Durf te vragen #4

@PizzaFunghi @Vaiana @Clancy Ja wel hè? Vind ik ook! Maar als het je eigen huid is ben je natuurlijk wel kritischer.

2 likes

Ik heb t zelf niet gehad, maar doe er werkgerelateerd onderzoek naar en het is wel legit. En kut haha. Want ze accepteren geen kopie van id met weggestreept bsn nummer. Heel krom en er zijn heel veel klachten over!

1 like

Ik weet niet wat voor zoetigheid je precies bedoelt, maar ik kan Let’s dough it (het cakebeslag, de koeken) en Cinnabon (vooral de karamel- en chocoladevariant) aanraden!

https://www.fraudehelpdesk.nl/valse-email/let-op-u-moet-uw-online-identificeren/ Is het dit?

ik zou de daadwerkelijke desk van ICS dan bellen, niet een telefoonnummer of iets wat in die mail staat. Sterkte in ieder geval :frowning:

1 like

Wij hebben dit ook moeten doen (met een VISA creditcard), maar we kregen er een brief over in plaats van een mail.

1 like

Heeft iemand de gouden tip tegen ontstoken oorbel gaatjes? Het lijkt wel of er een hele verdikking in m’n oor zit, voel gewoon aan beide kanten verdikkingen zitten.

1 like

Ik heb dit zelf niet gehad, maar weet wel dat creditcard maatschappijen er idd naar moeten vragen bij alle klanten en je moet het ook aanleveren, anders komt er een moment dat je je kaart niet meet kan gebruiken

1 like

Ik heb een brief gehad en heb toen via mijn app dat identificatieproces doorgelopen ipv van de link van de brief over te nemen voor jet geval de brief nep was. Maar de brief was echt en ik had uiteindelijk ook de verificatiecode nodig die in de brief stond.

2 likes

Heeft iemand ervaring met Bose sleepbuds, of iets vergelijkbaars?

Ik slaap super slecht, duurt lang voor ik in slaap val omdat ik aan vanalles denk en eenmaal in slaap word van elk geluid wakker. Hierdoor ben ik bijna altijd moe.

Heb sinds vandaag een bose koptelefoon, die ik tot nu toe een beetje mwa vind. Kreeg door mijn research op een gegeven die sleepbuds in een advertentie voorbij komen. Dingen zijn 260 euro, maar wil het wel overwegen als het de moeite waard is.

Beste late reactie maar JA deze hebben ze nu in de winkel.

1 like

Ik heb vorige week een “echte” brief ontvangen over dit onderwerp waarin ICS zegt dat mijn kaart opgeheven zal worden als ik het identificatieproces niet voor het einde van de maand doorloop. Ik moet o.a. een foto maken van mijn ID en live een selfie maken. Dat komt inderdaad door een wet die relatief recent is aangenomen. Mocht je dit willen omzeilen kun je trouwens kijken of je bij je bank een creditcard kunt aanvragen, want zij hebben als het goed is jouw gegevens al!

1 like

Heb sinds 2 jaar aangemeten Pluggerz bij Beter Horen gekocht. Heer-lijk. Slaap daardoor zo goed. En goede service! Kost ongeveer 110 eu maar wil nooit meer zonder. Ik kan ook op mn zij slapen er mee. Wil het je echt aanraden :heart::ok_hand:.

3 likes

Vandaag nog op bijna alles 15% korting bij de hema

2 likes

Ik heb oordopjes voor het slapen laten aanmeten bij Schoonenberg, ze spuiten wat spul in je oren en dan met twee weken krijg je het thuis gestuurd. Vind ze erg fijn! Was 90 €

1 like

Ik haalde vanochtend een to good to go box op van de bakker en zag dat er nog heel veel taart in de vitrine stond, maar ze zijn morgen dicht.
Hoelang laten bakkers gebak/taart in de vitrine staan voor verkoop?

Geen echte bakker hier, maar werkte bij de Hepa. Taart met slagroom en fruit ging aan het einde van de dag meteen terug, taart zonder slagroom en fruit mocht een dagje langer blijven.

Ik zag deze vaas via een advertentie van meestervervalsers.com (ze maken nepbloemen)

Weet iemand waar ik deze vaas kan vinden?

2 likes

& @Clancy bedankt, kunnen jullie nog wel de wekker horen als jullie ze in hebben?

1 like

De ene keer wel de andere keer weer niet. Daarom stel ik de wekker nu in op de fitbit. Die trilt je dan wakker. Of mn vriend maakt me wakker als ik de wekker niet hoor