Durf te vragen #4

Ik heb wat kleding op Vinted verkocht, heb alleen niet genoeg kleine legen dozen. Hoe verzenden jullie kleding zonder passende doos?

Ik ook in een plastic tas idd. Vuilniszak doe ik liever niet, want die vind ik altijd zo stinken en ben bang dat de kleding dan ook daar naar gaat stinken. Maar het kan wel.
Ik deed ook wel eens inpakken in van dat bruine dikkere papier. Een soort kaftpapier

1 like

Volgens mij ook, dank je wel! Mooi is-ie.
Ah vooralsnog overal uitverkocht.

1 like

Ik heb een operatie aan mijn knie gehad en moest daarna ongeveer evenveel fysio als jou. Ik had toen een aanvullend pakket voor fysio van 20 behandelingen en vanaf de 20ste behandeling werd het vergoed door de basisverzekering omdat dat valt onder revalidatie.
Ik had het geluk dat ik een jaar van te voren al wist dat de operatie er aan zat te komen, daarom heb ik toen een pakket uitgezocht met zoveel fysio.

Ja hoor de wekker wel. En mn dochter ook ala ze huilt. Wel zo veilig. Maar de langsrijdende vrachtwagens niet. Scheelt zo veel :slight_smile:

Ik kreeg laatst iets zo strak omwikkeld met tape dat ik een schaar nodig had en toen heb ik een heel klein gaatje in m’n nieuw gekochte kledingstuk geknipt :sob:

Oh balen zeg! Heb voor nu stevige enveloppen gebruikt en wil eigenlijk dik bruin inpakpapier kopen. Heb nog 1 pakketje met 4 kleding stukken die pak ik wel in met een plasticzak.

Voor een paper heb ik een zin met “meerdere studies hebben aangetoond dat…) waarvan ik 1 citaat uit een bron heb gehaald maar de andere bronnen heb ik er ook bijgezet.

Maar mijn vraag is moet ik: of de citaat laten staan van de betreffende bron maar ook de andere bronnen erbij zetten omdat het gaat dat meerdere studies dit hebben aangetoond.

Of moet ik de zin in eigen woorden zetten en alle bronnen erbij zetten.

Kan allebei. Ik noemde vaak eerst de studies waaruit iets bleek, en als ik dan vervolgens een citaat wilde uitlichten simpelweg “X omschrijft dit als volgt ‘…’” of iets dergelijks.

2 likes

Je kunt ook je ene citaat plaatsen incl bron, en dan daarna zoiets zeggen als “Diverse andere studies ondersteunen deze bevinding (bronnen)”. Weet niet wat het beste past. Succes!

2 likes

Ah dat kan ook, dankjewel!

1 like

Dankjewel!

1 like

Ik ben op zoek naar vacuumzakken (die je met een stofzuiger moet gebruiken) om dingen als winter/zomerkleren of dekbedden op te bergen (dus niet voor op reis). Heeft iemand ervaringen met de goedkopere van HEMA, Action, Ikea, Primark oid en blijven die goed gevacumeerd over langere tijd?

Die van de Action zijn slecht, heb ze 2 keer gekocht en twee keer waardeloos!

Megaaa bedankt voor deze tip, heb 'm net binnen en hij is echt geweldig! Precies wat ik zocht maar wat ik niet kon vinden :pray:

1 like

Thanks.

Mijn vader heeft zijn zaak verkocht in 2019 (december) en kreeg in 2020 (mei) nog een rekening voor het opstellen van het jaarrapport a 1300,-

1 like

Ik heb goede ervaring met die van blokker. Ook al meerdere keren hergebruikt
Van action alleen goede ervaring van die met geur, maar die heb ik nog niet opnieuw moeten gebruiken dus weet niet of ze duurzaam goed zijn

Kan ik alle groente van een lasagne gewoon rauw in de schaal gooien en in de oven doen? Wel toch. Ik heb helemaal geen zin om te koken en dus geen zin om eerst te bakken etc

Misschien heeeel dun snijden. En sommige groenten zijn wel lekker halfrauw, zoals paprika en courgette.

2 likes

ik heb ook goede ervaring met die van de blokker! sommige zakken heb ik gebruik ik al jaren, en dan 2x per jaar kleding wisselen.