Mis dat breitopic, vond ik altijd leuk om te lezen
oke volgens mij bedoel ik toch een andere haha
Het omatopic is inderdaad meer voor het laten zien van je werkjes en vragen te stellen. Er is wel een algemeen verkooptopic, maar ik zou ook even naar de huisregels kijken.
Lol dit gesprek.
@Pannenkoek Volgens mij bestaat het topic waar jij het over hebt hier niet (meer). Ik zocht er laatst ook al naar.
Het ābreiātopic is niet meegegaan naar dit forum helaas
Het oma-topic is voor echte brei- en haak werkjes, het wijlen ābreipatronentopicā over zekere online activiteiten bestaat inderdaad niet meer!
Ik voel me even heel dom en naĆÆef maar ik mis echt volledig wat het andere 'breiātopic dan was?
Bedankt allemaal voor de reacties
Online geld verdienen door aandacht te geven aan betalende mannen.
in het autotopic staan heel veel tips. Daar is deze vraag dacht ik ook al langs gekomen.
Aha, merci!
Je kunt volgens mij uitzetten dat je überhaupt dmās wilt ontvangen, maar dat is de enige oplossing. Zie super veel mensen erover posten en het is zo irritant
Wil je een bank van Wehkamp zelf, of gewoon een merk die zij verkopen? Over die eerste ben ik niet zo te spreken namelijk!
Ah is dat het! Ik zag steeds van die handleidingen maar miste de optie om de berichten van onbekenden uit te zetten.
mocht je er nog mee bezig zijn: ik gebruik zelf altijd het juridisch lexicon!
Ga ik onthouden voor een volgende keer!
Weet iemand waarom alle niet-EU immigrant wel mogen stemmen bij de waterschapsverkiezingen
(ookal verblijf je nog maar kort in Nederland), en niet allemaal bij de tweede kamer en gemeenteraadsverkiezingen (daarvoor moet je minstens vijf jaar in nl wonen)?
Wat is de logica achter dit verschil?
āDat de waterschappen ruimhartiger zijn met het uitdelen van stempassen, komt volgens de Kiesraad door de lange ontstaansgeschiedenis en door hun opdracht. āDe waterschappen hebben een directe taak om veiligheid en waterkwaliteit te waarborgenā, legt een woordvoerder uit. āDaar hebben alle inwoners belang bij en dus worden ze ook betrokken bij de verkiezingen.āā
Waar koop ik zoān houten tafeltje om in bad te netflixen via je laptop, tablet