Heb ik geprobeerd. Maar lijkt niet te werken. Ik doe blijkbaar onbewust mn tong zo.
Ik heb die van je link!
Ik pas er in met mijn 1,5 jarige dochter. Het is samen wel een beetje krap. Zij gaat er ook overigens alleen in, aangezien ze douche angst heeft.
Hij neemt wel veel plaats in om op te bergen.
ik heb de oude versie van deze en vind 'm heel fijn: https://www.coolblue.nl/product/862885/microsoft-bluetooth-desktop-toetsenbord-en-muis-qwerty.html
Ik heb deze gekocht en ik vind hem super licht en fijn typen. En inclusief muis, dat wel.
Weet iemand een plannen die ongeveer dezelfde basis heeft als de Mascha Planner? Dus dat je zelf dagen kunt invullen etc, geen agenda?
Ah fijn dat je zo positief bent! Ik lees in de reviews inderdaad ook dat de kleuren donkerder zijn in het echt.
Ik twijfel nu over de katoen satijn in de blush kleur, maar ik vond ergens anders deze, alleen die is weer niet op voorraad:
En een staaltje bestellen zou wel handig zijn, ik zie het alleen niet op de website. Hoe doe je dat?
Oke, ik heb er 4 besteld! Ben heel benieuwd!
Ik wil wat Wax tarts verzenden en past gewoon in een envelop. Maar moet het dan als brievenbuspakketje of kan het ook met postzegels?
Kan beide, maar als echt brievenbuspakket heb je track and trace.
@Oprah @Karl_Lagerfeld @GEEZ of andere ff’ers uit Zuid Limburg:
Ik ben op zoek naar een goede kapper voor een knipbeurt. Hebben jullie tips? Ik vertrouw jullie meer dan google haha.
Mijn kapster is niet meer open gegaan ivm zwangerschapsverlof tot juni en tot vorige week zat mijn haar perfect maar dat is nu ook voorbij.
Ik moet je helaas teleurstellen want mijn buurman is mijn kapper, en zit tot de nok vol en neemt niemand meer aan.
Ik ga naar sal.uu in heerle.n en dat is echt top! Leuke meisjes en ook lekkere koffie
Nee zeker niet, ik rij nu ook bijna 30 min naar Margraten.
Ik rij liever wat verder dan 2 maanden met een slecht geknipt kapsel lopen.
Hmpf ik dacht eerst dat je het een hobbit agenda noemde omdat het een kleine agenda zou zijn 🥲
Ik ga normaal gesproken bij Creco in Geleen. Ben daar altijd wel tevreden over. Alleen het halve team is daar weggegaan, dus geen idee of daar nu veel nieuwe kappers zitten en of de kwaliteit hetzelfde is gebleven. Ik ga zondag naar Shear in de Makado. M’n broertje is daar geweest en die was erg tevreden. Leek mij het proberen wel waard haha.
Die ziet er goed uit, Thanks!
@grace daar had ik helemaal niet aan gedacht, ga eens zoeken. Dankjewel!
Ik gebruik met regelmaat voor simpele dingen Google Translate met Poolse patiënten. Iemand die het vertaalt is natuurlijk beter, maar die vertaling is echt niet slecht.