altijd na gebruik (soms even schoon spoelen) en zet de tandenborstelkop er los op. Alleen de standaard wordt echt beetje viezig (gele aanslag) en dat haal ik er dan eens in de zoveel tijd met een nat doekje af.

2 likes

Omdat je aangeeft dat ze ermee weg moet kunnen uit huis: een abonnement op storytel misschien? Kan ze wandelen met luisterboeken op! Lief dat je aan haar denkt en een doordacht cadeau voor haar wilt vinden

1 like

Hoe spreek je nou Cologne eigenlijk uit? Voel me ongemakkelijk als ik dat uitspreek. Ik zeg maar iets als kooloan.

Als ik heb gepoetst spoel ik hem af en droog ik hem af en het opzetstukje bewaar ik los. Ik heb zo nog nooit aanslag gehad!

@Bergson Bij mij worden zulke borden prima schoon in de vaatwasser :grinning_face_with_smiling_eyes:

3 likes

Bij het Engelse woord voor mannenluchtje - keloon, met klemtoon op tweede lettergreep en de oo mag wat langer.
In het Frans, als in de plaats en als in “eau de cologne” - kelonje. (of als je mijn opa bent: o de klonje).

Ik bedoel de plaats. Kelonje? Dan heb ik het dus altijd verkeerd uitgesproken tegen Engelstaligen haha. Ik vind kolonje nog ongemakkelijker klinken. Dus dan zeg je bijv. "I’m going to kee lon je ?