Durf te vragen #4

Heb sinds 2 jaar aangemeten Pluggerz bij Beter Horen gekocht. Heer-lijk. Slaap daardoor zo goed. En goede service! Kost ongeveer 110 eu maar wil nooit meer zonder. Ik kan ook op mn zij slapen er mee. Wil het je echt aanraden :heart::ok_hand:.

3 likes

Vandaag nog op bijna alles 15% korting bij de hema

2 likes

Ik heb oordopjes voor het slapen laten aanmeten bij Schoonenberg, ze spuiten wat spul in je oren en dan met twee weken krijg je het thuis gestuurd. Vind ze erg fijn! Was 90 €

1 like

Ik haalde vanochtend een to good to go box op van de bakker en zag dat er nog heel veel taart in de vitrine stond, maar ze zijn morgen dicht.
Hoelang laten bakkers gebak/taart in de vitrine staan voor verkoop?

Geen echte bakker hier, maar werkte bij de Hepa. Taart met slagroom en fruit ging aan het einde van de dag meteen terug, taart zonder slagroom en fruit mocht een dagje langer blijven.

Ik zag deze vaas via een advertentie van meestervervalsers.com (ze maken nepbloemen)

Weet iemand waar ik deze vaas kan vinden?

2 likes

& @Clancy bedankt, kunnen jullie nog wel de wekker horen als jullie ze in hebben?

1 like

De ene keer wel de andere keer weer niet. Daarom stel ik de wekker nu in op de fitbit. Die trilt je dan wakker. Of mn vriend maakt me wakker als ik de wekker niet hoor

Ik heb wat kleding op Vinted verkocht, heb alleen niet genoeg kleine legen dozen. Hoe verzenden jullie kleding zonder passende doos?

Ik ook in een plastic tas idd. Vuilniszak doe ik liever niet, want die vind ik altijd zo stinken en ben bang dat de kleding dan ook daar naar gaat stinken. Maar het kan wel.
Ik deed ook wel eens inpakken in van dat bruine dikkere papier. Een soort kaftpapier

1 like

Volgens mij ook, dank je wel! Mooi is-ie.
Ah vooralsnog overal uitverkocht.

1 like

Ik heb een operatie aan mijn knie gehad en moest daarna ongeveer evenveel fysio als jou. Ik had toen een aanvullend pakket voor fysio van 20 behandelingen en vanaf de 20ste behandeling werd het vergoed door de basisverzekering omdat dat valt onder revalidatie.
Ik had het geluk dat ik een jaar van te voren al wist dat de operatie er aan zat te komen, daarom heb ik toen een pakket uitgezocht met zoveel fysio.

Ja hoor de wekker wel. En mn dochter ook ala ze huilt. Wel zo veilig. Maar de langsrijdende vrachtwagens niet. Scheelt zo veel :slight_smile:

Ik kreeg laatst iets zo strak omwikkeld met tape dat ik een schaar nodig had en toen heb ik een heel klein gaatje in m’n nieuw gekochte kledingstuk geknipt :sob:

Oh balen zeg! Heb voor nu stevige enveloppen gebruikt en wil eigenlijk dik bruin inpakpapier kopen. Heb nog 1 pakketje met 4 kleding stukken die pak ik wel in met een plasticzak.

Voor een paper heb ik een zin met “meerdere studies hebben aangetoond dat…) waarvan ik 1 citaat uit een bron heb gehaald maar de andere bronnen heb ik er ook bijgezet.

Maar mijn vraag is moet ik: of de citaat laten staan van de betreffende bron maar ook de andere bronnen erbij zetten omdat het gaat dat meerdere studies dit hebben aangetoond.

Of moet ik de zin in eigen woorden zetten en alle bronnen erbij zetten.

Kan allebei. Ik noemde vaak eerst de studies waaruit iets bleek, en als ik dan vervolgens een citaat wilde uitlichten simpelweg “X omschrijft dit als volgt ‘…’” of iets dergelijks.

2 likes

Je kunt ook je ene citaat plaatsen incl bron, en dan daarna zoiets zeggen als “Diverse andere studies ondersteunen deze bevinding (bronnen)”. Weet niet wat het beste past. Succes!

2 likes

Ah dat kan ook, dankjewel!

1 like

Dankjewel!

1 like