Durf te vragen #4

Wat een interessante aandoening (minder voor jou sorry). Er zijn dan geen ontstekingen aan vooraf gegaan? Ben dan wel benieuwd of het dan niet chronisch is en of de plekken niet gewoon terug komen na een tijdje, zoals na de Differin. Die zou je dan eigenlijk gewoon dagelijks de rest van je leven als onderhoud moeten gebruiken?

Nah is niet erg, had liever wel iets gehad wat ā€œmakkelijkā€ behandelbaar is.
Vreemd genoeg heb ik vroeger toen ik tiener was bijna nooit huidproblemen gehad, pas rond mijn 21ste is dit ontstaan. Het komt indd keer op keer terug. Als ik bijv Differin zou gebruiken dan werkt het een paar weken, kan ik blijven smeren wat ik wil maar de plek komt ā€œergerā€ terug en de creme werkt niet meer. Nu helpt het koolhydraat arm eten wat ik doe voor het afvallen ook heel erg, weinig suikers etc.

Heb 5 april een afspraak geboekt en ben benieuwd wat er uit gaat komen!

1 like

Ik weet vanuit m’n werk dat mensen dan wel eens een bepaalde indicatie krijgen waarbij je de eerste 20x zelf betaalt en de rest gaat dan vanuit de basisverzekering. Zie het vaker bij mensen met orthopedisch letsel die langere tijd moeten revalideren (wat volgens mij ook jouw situatie is alleen hoop ik niet dat jij, net als mijn doelgroep, een ongeval heeft gehad :no_mouth:)

1 like

Ik heb de staaltjes binnen! Ik twijfel alleen nu ontzettend!!

De muur is in het echt wel iets donkerder, hier scheen de zon er net op

1 like

Ik vind rechtsonder heel mooi! En rechtsboven daarna.

1 like

Thanks! Ja tussen die twee twijfel ik ik ook het meest!! Ik heb even een foto toegevoegd met beide, maar misschien moet ik er een nachtje over denken.

Ik vind rechts onder heel mooi!

4 likes

Dat klinkt toch zeker wel net zo schijt als dingen die mijn doelgroep meemaakt. Ik zou het gewoon even vragen aan je behandelend arts/de fysio. Die hebben hier sowieso wel ervaring mee, want zo’n indicatie moet van een arts komen uiteraard.

1 like

Ik weet ff niet welke versie ik heb, in ieder geval niet de nieuwste. Verder gebruik ik geen safari maar chrome! En ik moet zeggen dat ik een keer een nieuwe SSD (aanrader, is ook niet zo duur) er in heb gezet en de accu heb vervangen.

1 like

@PizzaFunghi @Vaiana @Clancy Ja wel hĆØ? Vind ik ook! Maar als het je eigen huid is ben je natuurlijk wel kritischer.

2 likes

Ik weet niet wat voor zoetigheid je precies bedoelt, maar ik kan Let’s dough it (het cakebeslag, de koeken) en Cinnabon (vooral de karamel- en chocoladevariant) aanraden!

https://www.fraudehelpdesk.nl/valse-email/let-op-u-moet-uw-online-identificeren/ Is het dit?

ik zou de daadwerkelijke desk van ICS dan bellen, niet een telefoonnummer of iets wat in die mail staat. Sterkte in ieder geval :frowning:

1 like

Wij hebben dit ook moeten doen (met een VISA creditcard), maar we kregen er een brief over in plaats van een mail.

1 like

Heeft iemand de gouden tip tegen ontstoken oorbel gaatjes? Het lijkt wel of er een hele verdikking in m’n oor zit, voel gewoon aan beide kanten verdikkingen zitten.

1 like

Ik heb dit zelf niet gehad, maar weet wel dat creditcard maatschappijen er idd naar moeten vragen bij alle klanten en je moet het ook aanleveren, anders komt er een moment dat je je kaart niet meet kan gebruiken

1 like

Ik heb een brief gehad en heb toen via mijn app dat identificatieproces doorgelopen ipv van de link van de brief over te nemen voor jet geval de brief nep was. Maar de brief was echt en ik had uiteindelijk ook de verificatiecode nodig die in de brief stond.

2 likes

Heeft iemand ervaring met Bose sleepbuds, of iets vergelijkbaars?

Ik slaap super slecht, duurt lang voor ik in slaap val omdat ik aan vanalles denk en eenmaal in slaap word van elk geluid wakker. Hierdoor ben ik bijna altijd moe.

Heb sinds vandaag een bose koptelefoon, die ik tot nu toe een beetje mwa vind. Kreeg door mijn research op een gegeven die sleepbuds in een advertentie voorbij komen. Dingen zijn 260 euro, maar wil het wel overwegen als het de moeite waard is.

Beste late reactie maar JA deze hebben ze nu in de winkel.

1 like

Ik heb vorige week een ā€œechteā€ brief ontvangen over dit onderwerp waarin ICS zegt dat mijn kaart opgeheven zal worden als ik het identificatieproces niet voor het einde van de maand doorloop. Ik moet o.a. een foto maken van mijn ID en live een selfie maken. Dat komt inderdaad door een wet die relatief recent is aangenomen. Mocht je dit willen omzeilen kun je trouwens kijken of je bij je bank een creditcard kunt aanvragen, want zij hebben als het goed is jouw gegevens al!

1 like