Durf te vragen #4

Weet iemand of action nu Aussie conditioner verkoopt? Vlak voordat de winkels weer sloten heb ik het nog gekocht. Het staat iig niet online.

Ik heb een hele fijne mooie winterjas, gaat nu 3 jaar mee. Is echt nog heel mooi en kan nog wel wat jaren mee, maar nu doet de rits alleen raar. Het is het een dubbele rits, dus kan van de onderkant ook open. Alleen gaat de rits nu hele tijd uitzich zelf open. Dan ontstaat er zo’n groot gat en krijg ik de rits ook bijna niet meer open/dicht. Heeft er iemand de gouden tip? Alle tandjes zitten gewoon recht. Wil eerst zelf proberen en anders breng ik hem wel weg naar een kleermaker ofzo.

Ik wil graag speakers die ik kan aansluiten op mijn monitor maar ik wil even 100% zeker weten of ik de juiste aansluiting heb want snap er niks van. Klopt het dat ik de 3,5mm jack aansluiting moet hebben?

Yes (heb even je monitor opgezocht, maar heb er zelf eentje van hetzelfde merk en daar konden ook normale boxjes op)

1 like

Ligt voor mij echt aan wat er precies is geleend

Nouja er moet niks, maar het is wel attent toch? Hij moet het ook niet aan je uitlenen :sweat_smile:

3 likes

Gewoon doen wat je zelf denkt dat goed is :+1:

Je kan ook je vraag in de subreddit r/translator plaatsen (wel in het Engels), daar zit sowieso wel iemand die het voor je wil verlaten.

1 like

Heb je er al een besteld?

Ik heb hier nog een draadloos toetsenbord liggen dat ik niet gebruik (overgestapt op Apple toetsenbord), typt erg fijn. Voor de verzendkosten wil ik hem wel naar je opsturen! Het is deze (zonder de muis)

Ahh super lief! Ik heb gisteren een nieuw toetsenbord besteld en ontvangen (typ ik nu mee! typt heel lekker @Fukaeri thanks! ) Wellicht kan je nog iemand anders van het forum hier blij mee maken!?

2 likes

Ja als iemand anders hier wat aan heeft, stuur me vooral een pm!

1 like

Heeft iemand toevallig tips voor een fijne laptop?

Ik wil een laptop naast mijn werklaptop. Game niet, vooral internet/bestandjes en misschien ooit wat bewerken. Wel wat opslag nodig dus. Maar wil vooral werk en privé goed scheiden.

Edit: de keuzehulp tipt een chromebook, maar dankzij @Luzarl’s reactie en nog 3 keuzehulpen denk ik dat ik liever een ‘normale’ laptop wil.

Liefst rond de 13-14 inch en max 600.

Op een chromebook kan je geen word zoals je op een normale computer wel kan maar alleen in de drive

Dat zag ik net inderdaad. Had ik niet aan gedacht vooraf. Maar betekent dat ook offline = niet bewerken? Denk het wel. Voel me nu echt slecht op de hoogte, haha. Maar ik haat het ook echt om dit te kopen.

Ik heb zelf een HP Envy en die vind ik heel erg fijn! Start snel op door de SSD, mooi vormgegeven en gewoon super vriendelijk in gebruik. Ook redelijk betaalbaar, ik studeer nog dus gebruik hem redelijk veel en daar is hij goed tegen bestand.

2 likes

Dank je! Deze is iets boven budget, maar zet m wel even op mijn lijst. Heb voor werk ook een HP die goed bevalt (en nog duurder is ;))

1 like

Volgens mij doen ze allemaal precies hetzelfde. Ik heb de goedkoopste van bol en die werkt uitstekend

2 likes

Ik heb de Philips airfryer xl en ben er heel blij mee.

3 likes

Dat klinkt goed, fijn dat ze lang mee gaan!

Vinden mensen dit lang? Mijn huidige laptop houdt het al elf jaar uit (wel een Dell die destijds duur was)