Durf te vragen #4

Ja, maar niet doen hoor. Snap heel goed dat er reacties komen op jouw posts en daar ben ik het deels mee eens, maar als jij wil posten moet je dat gewoon doen.

1 like

Je kan er voor kiezen om je je berichten te laten anonimiseren of alles te laten verwijderen. Anonimiseren heeft onze voorkeur, voor de leesbaarheid van het forum.

Je kunt ook de faq lezen, daar staat alles in! Maar je moet dan een bericht sturen naar de moderators.

Ik ben op zoek naar een sieradenmerk dat een ander soort model armband heeft met een schroef/spijker/gereedschapskistvibes in stijl van bovenstaande en toch anders.

Edit:

Ik vind dit model leuk, het liefst met een schroef maar kan geen goede webwinkels vinden voor gold plated of soort gelijke ideeën. Ik dacht dat het van origine een Nederlands merk was dat dit idee op de markt had gezet.

Monocrafft misschien?

1 like

Volgende week heeft de AH 2e gratis op alle A-merken vleesvervangers, dus ik wil even inslaan. Wat zijn de lekkerste?

Garden gourmet, spicy falafel

1 like

Volgens mij heeft Josh V ooit zoiets gehad

Ik gebruik al een paar jaar brita, tegen de kalk, en ben erg tevreden mee. Heb wel een grote brita met een tapkraantje, hoefde ik minder vaak bij te vullen de hele tijd.

1 like

De Griekse rondo’s van Garden Gourmet(?) vind ik altijd wel lekker, op een broodje vooral

1 like

Ja ik herinner me dit ook! Oei ga eens even m’n hersentjes kraken…

Cartier heeft zoals die tweede, wel even dieppp in de buiden tasten haha:

https://www.debijenkorf.nl/-juste-un-clou-armband-van-18k-geelgoud-b6048200-4706010056-470601005800000?utm_campaign=BIJ-NL-DAME-SHOP-NB&utm_content=&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_term=&gclid=Cj0KCQiAyoeCBhCTARIsAOfpKxjqjhp_A7Xz9I685LW_JGxEwDU-aFF1LCnNjCtSQGgxIsuw9AsUqwIaAiCZEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

1 like

Little willies van de vegetarische slager

1 like

Deze is top:

Zie ook de positieve review van Snackspert :smirk:
https://www.instagram.com/p/CMAQdDsFfaO/?igshid=koe1nd9buu7q

4 likes

Ik ben daar echt benieuwd naar, maar die hebben ze niet in BE :frowning:

Op het forum zijn juist veel negatieve reviews hiervan te vinden!

1 like

Oeh is dat niet de Cartier juste en clou?
Edit: ik zie dat er al een linkje is gedeeld idd!

Nee, dat NLse merk was een rip-off. Het origineel is van Miansai.

1 like

Miss in het tattoo topic :stuck_out_tongue:

Nou weet je dat ik die echt heb gezocht maar niet kon vinden? :grin:

Edit: gevonden! Ok ik verplaats hem, tnx!

1 like

Ik vond deze juist niet zo geweldig :sweat_smile: smaakt niet naar kroket iig

@Afstandsbediening20 mijn favorieten zijn de krokante schnitzel van Vivera, Crispy Sticks van Valess en de mc2 burger van vegetarische slager! Van ah merk zelf vind ik de ‘filet als van kip’ echt super lekker.

Uit de vriezer vind ik de kipcorn en bitterballen/kroketten van mora en de vegetarische slager heel lekker

1 like