Wel fijn dat het in een spoiler staat, zodat bepaalde trauma’s niet naar boven worden gehaald
Ja dat wil ik niemand zomaar aan doen
Had je een ringetje? Ik heb 10 gaatjes into taal, maar die derde oorlelgaatjes waren veruit het lastigst(en het pijnlijkst). Ik heb ook maanden steeds korstjes eromheen gehad, maar dat werd beter toen ik dunne ringetjes erin stopte!
Mocht je nog hulp nodig hebben, kan je mij wel berichten!
Ahh super fijn! Dankjewel. Ik ga je morgen een berichtje sturen!
Ben je misschien allergisch voor het type materiaal van de oorbellen?
Heb je toevallig ook titanium geprobeerd? In chirugisch staal zit namelijk alsnog nikkel waardoor, je er dus alsnog allergisch voor kunt zijn. Komt welliswaar minder voor dan bij cheap ass oorbellen/piercings, maar als je een nikkel allergie is de kans reëel dat je ook op CS reageert
Iemand hier met IT (hardware) kennis ? Ik heb dus net een nieuwe laptop besteld en wil extra RAM erin zetten. Als ik de handleiding lees staat er kloksnelheid 3200 Mhz bij, maar het is me niet helemaal duidelijk of ik dan alleen een kaartje met díe snelheid kan bijplaatsen of dat dat de maximumsnelheid is die wordt ondersteund
Gister kreeg ik een mail van instagram met vervelend dat je problemem hebt met inloggen (heb ik niet). Heb toen via de app mn ww veranderd. Krijg ik nu weer dezelfde mail. Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Tips voor een duurzame dekbedovertrek onder de 100 euro?
Het liefst in roze/rood/terracotta(ik weet niet precies hoe die kleur heet)
Mijn eerste ingeving is iemand anders die probeert in te loggen op je insta en steeds een verkeerd ww invoert waardoor je die mail krijgt. Is de mail wel legit trouwens?
Heb het even aan mn IT vriend gevraagd, die zegt dat je er iets in kan plaatsen met dezelfde snelheid (dus ook 3200Mhz RAM), maar ook met dezelfde voltage en latency. Als je laptop hebt met 2 extra slots voor ram (zeg maar even wat), dan kan je dus 2x een RAM erin zetten met 3200 Mhz (en zelfde voltage/latency).
Vaak staat er op de website van de maker ook wel een lijst van supported RAM.
Ja wat @Lemongrab zegt. Kies een automatisch gegenereerd wachtwoord (zoals van Apple Password manager of een andere ww app) en zet twee staps verificatie aan. Dan ben je veel moeilijker te hacken.
en lees ‘ik weet je wachtwoord’ of www.laatjeniethackmaken.nl van Daniel Verlaan
Ja lijkt legit al heb ik gister voor de zekerheid niet via de mail mn ww veranderd. Mn main account heeft 38 volgers, wie wil dat hacken. Zie nu dat mn 3e account uitgelogd is. Maar die heeft maar 34 volgers. Waarom wil iemand dat hacken
Tja, om vrienden phishing DMs te sturen? Een echt account, ook al heb je weinig volgers, is best wat waard
Wat gek. Zal inderdaad nog even die twee staps verificatie doen. En hoop maar dat t over is nu.
Grappig, die had ik idd op het oog!! Echt mooie kleur!
Ja ik heb gisteren dus een nieuw dekbed gekocht(vandaar dat ik nieuwe dekbedovertrekken nodig heb) en ben geswicht naar 240x220 en dat kost gewoon veel meer geld!
Misschien moet ik het maar gewoon doen
Weet niet goed waar ik dit moet vragen. Dus dan maar hier. Zijn er mensen die snachts op hun tong bijten en Smorgens wakker worden met een afdruk van hun gebit in hun tong? Wat is jullie oplossing hiervoor?
Misschien oefeningen die mensen gebruiken bij kaakklemmen of knarsen? Er zijn van die ontspanningsoefeningen voordat je gaat slapen. Sterkte, lijkt me echt pijnlijk!
Heeft er iemand wellicht tips voor een fijn draadloos toetsenbord? Mijn Logitech MK235 is echt ruk en typt zwaar.