Durf te vragen #4

Van de vegetarische slager de mc2 burger als hamburger op een broodje, en de bradworst als frikandel speciaal vervanger :heart_eyes:

1 like

Bedankt voor alle tips! Ik wil proberen minder vlees te eten, dus dit gaat zeker helpen.

Ik vind beyond burgers echt super lekker!

1 like

Ja, die heb ik wel eems gehad. Goede tip! Scheelt echt veel nu ze 1 + 1 gratis zijn

Ja zo jammer, ik heb ze afgelopen week in geslagen en toen waren ze helemaal niet zo goedkoop. En heb ook een klein vriesvakje. Nouja, ach.

De gewone vegetarische balletjes van Garden Gourmet zijn heel erg lekker! Even krokant bakken in de koekenpan, dan zijn ze het lekkerste.

1 like

Dankjewel op hun website zie ik precies wat ik zoek!

1 like

Wij vonden dit stuk bot in onze tuin begraven toen we die gingen aanleggen. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik dacht misschien een heupbot van een koe/mens ofzo? Nieuwsgierig haha!

1 like

Heb je ook nog foto’s vanuit andere hoeken?

Jaa deze nog, helaas heb ik hem nooit schoon gemaakt en moest ik die ‘rotzooi’ weggooien van mijn vriend :stuck_out_tongue: wel nog steeds benieuwd of de rest van het dinosaurusfossiel ook nog in de tuin ligt :laughing:

Ik zou als ik moest gokken zeggen dat het een ruggenwervel is, door die inkeping in het midden, maar ik kan het niet echt rijmen met iets in het menselijk lichaam, dus ik vermoed dan dat het dierlijk is. Of een dinosaurus, alien is ook niet uitgesloten.

4 likes

Toen ik een jaar of 9 (of 10, max 11 was) was één van mijn favoriete leesboeken een boek over een vogelbekdier. Dit zal rond 2000/2001 geweest zijn ongeveer. Ik weet niet of het boek toen nieuw uitgegeven was of al wat jaren bestond. Weet iemand welk boek ik bedoel? Het was een leesboek, geen informatief boek en ik heb geen idee meer waar het verder over ging (behalve over één of meerdere vogelbekdieren als hoofdpersoon).

Oh komt me bekend voor! Op reis met mevrouw larietand misschien?

Oh dat is het tweede deel, eerste boek heet een pakje voor mevrouw larietand

2 likes

Jaaa die zijn het! Zo leuk, dankjewel! :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik weet niet goed of dit een domme vraag is of niet maar het internet kan me geen antwoord geven dat logisch klinkt voor mij dus misschien ben ik gewoon dom, en misschien zit er hier iemand die ervaring heeft.

Sinds februari oid ben ik bezig met R en Python leren. R heb ik mezelf heel erg snel aangeleerd, en kan ik nu zonder problemen gebruiken en werk ik veel mee. Python daarentegen, struggle ik echt heel erg mee. Ik weet ook niet wat het is met Python, want ik gebruik het voor dezelfde doeleinden (statistiek) en voor mijn gevoel zijn de twee talen ook redelijk hetzelfde. Hoe kan het dat de ene taal me zo makkelijk af gaat, en de andere taal totaal niet? Is R zo simpel?

Ik heb het zelf juist andersom gehad eigenlijk haha. Het is ook best lastig om allebei te talen tegelijk te leren omdat er best veel kleine verschillen in zitten die lastig te onthouden zijn. Is er een reden dat je het allebei nodig hebt? Ik gebruik nu alleen nog maar R, heb python niet meer echt nodig.

1 like

Heb je jezelf eerst R aan geleerd en daarna Python? Ze lijken idd veel op elkaar maar er zitten ook wat kleine verschillen tussen. Grote kans dat je nu gewend ben aan R en aspecten daarvan automatisch overneemt bij Python, terwijl ze daar niet kloppen.

1 like

Haha ja misschien is dit probleem ook vergoot ofzo, dat ik python moeilijker vind omdat R beter blijft hangen en ik continue R dingen in python wil doen (en vice versa maar dat komt minder vaak voor). Ik heb op het moment alleen R echt nodig voor statistiek, maar Python en Matlab (help ;-; Hoor echt horror verhalen over matlab) later voor het programmeren van taken voor en het analyseren van fmri en eeg studies/data enzo.

@Dombo wel tegelijk geleerd! Ben denk ik mid februari begonnen met allebei

1 like

Je bericht is verwijderd @Spongiebob. Crossposten is niet toegestaan.

Dat is drie weken geleden haha, logisch toch dat je een van beiden nog niet helemaal onder de knie hebt?

Oh en Matlab is ook wel te doen hoor, don’t worry!

1 like