Heb het al gedaan, we gaan het zien. Leek wel wat weinig saus maar ga er vanuit dat er nog veel vocht uit de courgette en tomaten komt. En anders jammer dan eet ik wel een boterham
Komt goed. Heb je veel kaas? Kaas maakt alles beter.
Mag je hond mee het stembureau in? Een rondje Google levert niets op, daar lees ik alleen over de Britten die hun honden meenemen.
Alleen als je z’n paspoort en stempas meeneemt
Uiteraard, we hebben net de kieslijst van PvdD doorgenomen
Aanraders voor betaalbaar comfy beddengoed? Hoeft niks luxueus te zijn. Ik heb nu vooral dingen van Ikea dus ik overweeg om daar te bestellen maar ik sta open voor andere opties rond die prijsklasse.
Primark beddengoed vind ik ook verrassend fijn! Wel vrij nauwe kussenslopen, maar dat zijn die van Ikea (wat ik me er van kan herinneren) ook haha. H&M is ook prima.
Dure merken die Bijenkorf heeft, in de sale dan.
Ik heb er aantal van H&M zijn ook wel prima.
Katoensatijn van de Hema vind ik fijn en is redelijk betaalbaar, blijft bij mij ook lang mooi.
Ik heb momenteel een huis op het oog dat ik binnenkort mag bezichtigen, het is echter een monumentaal pand. (Gemeente monument.) Nu weet ik dat er nadelen aanzitten zoals dat je overal een vergunning voor moet vragen bij de gemeente, maar er zitten ook voordelen aan.
Heeft iemand hier toevallig ervaring met het wonen in een monument, en zou je het aanraden? Of kent iemand misschien ervaringen van naasten?
Ik had laatst een van Ikea aangeraden in show je laatste aankopen topic. Is heel fijn, beetje linnenachtig
Om te kopen?
Je kunt informeren bij je gemeente of ze een monumentencommissie hebben en of je met hen vast wat kan sparren over wat er wel en niet mag, dat is niet overal hetzelfde en het ligt eraan welk deel van het pand beschermd is. Als alleen de gevelornamentjes monumentaal zijn dan kun je met de rest van alles, maar soms is ook het hele interieur monumentaal en dan mag je nog geen schilderijtje ophangen.
ik woon (gehuurd) in een monumentaal pand waar het straataanzicht beschermd is. Van binnen is het gemoderniseerd maar van buiten moet het in dezelfde staat blijven. Toen ik hier kwam wonen waren bijvoorbeeld de ramen beschadigd / lekte water door naar binnen. Hier is een flinke vergunnings-procedure aan vooraf gegaan voordat het hersteld kon worden. Het mocht ook enkel en alleen in dezelfde staat (met enkel glas) hersteld worden. Dit heeft m’n huisbaas zo’n 15.000 euro gekost, tegenover zo’n 4000 euro als 'ie het ‘gewoon’ met kunststof kozijnen en dubbelglas had kunnen herstellen.
Kan iemand bij dit artikel en zo ja, zou je het naar mij willen sturen?
Garmezy, N., & Rutter, M. (Eds.). (1983). Stress, coping, and development in children. Johns Hopkins University Press.
Via sci hub kan je de DOI invoeren en dan kan je er vaak wel bij!
Wejooo zo chill, dankjewel!
Ik heb in mijn omgeving veel pakketten gezien voor thuis met thema film/borrelen. Dus vaak gewoon een borrelplankje of een snackpakket + bon van Pathe.
Ik heb laatst een pakketje gekregen met spullen van lokale ondernemers, vond ik een leuk gebaar!
Heb ook een pakketje met oa zonnebloemzaadjes gekregen, en er wordt een wedstrijd georganiseerd met wie de hoogste zonnebloemen krijgt. (ik niet, ik heb geen tuin )
Gaat het je alleen om statistiek enzo? Want dan kan ik bijv ook wel gewoon helpen zonder dat je het hele boek hoeft te kopen :’)
Ah haha ja een citatie kan ik niet geven sorry maar voor statistiek gerelateerde vragen sta ik altijd open