Zoiets? Volgens de foto’s kan het ook in bad, misschien wat klein om echt een laptop op te zetten
Thanks, maar vind het toch nog steeds niet logisch. Dezelfde argumentatie gaat toch op voor de tweede kamer, die hebben toch ook een belangrijke taak waar alle inwoners belang bij hebben…
Nou de levering etc. wordt allemaal goed geregeld hoor, maar de kwaliteit van de bank die wij hadden (Torino) was gewoon niet zo goed. Die van ons had ook wisselende reviews, dus als jouwe alleen maar goede heeft zit je denk ik wel goed hoor De torino kan ik je in ieder geval afraden haha, daar zag je heel snel zitplekken in de kussens, de stof boven de veren was gescheurd terwijl we niets geks deden met de bank en na een uurtje zat je gewoon niet zo lekker meer.
Wij hadden onze trouwens wel gekocht met korting, volgens mij scheelde het iets van 100 euro dus dat was wel de moeite waard. Ik heb even gezocht en wij hadden hem begin maart gekocht, dus misschien volgt er nog wel een kortingsactie!
Naar aanleiding van dit berichtje ging ik even kijken en ok had ook weer drie verzoeken super irritant
Oh shit, kan je het ongedaan laten maken?
Wel echt domme fraude dit, koop dan iets duurs.
Het schijnt mogelijk te zijn om op je Macbook tekst te kopiëren en op je iPhone te plakken, ik krijg het alleen niet voor elkaar. Iemand die weet hoe ik dit kan fixen?
Zo?
Ja dit heb ik allemaal! Maar helaas…
Wat is de beste, niet invasieve manier om het kraanwater te filteren? Het water zit hier zo vol kalk, maar altijd flessen water kopen is voor mij ook niet haalbaar + vind ik niet erg milieuvriendelijk. Is een Brita goed? Of andere opties?
Ik drink alleen maar water uit een Brita thuis en die werkt prima. Ik heb hem tegen chloor smaak en dat filtert hij goed, het hoort ook kalk te filteren dus ik neem aan dat dat even goed werkt! En je krijgt een melding als je de filter moet vervangen.
Weet iemand een goede manier om thuis rug en schouders een beetje los te maken? Ik wil eigenlijk nog niet naar de masseuse want dat voelt niet helemaal goed, maar ik zit heeeelemaal vast en oefeningen helpen eigenlijk niet omdat het nog los moet komen.
Met een tennisbal of ander balletje! Met je rug tegen de muur staan. Bal ertussen (tussen jou en de muur op de plek waar je last hebt) en dan beetje heen en weer bewegen.
Ik heb gemerkt dat ik me echt heel goed kan concentreren als er op de achtergrond een gesprek plaatsvindt (saaie vergadering ofzo). Ik wilde vandaag proberen om te werken met een saai hersenloos programma op de achtergrond, heeft er iemand een tip? Ik moet het niet te boeiend gaan vinden namelijk. Ik zie mezelf anders wel de hele middag Married at First Sight kijken.
Goede tips, ga ik proberen, thanks! Ja het werkt echt heel gek, maar door de constante ruis op de achtergrond onderdrukt het om op zoek te gaan naar andere prikkels, zoals whatsapp of het forum.
Voor je rug weet ik het niet heel goed, maar deze zelf massage is wel heel fijn voor je nek en schouders. (Wel een eindje naar beneden scrollen)
Iets uitgebreider, maar zonder rug, is deze van de Happinez. Beetje gezweef aan het begin van het artikel, maar de massage is duidelijk uitgelegd en ook wel fijn!
https://www.happinez.nl/body-yoga/de-voordelen-van-zelfmassage-volgens-de-ayurveda/
De live stream van Big Brother is mijn ‘radio’ de laatste weken.
Ik zet vaak een (kinder/disney)film aan die ik al 1000 keer heb gezien.
Kan ook echt niet in stilte werken
Heb je per ongeluk een citaat in je reactie geplakt of hoe zit dit haha. Ik heb het meerdere keren gelezen maar snap het niet
ohh dit is ook top!
Oeps. Idd, gaat zoiets zijn. Oud citaat ofzo. Ik verwijder het.