Durf te vragen #4

Garden gourmet, spicy falafel

1 like

Volgens mij heeft Josh V ooit zoiets gehad

Ik gebruik al een paar jaar brita, tegen de kalk, en ben erg tevreden mee. Heb wel een grote brita met een tapkraantje, hoefde ik minder vaak bij te vullen de hele tijd.

1 like

De Griekse rondo’s van Garden Gourmet(?) vind ik altijd wel lekker, op een broodje vooral

1 like

Little willies van de vegetarische slager

1 like

Deze is top:

Zie ook de positieve review van Snackspert :smirk:
https://www.instagram.com/p/CMAQdDsFfaO/?igshid=koe1nd9buu7q

4 likes

Ik ben daar echt benieuwd naar, maar die hebben ze niet in BE :frowning:

Op het forum zijn juist veel negatieve reviews hiervan te vinden!

1 like

Oeh is dat niet de Cartier juste en clou?
Edit: ik zie dat er al een linkje is gedeeld idd!

Miss in het tattoo topic :stuck_out_tongue:

Nou weet je dat ik die echt heb gezocht maar niet kon vinden? :grin:

Edit: gevonden! Ok ik verplaats hem, tnx!

1 like

Ik vond deze juist niet zo geweldig :sweat_smile: smaakt niet naar kroket iig

@Afstandsbediening20 mijn favorieten zijn de krokante schnitzel van Vivera, Crispy Sticks van Valess en de mc2 burger van vegetarische slager! Van ah merk zelf vind ik de ‘filet als van kip’ echt super lekker.

Uit de vriezer vind ik de kipcorn en bitterballen/kroketten van mora en de vegetarische slager heel lekker

1 like

Van de vegetarische slager de mc2 burger als hamburger op een broodje, en de bradworst als frikandel speciaal vervanger :heart_eyes:

1 like

Bedankt voor alle tips! Ik wil proberen minder vlees te eten, dus dit gaat zeker helpen.

Ik vind beyond burgers echt super lekker!

1 like

Ja, die heb ik wel eems gehad. Goede tip! Scheelt echt veel nu ze 1 + 1 gratis zijn

Ja zo jammer, ik heb ze afgelopen week in geslagen en toen waren ze helemaal niet zo goedkoop. En heb ook een klein vriesvakje. Nouja, ach.

De gewone vegetarische balletjes van Garden Gourmet zijn heel erg lekker! Even krokant bakken in de koekenpan, dan zijn ze het lekkerste.

1 like

Dankjewel op hun website zie ik precies wat ik zoek!

1 like

Wij vonden dit stuk bot in onze tuin begraven toen we die gingen aanleggen. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik dacht misschien een heupbot van een koe/mens ofzo? Nieuwsgierig haha!

1 like